torsdag 7 april 2011

KATASTROFEN ÅTGÄRDAD

DET LÅTER VÄRRE ÄN VAD DET ÄR, MEN SOM NI KANSKE

KOMMER IHÅG SÅ HAR JAG TIDIGARE PRATAT OM

VÅR HALL, SOM ÄR I STORT BEHOV AV RENOVERING

HALL=KATASTROF

KOMMENTARER OM VÅR HALL: MÖRK, TRÅNG, TRIST OCH INTETSÄGANDE

OCH SJÄLVKLART HÅLLER VI MED!!!

FÖRRA ÅRET HADE VI PLANER PÅ ATT RENOVERA MEN FICK

PLANERA OM EFTERSOM EN KNÄLEDSFRAKTUR SATTE STOPP

FÖR RENOVERINGEN. MEN NU ÄNTLIGEN ÄR HALLEN I DET

SKICK VI VILL HA DEN...OCH DET TOG "BARA" 2 VECKOR

HÄR VISAS FÖRE BILDERNA...

SNART KOMMER EFTER BILDERNA *hihihi*



SKICKAR EN STOR VÅR KRAM TILL ALLA


JUNHE

11 kommentarer:

Patricia sa...

Va kul att ni kommit igång med renoveringen, ser fram emot efterbilderna =)

Ha en bra dag!
Kram Patricia

junhe sa...

HJÄLP! HUR GÖR MAN FÖR ATT INTE TEXTEN SKALL BLI SOM I INLÄGGET??? NÄR JAG SKREV INLÄGGET VAR DET INTE SÅ HÄR, MEN NÄR DET SEDAN KOM UT PÅ BLOGGEN BLEV DET JÄTTEKONSTIGT...FATTAR "NADA"

Stina sa...

Ska bli spännande att få se.

Det är flera som har haft problem med bloggen och texten.
Du får gå in och korrigera i efterhand.
Ta hand om dig gumman min.
Kram Stina

Anonym sa...

jag har korrigerat texten 2 ggr och det fungerar fortfarande inte *suck* =((
tack ändå// kram junhe

junhe sa...

HAR FÖRSÖKT GÖRA ETT INLÄGG MED HALL BILDER LÄNGE, MEN INGET HÄNDER NÄR JAG TRYCKER PÅ PUBLISERA INLÄGG. HELP SOMEONE!!!!

Stina sa...

Det var ju konstigt.
Om du vill att jag ska hjälpa dig så hör av dig bara.:) Kram Stina

Eva Agnes sa...

Tack för vårkramen och Glad Påsk!!
Eva Agnes

junhe sa...

KAN FORTFARANDE INTE GÖRA INLÄGG PÅ MIN BLOGG...SUCK.

Eva Agnes sa...

Jamenhej där, Junhegumman!
Det ska verkligen bli spännande att se vad ni kommer att göra, eller redan har gjort med hallen.
Kramar
Eva Agnes

junhe sa...

saknar bloggen, men kan fortfarande inte göra inlägg här. är det ngn som har tips på hur man går till väga?
önskar alla en fortsatt bra vecka.
kram j

Eva Agnes sa...

Nu undrar jag varför du inte kan göra inlägg????? Det är verkligen trist.
Vill du ha hjälp av mig?
I så fall behöver jag ha dina inloggningsuppgifter för att kunna titta på vad som kan vara orsaken.
Har själv haft väldigt jobbigt med Blogger för en tid sedan och fick gå igenom en hel del. Men nu har det fixat sig.
Om du vill lämna över dina inloggningsuppgifter gör du det på min mail. På min blogg till höger finns en knapp för att skicka mail.
kramar från Gumman... :-)
Eva Agnes alltså