lördag 15 september 2007

Loppislådan

... ja vad blev det av den lilla avlånga loppislådan jag tog hem från gårdsauktionen? Jag hade tänkt måla den vit och sätta upp på väggen och ställa en hängväxt i... men jag hade ingen tom vägg att sätta upp lådan på. Så den fick helt odramatiskt platsen under vår kökssoffa... som reklam/ tidningssamlare (den fick precis plats). Faktum är att jag har länge letat efter en låda att ha under soffan, som man kan fylla med all denna (ibland vedervärdiga) reklam, så den kommer undan och inte behöver ligga framme och skräpa. Vad blev det av det stora sållet som jag också köpte? Det får ni se en annan dag. Nu väntar jag på att några vänner skall komma och vi ska ha en mysig dag (hoppas solen håller i sig). Hoppas ni allihop får en bra lördag. Tack och hej, leverpastej =)


8 kommentarer:

MODERN COUNTRY sa...

Takk snille deg for besøk og koselig kommentar :) Her inne var det mye vakkert og se :)
Ha en mysigt weekend! Aina x

Eva Agnes sa...

Den lådan är ju helt perfekt under soffan. Ibland ordnar sig allt så bra.
Det är bra att kunna stuva undan ett och annat.
Kommer snart med det färdiga projektet "Björns kök.
Kramar Eva Agnes

Sött och sunt sa...

ja visst är det smidigt att kunna gömma undan sånt som man inte vill ska ligga framme och störa..

smidigt att placera lådan under soffan.

Handplockat sa...

härligt fynd
ha en go söndag...

junhe sa...

junhe säger:

tack för era inlägg... minhelg har varit stressig men mysig (jag har inte hunnit att blogga eller svara på inlägg). hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag. kram junhe

Stina sa...

Passar som äpplet i skon.:-D Kråkfia!

NICOLINAS BONING sa...

Väldigt vad smart du var då;-)
Den är ju alldeles perfekt där under...
Kram/Birgitta

Hem och Lycka sa...

Vad smart att ha en tidningslåda! Jättefin dessutom, passar ju perfekt!