tisdag 22 december 2009

THAILAND 2009







INTAR YTTERLIGGARE
EN LITEN PAUS =)
KRAM JUNHE



20 kommentarer:

Stina sa...

Hugamejsan vad fint!

Härligt med all gosig snö va? haha...
Nu kan du ligga i snön och göra lyktor eller snöbollar, för du är väl varm nu efter den där resan?
Kramis

alegni sa...

god jul till er där borta i värmen.
en snöig kram från
ingela

Ullis/Leva på landet sa...

Så fint det är på bilderna. Antar att ni har haft en underbar semester. Måste vara kallt och ruggigt att komma hem hit nu.

Kram Ullis

ellenors hörna sa...

kramar stora vinterkramar "bortkastas" till er mina kära.. =) hoppas resan blev vad ni ville, och att allt gick bra förutom theet då inte bra å dricka lokalvatten sis..

ellenors hörna sa...

Madeleine här nere fick en pojk =) sen finns de dom som e gravida inför graviditets os 2010 :P redan uppe i 3 som jag känner.. oj det e visst 4 jag känner haha.. som sagt, ett graviditets OS är att vänta :)

Stina sa...

Ja, det var kul, du kråkfisen.
Har du fått sånt där nu med? Har du halkat? Ischiasgumma! Ta det lugnt nu. Jag kan inte gå omkring och bära dig på fredag, vet du. Då kommer min Ischias också.;-) Kramis

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ser underbart ut!!
Var där 2003 ..paradiset! Längtar tills den dan man kan komma tillbaks!!
Ha det fint o hoppas julen vart fin!!!
Kram Mamma Millan

Stina sa...

Love you!

Anonym sa...

Ohhhh vad jag önskar att jag också hade lite värme, jag tycker inte om kyla, jag liiiiider av det.
Önskar dej Ett Gott Nytt År
Kram
Sanne

Citroner och Maränger sa...

Gott Nytt År På Dej!

softgrey sa...

Du har vunnit december månads utlottning av shabby chic kort. Stort Grattis och välkommen att välja!

Du har fortfarande vinstchanser så länge länken finns.

Ha det så gott i Thailand och god fortsättning på nya året.

Kram, Anette

junhe sa...

svar softgrey: åh...tänk att jag vunnit ett av dina vackra kort...ska skynda mig in och välja bums =))
kram & tack till dig =)

Eva Agnes sa...

Det ser då verkligen underbart ut. Ett sagoöand.
Kramar Eva Agnes

Anonym sa...

Ser underbart ut!

Ha en bra dag
Hälsar Louise
http://loppisskattkammaren.com

Stina sa...

Puss och kram till en gammal dam.:-D haha...

Lyktor och Tyg sa...

Hejsan på dig, är du hemma i Svedala igen? Jag blir sååååå sugen på att åka till Thailand, har aldrig varit där. Nästa år ska det bli av har jag sagt till mannen.
Så roligt att du vill köpa tygkorgar av mig. Titta i min högerspalt där står måtten.
Den stora är bra till frukt och bröd, mellankorgen till allt möjligt, värmeljus,nötter, tomater, avokadon, servetter mm. Den lilla är kanon att ha tepåsar, sockerbitar i eller godis.
Kram Kristina

Stina sa...

Nä, nu kråkan. Kom igång igen nu! Därmed basta!
Ja, alltså inte basta i bastu. Måste tolka lite.:-) kram

Lyktor och Tyg sa...

Hej
Jag blir så glad att du vill ha tygkorgar. Jag är borta i helgen, så är det ok att jag mailar dig och fixar med det på mångar?
Blev lite mycket nu att ordna. Det brukar ta en vecka så skickar jag korgarna till dig. TACK!
Kram Kristina

junhe sa...

SÅ FORT JAG HITTAT INSPIRATION, LUST & ORK SKA JAG ÅTERKOMMA... FATTAS LITE I KNOPPEN JUST NU *SUCK*

STOR KRAM TILL ALLA// JUNHE

Stina sa...

Knoppen! Var sitter den?:-D

Jag väntar på lilla gumman.
I love you...allways!:-)