söndag 23 mars 2008

TIME FLIES

JA TIDEN HAR EN FÖRMÅGA ATT GÅ (ONORMALT) FORT NÄR MAN HAR ROLIGT. NU NÄR LILLA SYSTER YSTER ÄR HÄR MED SIN LILLA DOTTER FÖRSÖKER VI FÅ IN SHOPPING, PROMENADER, MYSFIKA, FILMKVÄLL & SPELKVÄLL MELLAN AMNING & BLÖJBYTE =)
STOLT MOSTER NJUTER I FULLA DRAG =))
FÖR NGN DAG SEDAN FICK JAG EN UTMANING FRÅN "SOLSTRIMMOR & STJÄRNSTRÅLAR": ATT VISA NGT I MITT HEM SOM FÖRTJÄNAR EN "PEST" RESPEKTIVE "BÄST" STÄMPEL.


VÅR SOVRUMSMATTA (BEIGE HELTÄCKNINGSMATTA) ÄR UTAN TVEKAN DET SÄMSTA I VÅRT HEM (MEN SÅ HÅLLER VI PÅ OCH RENOVERAR...MATTAN SKA VÄCK, FÖR UNDER DEN FINNS ETT UNDERBART GAMMALT HEDERLIGT PLANKGOLV SOM BARA SKA SLIPAS & LACKAS FÖR ATT SE BRA UT)

DET VAR SVÅRARE ATT HITTA NGT JAG VERKLIGEN TYCKER OM, JAG GILLAR ALLT I MITT HEM!!! MEN OM JAG MÅSTE VÄLJA, FÅR DET BLI VÅRT GÄSTRUM/BIBLIOTEK PÅ ÖVERVÅNINGEN. DÄR HAR JAG FÅTT TILL DET EXTRA MYSIGT =)




JAG SKICKAR UTMANINGEN VIDARE TILL: alegni, klewas krypin & lilla blanka

ÖNSKAR ALLA EN FORTSATT TREVLIG HELG & GLÖM INTE ATT TA HAND OM VARANDRA/ KRAM JUNHE

21 kommentarer:

My Lovely Things sa...

så trevligt gästrum....

ja heltteckningsmatta är inge rolig historia..

vi har haft såna med..men nu är det borta..vilket är nödvändigt med 3 astmatiker i ett hus..

ha det gott..
kram anna

Vardagslycka sa...

Ja, ibland känns det som om tiden springer lite extra fort! Här har vi haft sköna, lediga påskdagar. Härligt med lite sammanhängande ledighet och när det inte finns så många måsten.
Önskar dig en fortsatt härlig påskhelg med mycket mys.
Kram, Carina

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!
Gästrummet är jättegulligt! Hade gärna varit gäst där ;)
Angående utmaningen så fick jag den förra veckan..kolla in om du undrade vad jag valde som Bäst resp Pest.
http://lillablanka.blogspot.com/2008/03/utmaning-challenge.html
Kram & ha en skön fortsättning på helgen!
Mia

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Såååå mysit ju!!!!Ja inte mattan då;) Men det andra!!!
hoppas det vart en fin påsk för dig!!!Ja , visst går tiden fort...alldeles föööör fort ibland ju!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

MiaMaria sa...

Hej!

Så mysigt du har det i gästrummet...Och tiden rusar som alltid...

Ska maila dig igen och testa....

HA´nu det så gott!
Miamaria

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Ja tiden springer..
Där i ditt gästrum skulle jag gärna vara gäst! Jättemysigt!
Heltäckningsmatta hmm nästan som vår plastmatta va? ;)
Önskar dig en fortsatt skön annandag Påsk!
kram
nina

Unknown sa...

Visst får du det vännen!! Det ser jag som en stor komplimang =) Ha en fortsatt fin påsk! kramar Malin

Anonym sa...

Ja se det gästrummet kan jag tänka mej att vila ut i oxå. Heltäckningsmattor som var så populära en gång i tiden och visst kan dom kännas mjuka och varma, men fy vad det samlas mycket annat som är pest i dom. Tack för titten i ditt hem

IKT i min vardag sa...

Gästrummet är helmysigt, förstår att du gillar det! Heltäckningsmatta är...väl inte min personliga favorit. Bland det första som ryker...

Ha det så gottigott!

Kram

Stina sa...

Vad bra det blev!:-)

Bra att bordet blev som du ville. Puss

alegni sa...

tack för utmaningen! kolla här http://alegniinoffice.blogspot.com/2008/03/bst-och-pest.html
:)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God fortsättning!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(\ /)*********************
( ..) ♥ KRAM MILLAN ♥
C('')('')*****************
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

O tack för goda ord!!!!!!

Lily of the valley sa...

Visst springer tiden iväg, när man är ledig springer den ännu fortare.
Jättemysigt gästrum... heltäckningsmattor är inte någon favorit.
ha en härlig vecka
kram Lily

Ann-Sofi sa...

Hejsan(:
Ja in på åhlens med dig(; finns mycket fint...
Era gäster sover nog skönt i det rummet(:

Hoppas du får en trevlig vecka!

Vitt är vackert sa...

Hej!

Å så mysigt det ser ut i Gästrummet!! Får väl tyvärr säga att heltäckningsmattor inte är nån favorit här heller...;)

Ha en underbar dag!

Kram Ellinor

Eva Agnes sa...

Godmorgon Junhe!
Usch ja för hemska saker i hemmt. Dem vill man väl inte vis. Egentligen.
Själv har jag en badrumsvägg som jag avskyr.
Men ditt mysrum på vinden är urmysigt.
Kramar Eva Agnes

"M" sa...

Fint gästrum....heltäckningsmattan är ju på väg in i svenska hemmen igen.....men hua vad damm där samlas...

Annie - Annalunda sa...

Tack för hälsning hos mig! Ja visst springer tiden...i racerfart! Det är väl därför det blir vinter igen så fort när egentligen våren var på G! =)Vilket fint gästrum...jättemysigt!!

Kram Annie

Lila sa...

Hallå, vad fin blogg du har. Är ute och kikar efter nya bloggar och upptäckte din.

Kramisar Lila

This is Kia sa...

Helteckningsmattor är inget hit, i allafall inte för mig som har allergi. Men när jag var i USA såg jag riktigt snygga helteckningsmattor som var alldeles underbart mjuka och vita. Men hur lätt är det att hålla dem frächa *not* Vilket härlig gästrum, verkligen jättemysigt.

Kramar Kia

Lila sa...

TACK för dina värmande ord i min blogg. Blev jätteglad.

Hoppas vi råkas på fler gånger.

Kramar Lila