tisdag 2 december 2008

ALLA GODA TING ÄR 3...

SPA, VÄNNER & "NJUTAS" THE


BUBBELPOOLEN VAR VÄLBESÖKT =)

KURBAD MED ESSENS FRÅN LINDBLOMMA *mmmmm*

har haft en lyxig & underbar spa fredag med kurbad, massage
bubbelpool, bastu, ansiktsbehandling, pedikyr & god mat!!!
efter denna upplevelse åkte vi & vänner till bowlinghallen =)
naturligtvis passade jag på att besöka NJUTA också *mums*
ni vet butiken med det lilla extra
(choklad, kaffe, kryddor & mycketmer...)
på lördagen var vi hembjudna till *R* och njöt av tjeckisk mat *mmm*
och kom inte hem förrän klockan var ett på natten...
så är det med goda vänner...man vill inte lämna dem =)


önskar alla en bra tisdag, nu ska jag åka och jobba =)

kram junhe




12 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Åååh...vad härligt!

: )

Kram & ha det GOTT!

/Jenny

<3

Eleonora sa...

Vilka underbara härliga och uppiggande saker du har fått vara med om! Jag blir nog lite lite avundsjuk, för det låter sååå toppen allt. Kram min vän

ellenors hörna sa...

mmmm andra gången jag missar det checkiska matbordet hos dom :'( men men så kan det vara... såååååååå avis =)

ha det super
/lillsis

alegni sa...

vad lyxigt det låter! min största njutning just nu är att ligga på en spikmatta (som jag egentligen ska få i julklapp, men som jag ligger in i smyg) ;)
kram,
ingela

Stina sa...

Du...det där så lite väl skönt ut.
Kan man hoppa in i datorn tro?:-) Puss

Lyktor och Tyg sa...

Trevligt det låter med SPA, goda vänner och god mat. Kan det vara bättre. Ha det bra!
kram Kristina

Ullis/Leva på landet sa...

Mmm så avis jag blir. Dit skulle jag kunna åka direkt. Vart var du någonstans?


Kramar Ullis

Jenny Oak Fae sa...

TACK min vän...jag har ju en "viss" förmåga att ändra OFTA på bloggen..!



KRAM & ha det gott!

Jenny

<3

Radhusdrömmar sa...

Åh vad mysigt! Sånt där är bra att gå och göra ibland, det är så uppiggande :-)

Ha det gott!

Kram
Johanna

P.s jag har en liten tävling just nu.

Monika sa...

Du milde så härligt det där ser ut! Det var du värd att få njuta och gotta dej en hel dag.

Ha det fint och mys o må! :o)

Kramar

Monika

Ann-Sofi sa...

titta in till mig har något till dig där!

Wickans värld sa...

Mysigt... vi måste njuta lite grann emellanåt också!
Ha en härlig helg!
kram