fredag 29 oktober 2010

GLÄDJE-EN VIKTIG INGREDIENS I MIN TILLVARO

ATT KUNNA SKRATTA ÄR VERKLIGEN LIVGIVANDE FÖR KROPPEN,
PRÖVA SJÄLVA SKALL NI SE...
DET ÄR INTE ENBART SKRATTET SOM SKÄNKER GLÄDJE
OCH HÄRLIGA UPPLEVELSER.
DET ÄR OFTA DET DÄR "LILLA" SOM GER DE STÖRSTA
GLÄDJEUPPLEVELSERNA.
OM MAN KAN VARA GLAD FÖR DET "LILLA",
HAR MAN MYCKET ATT VARA GLAD FÖR!
TA EN KOPP KAFFE HOS EN GO´VÄNINNA,
DET INNEBÄR BÅDE SKRATT & GLÄDJE, OCH TÄNK
HUR GOTT KAFFET SMAKAR TILLSAMMANS MED NÅGON
MAN TYCKER OM!!!

I SOMRAS FIXADE VI TILL I VARDAGSRUMMET
OCH BYGGDE IHOP 2 KÖPMANNSDISKAR
JAG FICK ETT FINT HÖRNSKÅP AV EN VÄNINNA.
ALLT BLEV EN HELHET MED VIT FÄRG OCH
SMIDESHANDTAG.

ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG HELG// KRAM JUNHE

18 kommentarer:

Stina sa...

Jaa, det ska vi.
Ser fram emot gapskratt snart.

Så mysigt det blev. Ska kolla mer om ett par år minus flera hundra dagar..:-) ;-D Kramis

Jenny Oak Fae sa...

Vad fint det ser ut!

: )

Ha en fin helg du också!

/Jenny

ellenors hörna sa...

jasså... är det månadsblogg nu då? =) Det blev jättefint sis =) Snart är det vår tur att få skratta med er =) Ha en kanonhärlig helg sis och du ska se att snaaaaart blir allt mkt bättre... (jag kommer ju)

Unknown sa...

http://www.vindsromantik.blogspot.com/

Vad det blev fint! Och med alla detaljer, Du har så fina saker på skåpet också.

Du har så sant ang glädjen och skrattet.
Men jag tror att man måste ha gått igenom div tråkigheter, för att sen kunna känna glädje över det lilla.

Önskar dej en underbar helg, och en trevlig skratt-träff!
Kramar
/Maggan

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Sanna ord min vän!
Vilken smart idé, och vad fint det blev!
Trevlig helg!
kram
nina

alegni sa...

vad fint det blev! och ingen har garanterat en exakt likadan byrå.
ha en skön helg!
kram
ingela

kazhal sa...

mmm va fint :) Kram

junhe sa...

SVAR TILL KAZHAL:
DIN LILLEBRORS FINA SKÅP BLEV PRICKEN ÖVER I:ET =))
KRAM

junhe sa...

SVAR TILL MAGGAN:
Du har så rätt, det är först när man gått igenom lite problem som man lär att uppskatta det lilla. Jag vet, för jag pratar om egen erfarenhet. Tack för dina fina ord =)

kram J

Ullis/Leva på landet sa...

Så fint du har fått det. Låter härligt med kaffedrickning med en härlig vän.
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Ullis

Desirée sa...

så fint - du är så duktig :)

junhe sa...

SVAR TILL LILLA KULLAN:
TACK FÖR IGÅR & FÖR HJÄLPEN MED MIN BANNER...SOM VANLIGT FÅR JAG BE DIG OM HJÄLP =)

KRAM KRAM KRAM & TACK FÖR ATT DU FINNS

Stina sa...

Så där ja!
Pussgurka där!;-)

Stina sa...

Det är jag och T som ska tacka hörru du.
Roligt har vi bland knäskruvar och huvudvärk.haha...
Kram och puss

Karin i Villa Grå sa...

Härligt att se att du är still going strong och fortfarande bloggar! :-)

Smart och snyggt med de båda köpmansdiskarna i hörnet.

Kram, Karin

Ann-Sofi sa...

Vilken fin möbel du fixat, bra mycket förvaring i den vettja!:) Kul att du kikar in på min nya blogg:)

Stina sa...

Vi har duktiga gubbar.;-)

Stina sa...

Puss och kram från en urdöd dam.;-)