lördag 23 juni 2007

Blå pinnstol

När jag hittade en sliten blå pinnstol igår, började kuggarna sno i huvudet. Det är så härligt när man ser en gammal sak som man vill göra något med. Man får många både praktiska och oanvända ideér.

I kväll får vi hit vänner på tacos, och det är mycket att fixa innan dess. Någon har sagt att trivseln i hemmet är A och O för att du verkligen ska må bra. Jag håller med och känner inget dåligt samvete för att jag lägger ner så mycket tid på mitt hem som jag gör. KRAM

3 kommentarer:

My Lovely Home sa...

Hej kul att du kikade in hos mig=) håller med om att det är viktigt att man trivs i sitt hem, jag mår pyton om det är något som jag inte trivs med hemma. Jag håller jämt på och pysslar, det är det roligaste jag vet. kram

Stina sa...

Pysselkråka...Du kan ju!! Fint.
Ja, jag är hemma . Bubbla på du...

Är du hemma på fredag?
Puss

junhe sa...

Jag jobbar till kl 15, sedan är ja hemma.