tisdag 10 mars 2009

INGEN VINNARE, MEN TRÖSTPRISET GÅR TILL...

TYVÄRR STREJKAR BILDÖVERFÖRINGEN, MEN EN VIDEO

FICK JAG MINSANN IN (bedrövlig sådan)

MEN NI FÅR SVAR PÅ VAD VI GJORDE FREDAG KVÄLL =)

MITT SENASTE INKÖP ÄR

2 KROKAR FRÅN INDISKA =)

EFTERSOM INGEN SVARAT RÄTT, KOMMER

EN DRAGNING ATT GÖRAS PÅ ER 10 SOM DELTAGIT.

TRÖSTPRISET GÅR TILL...

(min man har gjort dragningen)

CORNELIAS COTTAGE

(mejla mig din adress så skickar jag tröstpriset)

GRATTIS, OCH TACK TILL ER ALLA FÖR DELTAGANDE,

JÄTTEKUL ATT LÄSA ERA FÖRSLAG *hihihi*

EFTERSOM KOPPARNA VILL HA NY ÄGARE

KOMMER JAG HA TÄVLING I MAJ OCKSÅ =)

DE KOMMER ATT PASSA PERFEKT PÅ FIKA

BORDET, FÖR GULT ÄR INTE FULT!!!

HA EN BRA TISDAG/ KRAM J

14 kommentarer:

Stina sa...

Nä, tyvärr vet jag inte det.

Men dina små pluttstrutar är klara. Haha...Kramis

Desirée sa...

Ojjjj - jag vann! Gud vad glad jag blev =) =)

Stina sa...

Jag är nog inte hemma då. Men om det blir en förändring så hör jag av mig.:-) Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Tänk att ingen kunde svara rätt, *s*. Hoppa satt ni hade det bra.

Kramar Ullis

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Kors, vilket äventyr!
Det var svårt att gissa, men jag har för mig att jag gissade på krokar i alla fall.
Bättre tur en annan gång.
Må så gott!
kram
nina

MiaMaria sa...

Hej!

Grattis grattis till vinnaren!!!!

HA´det så gott!
MiaMaria

Färjtorp sa...

Äsch vad synd att jag missade din tävling!!
Måste hålla utkik om det blir en ny i maj=)
Ha det fint

Kram Johanna

Radhusdrömmar sa...

Vad roligt att du blev nöjd med halsbandet!
Roligt att du ville beställa ett.

Ha det gott!

Kram
Johanna

A home far away sa...

Nähädå gult är inte fult, speciellt inte i påsktider:)

Kram Gunilla i Singapore

alegni sa...

oj, så roligt att höra din röst!
mysigt såg ni ut att ha det, men var det inte kallt?
kram
ingela

junhe sa...

vem avskyr inte att höra sin egen röst! *hugamej* men tack =)

ha en bra torsdag allihop =D

Eleonora sa...

Tittar in och lämnar en liten torsdagskram till dig. Ha det gott!

Eva Agnes sa...

Nej det var ju ingen lätt tävling. Muggarna ska jag tävla om igen...
Vad är det som brinner på din video? En maträtt??
Har en liten utmaning till dig som jag fått från min dotter. Finns på min sida om du har tid och lust.
Kramar Eva Agnes

Eva Agnes sa...

Ha en bra dag du också, gumman!
Kram igen
Eva Agnes