torsdag 20 november 2008

HOPPLÖST...

Det är ingen ide´att lägga energi på sådant man
ändå inte kan göra något åt!
Låter det bekant?
Den senaste månaden har internet uppkopplingen
strulat och vi har försökt med ALLT...
inget fungerar...inte ens TELIA SUPPORT =(
Som sagt...det är ingen ide´att SLÖSA KRAFT...
Har ni hört talas om "permanent lånedator"?
*hihi* det kallas så när man lånar dator hos vänner..ofta =)
VAD SKA NI HITTA PÅ IMORGON DÅ?
Själv njuter jag just nu av att veta att jag är ledig imorgon =D
Ska träna, äta lunch med en väninna (igen)
och laga en god fredagsmiddag *mums*
Imorgon kommer det efterlängtade paketet från
Bon A Parte med reakläder!!!!
"BÄR INTE POLKAGRISRANDIGA TROSOR TILL VITA SHORTS.
DET SPELAR INGEN ROLL HUR SÖTA TROSORNA ÄR,
GÖR DET INTE - ANNIE 8 ÅR"

14 kommentarer:

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Tac. Men idén fick jag på Baazar, nästan allt. Vilken mysig fredag du ska ha förstår jag! Undras vad för gott du ska laga i morgon?
Önskar dig en skön helg!
kram
nina

alegni sa...

usch, vad jobbigt med så utdraget datakrångel. jag är strax på väg till akutmottagningen med min mamma. därifrån förväntar vi oss att få en akutremiss till sjukhuset. en jäkla massa spring är det :(
imorgon är vi bjudna på en fest, men det beror på mammas hälsa om vi kan delta eller inte. hoppas ja, för vi har betalat sjuuuukt mycket för den gemensamma gåvan...
ha en skön helg!
kram,
ingela

Gårdsromantik sa...

Ja avskyr allt som har med teknik att göra!!!

Satt igår i 1,5 timmar i väntetid på canal digital - vad håller de på med - tror nästan att de tjänar pengar på telefonsamtal.

Kram Maud

Unknown sa...

Hej Juhne!!

Klart att du måste förbi Lustfyllt då!! Vet inte vart du kommer i från??..men när jag åker dit så kör jag från Jkp mot Hjo..När man kommer till Habo fortsätter man rakt fram igenom en rondell..en bit efter står det en skylt *Munkaskog* till höger!! Där kör du in och fortsätter mot Munkaskog..så långt ner du kan komma mot vattnet!! Sedan ligger guldgruvan där!!! =) DU MÅSTE ÅKA DIT!!! Hälsa i från mig!! Njut å va gla..många kramar Malin

www.lustfyllt.eu

MiaMaria sa...

Hej!

Men så sött sagt av denna 8 årig...

Härligt du ska ha det denna helg nytta med nöje...

Må så gott!
MiaMaria

Ann-Catrin sa...

Usch vad jag hatar datakrångel... just nu är jag utan mobil och håller på att krångla med det!!


ha en fin helg
kramar
A-C

junhe sa...

TACK FÖR ALLAS MEDLIDANDE MED MITT DATAKRÅNGEL...DET VERKAR VARA MODEMET SOM ÄR KÖRT =(

VÄLJER NOG MOBILT..."GUBEN" HAR DET & DET FUNGERAR ALLTID!!!

TREVLIG HELG ALLIHOP =)

SPECIELLT TACK TILL "ÄLSKAR SÖTT" FÖR BESKRIVNINGEN TILL GULDGRUVAN I HABO...ÅKER JU PÅ SPAHELG NÄSTA HELG I FALKÖPING & PASSAR PÅ ATT BESÖKA NJUTA I HJO OCH INREDNINGSBUTIKEN I HABO!!!

KRAM J

Ann-Sofi sa...

Hej!
ja det är såå trist med datakrångel man får ju tyvärr abstinens.... hoppas det löser sig. trevlig Helg!

Lily of the valley sa...

Jag vet vad du menar! Jag har också haft en del problem och har! Nu kan jag inte göra nya inlägg för Blogger har låst min blogg! De ska söka igenom den så jag inte har något olämpligt på den! Kanske för mycket vitt ;-) Har varit avstängd sedan den 18:e. Jag får kanske starta en ny blogg....

Ha de gott
Kram Lily

Radhusdrömmar sa...

Trist med uppkopplingen, hoppas att ni får ordning på den snart!

Låter som en mysig helg! Själv har det äntligen kommit lite snö här så idag har det blivit pulkaåkning och sen var jag på barnkalas med min äldste son.
Imorgon ska jag nog försöka mig på att måla vårat kökskakel.

Kram
Johanna

Ullis/Leva på landet sa...

Inte kul att det krånglar så mycket för dig. Hoppas verkligen att det löser sig snart för dig. hade ju jätteproblem i somras men peppar peppar. Just nu fungerar det som det ska. Blir väl lagom till jul då....

Kram Ullis

Home No.1 sa...

hej svejs! Tack för titten och att du giller det jag har , det gör mig riktigt glad!Fy för datakrångel inget vidare alls...ha en trevlig fortsatt helg!
Annica.

A home far away sa...

Ahh låter hopplöst med så mycket dataproblem...hoppas helgen varit fin ändå...

Ha en fin söndag
Kram Gunilla i Singapore

Fröken Fräken ifrån Fryken.. sa...

Tråigt med datatrubbel.

Du har blivit utmanad!!