söndag 14 februari 2010

ÄLSKADE MAKE

HAN ÄR EN KNÄPPSKALLE SKA NI VETA.
MEN DET ÄR JU DET JAG ÄLSKAR HOS HONOM.
DET, OCH SÄTTET PÅ VILKET HAN HIMLAR MED ÖGONEN
OCH UPPGIVET LYFTER SINA ARMAR NÄR JAG INTE FATTAR
VAD HAN MENAR NÄR HAN FÖRKLARAR VISSA SAKER.
KNÄPPSKALLAR ÄR DE BÄSTA ÄKTA MÄNNEN.
OM DU TÄNKER GIFTA DIG, SÅ SKAFFA DIG EN KNÄPPSKALLE.
BÖRJA MED ATT KNACKA HONOM PÅ PANNAN.
OM DET LÅTER IHÅLIGT, SÅ TVEKA INTE!
NÅ...FICK JAG DIG ATT DRA LITE PÅ SMILBANDEN,
JA KANSKE T.O.M ATT SKRATTA?
DET VAR MENINGEN *hihihihi*
VI BEHÖVER INGEN SPECIELL DAG SOM TALAR OM FÖR
OSS ATT VI ÄLSKAR VARANDRA & BÖR VISA VARANDRA DET.
DET GÖR VI VARENDA DAG ÄNDÅ!!!
HA DET GOTT/ KRAM JUNHE

15 kommentarer:

alegni sa...

du har så rätt, junhe!
ha det gott, du och din knäppskalle :)
kram
ingela

Gårdsromantik sa...

hihi!

Nu måste jag ju knacka maken på skallen när han kommer hem :-)

Kika in till mig - jag har en tävling där du kan vita rosbeströdda ljuva ting!!!

Kram Maud

junhe sa...

*hihi* nu var det dags för mig att få dra på smilbanden *hihi* tackar för era härliga inlägg!!!
stor kram// junhe

Anonym sa...

hihihi..det är sant
kram Kazhal

chili,chili sa...

Snälla jag har en fråga till dig...MEN kan inte maila dig...förstår inte hur man öppnar en ny mail som tydligen behövs för detta

Ja heter Anki o min mail e xchilix@hotmail.com

Snälla bara skicka ett litet mail så ja kan ställa min fråga..
MVH//Desperat Anki

Lyktor och Tyg sa...

Ska testa att knacka i huvudet på honom, men han är lite knäpp det vet jag.
jag har mailat dig. Skicka din adress till mig så kan jag skicka tygkorgarna.
Kram Kristina

Eva Agnes sa...

Åh, vad fint du skriver om din älskling. Har själv en knäppskalle och trots att han inte ens bor i samma land har vi det toppen ihop.
Vi ses ganska ofta vilket passar oss båda.

Gosiga kramar från
Eva Agnes

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken tur att jag har gift mig med en knäppskallen då;)Håller med dig om att de är toppen.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Stina sa...

Jag ska allt kolla A;s huvud nästa gång.:-D

ellenors hörna sa...

sött =) mitt <3 skickade en länk till spotify idag.. hahha han skickade en roland cedermark asg*

Stina sa...

You are a really GOOD FRIEND my dear little kråka.:-D
That is true. Love you too;-)

Ann-Sofi sa...

Hej!
Ja visst blir man glad av tulpaner dom är såå härliga:) du får tröst shoppa dig lite tulpaner när du blivit frisk från magsjukan, om inte din kära man kommer hem med en bukett åt dig;) Krya på dig!!!!

ellenors hörna sa...

hej sis kan du göra ngt åt denna sida? www.mysocalledlifeaswife.blogspot.com? tack på förhand sis

Stina sa...

Ska du bryta benen? Du får väl åka i barnbacken förstår du väl. Jag kan inte gå omkring och bära på dig resten av livet, vet du. Ha det nu så roligt där borta i barnliften.;-) Puss och kram Stina

ellenors hörna sa...

mmm du skulle lyssnat till Stina innan du gick o bröt dig sis!!
Smisk skulle du ha.. Hoppas operationen och allt går bra för dig, hade velat åkt upp till dig o "ta hand om dig" när du inte har maken hemma, vet att han klarar att ta hand om dig sis =) MEN kan kanske åka upp lite till dig när jag slutat kursen.. beroende på jobbmöjlighet osv. stora varma kramar sis från lillasis