söndag 14 december 2008

MODIG...

..."NÄR MAN GÖR NÅGOT MAN INTE RIKTIGT VÅGAR"

BEUNDRAR VERKLIGEN VÅRA SVENSKA HJÄLTAR 2008
MOD
CIVILKURAGE
FÖREBILD
MEDMÄNNISKA
JAG INBILLAR MIG ATT DESSA EGENSKAPER
MER ELLER MINDRE FINNS HOS OSS ALLA,
DET GÄLLER ATT "PLOCKA" FRAM DEM & VISA DEM
NÄR DET VERKLIGEN GÄLLER =)


BJUDER (ALLA SOM VILL) PÅ KARIBISK
KÖTTFÄRSSÅS MED RIS & CASHEWNÖTTER


MOROTSKAKA MED PHILADELFIAOST & SILVERKULOR =)


GLÖM INTE:

EN KAN INTE HJÄLPA ALLA,

MEN ALLA KAN HJÄLPA EN!!!

ÖNSKAR ALLA EN FORTSATT BRA SÖNDAG

KRAM JUNHE

16 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Kloka ord...och maten ser verkligen GOD ut..!

: )

Jodå helgen har varit helt OK, ikväll var jag med mina föräldrar i en by i närheten och tittade på ett litet Luciatåg ( barn ) det var trevligt..!De sålde lotter också där, mamma vann en julskinka, man skulle gissa vikten på den, hon hade fel på bara ETT gram!I ett annat lotteri kunde man vinna ett stort vackert pepparkakshus, vann tyvärr inte det...

Kram & ha en fin ny vecka!

Jenny

<3

Lyktor och Tyg sa...

Så sant så, kloka ord och smarrig mat.
kram Kristina

Stina sa...

Godis ser jag.
Ja, modig är jag nog. Men trött blir man.;-) Puss

Ullis/Leva på landet sa...

Kloka ord du skriver. Så ott det ser ut som du bjuder på. Har en tävling inne hos mig om du vill och orkar.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

alegni sa...

du är så klok, junhe...
tack, jag kan äta köttsåsen, så får ni andra äta den övriga maten ;)
kram,
ingela

Hem och Lycka sa...

Mums mums!

Kloka ord!

kram

Eleonora sa...

Ja, det är väl ett bra valspråk om något! Tack för den goda maten!! Ha det så gott och kram

EVA / whiskyochchampagne sa...

Nu tar jag ledigt från bloggen några dagar och vill önska dig och de dina en underbart härlig jul !!!

***
JUL-KRAAAM från EVA !!!

Radhusdrömmar sa...

Ville bara kika in föra att önska
dig en riktigt God Jul!!!

Kram
Johanna

Stina sa...

Puss och en fläskkram till damen ute på landet.:-D

Stina sa...

Kråkfis!:-D

Ullis/Leva på landet sa...

Vill önska dig

♥♥♥ GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ♥♥♥
KRAMAR ULLIS

Eleonora sa...

God fortsättning! Ha det riktigt gott till nyår och alla fester o raketer!! Kram

Stina sa...

Fryslort!;-)

Lily of the valley sa...

Gott Nytt År
Kram Lily

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppat att allt är bra med dig.

Vill önska dig ett
♥ GOTT NYTT ÅR ♥
Kram Ullis