tisdag 19 juni 2007

Doftpåse

Mitt senaste inköp på en väns loppis- en doftpåse
Min man brukar aldrig märka när jag har möblerat eller ändrat något hemma, men denna lilla påse upptog hans intresse när han satt och åt middag häromdagen.
-Är det där något nytt du köpt?
-Ja, jag skaffade den på en loppis.
- Ok (nickar och ler)
Nu till något helt annat: Vad vore livet i all sin glans, om inte ens vänner fanns?Jag har "lämnat" en av mina vänner efter en angenäm förmiddag. Dt är skönt med vänner som man kan vara sig själv med... en vän som man kan prata vad som helst med och det stannar där. Jag är lyckligt lottat över att jag har några sådana i min närhet.En god vän är den bästa spegeln! KRAM

3 kommentarer:

Stina sa...

Du är ju rolig du.
Vem är STINA?

Kram till dig, Junne punne har försvunne.
Puss

Stina sa...

God morgon, mangelfia!

Jo visst ska vi åka dit. :-)
Någongång! Haha...
Åuss

ellenors hörna sa...

Vad fiiiiint,sis.
Kanonbra juh...
Kramiz