lördag 6 december 2008

UTMANING & AWARDS


Antar Cornelia Cottage´s utmaning..som följer här =)


8 FAVORITPRG
Tittar inte så mycket på tv (tidsbrist) men kollar gärna
på Agatha Christie´s Poirot på söndag kvällarna

8 SAKER JAG GJORDE IGÅR
1. 07:00 träning
2. Läste tidningen på biblioteket och lånade böcker
3. Handlade mat till en tjejträff jag ska ha på söndag
4. Lunch med en väninna
5. Såg "flyga drake" med samma väninna =)
6. Gjorde 2 rätters meny med min man =D
7. Såg en komedi med samma man *hihi*
8. Gick och lade mig på tok för sent =(


8 SAKER JAG SER FRAM EMOT
1. Min träning varje vecka
2. Thailand resan 3veckor i januari 2009
3. Byta ut hallgolvet
4. Måla om i vardagsrummet
5. Att få gå på bio, det var längesedan
6. Dricka ett gott the med en go´väninna & prata bort ett par timmar
7. Att tiden inte ska gå så snabbt, man hinner ju ingenting *hihi*
8. Att några av våra vänner kommer hit på mat ikväll =)


8 FAVORITRESTAURANGER
Jag har inga direkta favoriter & har inte lyckats att få ihop 8,
men här kommer ngr jag föredrar:
Pizzeria Alexandra i HJO (a´la carte & pizzor *mmmm*)
Tzatziki i FALUN (pröva lammspetten *mums*)
Mandarin i MJÖLBY (kinarestaurang)
Tacobaren i GLADA HUDDIK


8 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA
Jag har ingen direkt önskelista,
och trots olika problem mår jag rätt bra=)
Jag önskar att alla andra får må bra okså.


TACK GULLIGA FRÖKEN SIDENSKÄR
SOM GIVIT MIG EN AWARD´S

Vet inte vem som fått den men skickar den vidare till:

Ellenors krypin

LillanW

Lilla Blanka

Klewas krypin

Alegni

Whiskey & Champagne

Krusomix (mirre)

HA EN BRA LÖRDAG ALLIHOP =)

SJÄLV SKA JAG FIXA IORDNING TILL EN BJUDNING I KVÄLL

13 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Kul läsning om dig..!

Ha en riktigt bra helg!

: )

KRAM, Jenny

<3

ellenors hörna sa...

ooo har jag en sak hos dig vaddå vaddå vaddå ??? Nyfis juuuuu!!!

alegni sa...

tack, snälla junhe, jag blir så glad!
kul läsning om dina åttor :)
ha en skön helg!
kram,
ingela

Kamomilla sa...

Hejsan!
Smycket jag lottade ut har jag själv gjort av en gammal sked. :)

Stina sa...

Puss och kram till fisen där ute på landet.

ellenors hörna sa...

du är för go älskade sis =) snart ska jag ta itu med att göra ett nytt inlägg.. du jag tänkte kolla kan du hjälpa mig med att göra en "bård" på min sida med mina tårtor? Stor bamse kram

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Grattis till din award!
Vad kul att läsa om dig!
Hoppas du får en fin ny vecka!
kram du goa gumman!
nina

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att få läsa lite mer om dig.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Anonym sa...

TACKAR, för trevlig kommentar...Kryeriet bättre redan, jobbar o står i nu med katstrofstädningar mm...hehe, fungerar bra, förutom värk i händer o armar...Stora kramar till er från oss....KRAMAR!!!

Monika sa...

Skoj utmaning och kul läsning om dej!

Så härligt med semester! Ha det så mysigt på den!

Och grattis till awarden. Den är du helt klart värd.

Ha det fint! Kramar

Monika

ellenors hörna sa...

ja jag fick det tack så mycket älskade sis =)

jag skickar mail till dig med bilder plus lösenord osv tack tack =)

Kram

ellenors hörna sa...

glömde, det kommer komma fler bilder vet inte när bara =) kram

Eleonora sa...

Det var roligt att läsa alla dina svar i utmaningen! Det händer mycket runtomkring dig och förstår at du har många järn i elden samtidigt. Skönt för dig att få resa på semester i januari, det är en så trist månad!

Ha det gott och kram söta vännen