söndag 23 november 2008

7 HEMLISAR...

Här blåser det kallt och är allmänt kyligt.
Ska snart äta lite pepparkakor med ädelost *mums*
Men först antar jag "Fröken Fräken´s" utmaning
att avslöja 7 hemlisar om mig
(tror hon verkligen att jag bara har 7 *hihihi*)
1) NATTUGGLA. Jag kan vara uppe hur länge som helst
om jag är tillräckligt motiverad =)
2) Har inte begåvats med något tålamod, men har välsignats
med en man som har en stor skopa av den ädla egenskapen =)
3) Är EXTREMT målmedveten...inte att förväxla med envis!!!
4) När vi åker hem till någon kollar jag alltid in inredningsstilen
(min man säger att jag är yrkesskadad *hihi*)
5) ÄLSKAR kicken jag får av att åka slalom nerför ett fjäll
6) En dröm jag har och som vi ska förverkliga nu i vinter
är att sova under bar himmel i bara sovsäck !
7) Måste alltid läsa något innan jag somnar...för att varva ner =)
skickar utmaningen vidare till följande 7
alegni
cornelias cottage
ellenors krypin
lillanw
gårdsromantik
lily of the valley
mirre
önskar alla en bra start på veckan
kram junhe

14 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Men så spännande hemlisar du har!

Skall du sova utomhus på vintern?

Brrrr!

Själv är jag fart och höjdrädd så största njutningen för mig är när jag tagit mig levande nedför backen.

Jag har gjort den utmaningen för några inlägg sedan...

Kram Maud

Gårdsromantik sa...

Men så spännande hemlisar du har!

Skall du sova utomhus på vintern?

Brrrr!

Själv är jag fart och höjdrädd så största njutningen för mig är när jag tagit mig levande nedför backen.

Jag har gjort den utmaningen för några inlägg sedan...

Kram Maud

Gårdsromantik sa...

Men så spännande hemlisar du har!

Skall du sova utomhus på vintern?

Brrrr!

Själv är jag fart och höjdrädd så största njutningen för mig är när jag tagit mig levande nedför backen.

Jag har gjort den utmaningen för några inlägg sedan...

Kram Maud

Desirée sa...

Har antagit utmaningen, nästan i alla fall...

Vit Gladiolus sa...

wow vad härligt det lät att sova under bar himmel i sovsäck, jag skulle nog vilja det med!!!
Kramar

alegni sa...

utmaningen är härmed antagen!
kram,
ingela

Fröken Fräken ifrån Fryken.. sa...

*Skrattar* bara sju hemlisar, hade gärna sett fler :-D

//kram på dej och hoppas du har en skön måndag f

Lily of the valley sa...

Sova utomhus låter både spännande och kallt!
Åka slalom ser härligt ut men jag skulle nog slå ihjäl mig :D
Jag är också en nattuggla...

Jag har gjort utmaningen för något inlägg sedan.

Kram Lily

Lyktor och Tyg sa...

Hej
kul att läsa!
Jag skulle gärna sova utomhus om jag har en bra sovsäck. Älskar att åka slalom.

kram Kristina

Stina sa...

Min hjärna funkar inte. Kan du ta över en bit? Kramis

Anonym sa...

ja länka du mig...jag kan ej sådant, men du kan ju=) Nyss inkommen från pulkabacken, snön ska visst försvinna imorgon...Förhoppningsvis kommer det mer senare igen. Jag har börjat jobba lite, ett städbolag som behöver lite extrahjälp med blandad städ. PERFEKT!!! kramkalas

Ullis/Leva på landet sa...

Så spännande med lite hemlisar. Hoppas att allt är bra med dig.


Ha det bra!
Kram Ullis

ellenors hörna sa...

ooooo hahah trodde väl att du om någon skulle komma ihåg Mr. Smith

Du får gärna ringa om du får långtråkigt, men känner jag dig rätt så pluggar du väl in hörlurarna och höjer volymen några snäpp och sitter försjunken med näsan i en bok av någon detektiv novell.

Puss o Kram hälsa päron o syster

Poppins sa...

Att sova under bar himmel låter romantiskt och spännande!
kram från Poppins