onsdag 31 december 2008

SAMMANFATTNING 2008

JA, ÅR 2008 HAR GÅTT FORT VILL JAG LOVA...
NÄR VI TÄNKER TILLBAKA PÅ ALLT ROLIGT VI VARIT
MED OM OCH GJORT, KAN VI BARA ÖNSKA ATT 2009
BLIR LIKA BRA OM INTE ÄNNU BÄTTRE =)
HÄR FÖLJER EN LITEN RESUMÉ AV VÅRT ÅR...

JAG KOMMER ALDRIG GLÖMMA VÅRT DATAKRÅNGEL, HOPPAS VI SLIPPER DET I FRAMTIDEN!!!

ÄR JÄTTEGLAD FÖR ALLA NYA VÄNNER MAN LÄRT KÄNNA UNDER ÅRET, HOPPAS VI KAN HÅLLA KONTAKTEN!!!


ROLIGA SPEL: TWISTER, ORANGINO, RAPPAKALJA =)


KAN JU INTE VISA ALLT GOTT VI ÄTIT UNDER ÅRET, MEN LITE GOTT TILLTUGG KAN NI FÅ SMAKA:
LAX & SKAGENSNITTAR
MÖRDEG MED SALAMI-GETOST
VITT VIN MED JUICE & FRUKT
*mums*

DETALJER I INREDNINGEN =)
JAG GILLAR VERKLIGEN MINA ROSTIGA BLOMMOR, KANNOR
& SMÅ "PRYTTLAR" SOM FÖRGYLLER MITT HEM & GÖR DET PERSONLIGT & MYSIGT
OM 12 DAGAR ÅKER VI TILL THAILAND IGEN... VI SER FRAM EMOT 3 VECKOR MED LUGN & RO OCH MYCKET SOL NATURLIGTVIS =)

HA DT GOTT ALLIHOPA & TACK FÖR ALLA

INLÄGG NU GJORT MEDAN JAG VARIT PASSIV =(

KRAM JUNHE





30 kommentarer:

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Gott Nytt År!
och trevlig resa önskar jag er!
kram
nina

Ullis/Leva på landet sa...

Så mysigt det låter med en resa.

Hoppas att den blir riktigt skön.

kram Ullis

Eleonora sa...

Lycka till på er Thailand-resa och hoppas att allt kommer att gå bra!

Inför det nya året vill jag önska dig allt gott i världen och börjar med att skicka med en nyårskram!

Gårdsromantik sa...

Verkar ha varit ett bra 2008!

Förutom datakrånglet.

God fortsättning på det nya året!

Kram Maud

Anonym sa...

Härligt att se alla fina bilder du lagt in sen jag sist var inne! Du är en underbar vän som är väldigt kreativ och gästvänlig! Hoppas ni nu får en underbar resa och att du nu blivit av med prickarna för gott! må så gott och kramar från mig till dig!
Camilla A

Jenny Oak Fae sa...

***GOD FORTSÄTTNING PÅ 2009***

Ha det GOTT i Thailand!

Kram, Jenny

<3

alegni sa...

här är det bara minus tio grader, men usch, det är ju åtminstone fem grader för kallt det.
jag önskar dig ett friskt, lyckligt nytt år o en alldeles underbar, minnesvärd resa till thailand!
nyårskram
ingela

Jenny Oak Fae sa...

Hej!

Tack för din kommentar!
Jag mår inte så bra dessvärre, är väldigt trött + förkyld...men nu MÅSTE jag faktiskt ta tag i städningen här hemma...

Trevlig helg!

Kram, Jenny

<3

Stina sa...

Frys in något kanske!...eller frys ute, heter det nog.:-)

Kan jag åka i ryggsäcken? Det är väl ingen som ser.:-) Puss

Färjtorp sa...

Hej och GOTT NYTT ÅR!!
vad gott det där såg ut, nu blev jag hungrig...

Jag har inte gjort julmusen själv utan den är köpt på fåfängan, en mysig butik här i byn. Hon har hemsida oxå
www.http://www.butikfafangan.se/

Betonghjärtat har jag köpt men jag minns inte ens vart det var, längesen.

Ha det gott
Kram Johanna

Hem och Harmoni Marie sa...

God fortsättning till dig också! Och ha det så skönt i Thailand... jag är inte avundsjuk alls...nejdå :)

Kramis Marie

Lyktor och Tyg sa...

HEj hej, vad du läskar mig med Thailand. Har inte varit där än. Nu vill jag veta hur ni, bokar ni själva vara flyg eller är det charter? Nyfiken :)

Menar du den rödrandiga som står bredvid granen? Jo den har jag sytt, det är en mellanpåse med spetsgummiband runt. Absolut till salu samma pris som jag tar för mina mellanpåsar 75 kronor.

kram Kristina

Handplockat sa...

Heej
oj vilka mumsiga bilder ;)gott nytt ÅÅÅR på dej med

Du funderade på bokhyllan som jag visade på bloggen vi säljer den på mitt jobb 495:- går att skicka om suget blir för stort...
kramen

Mer av allt sa...

God fortsättning och ha det så härligt på er semesterresa!

Kramar från mig

Lily of the valley sa...

God fortsättning på det nya året!
Låter underbart att resa iväg vid den tiden!
Ha det så skönt
Kram Lily

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo
Jo jag lever, men jag har bytt blogg för ett tag sen....
Men jag ska bättra mig med inläggen.
Ha det så bra
Kram Liselotte

Hem och Lycka sa...

Gott nytt år! Ha en härlig resa! kram

Desirée sa...

Önskar en en härlig Thailandresa =)

junhe sa...

BURRRRR...28 MINUSGRADER IMORSE =(
SER VERKLIGEN FRAM EMOT THAILAND PÅ MÅNDAG=)

HA DT GOTT ALLIHOP/ KRAM J

Stina sa...

Det är INTE snällt att retas, du kråkfian!;-)

Nygammalt sa...

Men hallå där, inte kan du väl frestas med så där mkt gott. Jag blev ju jättehungrig nu!!!!

Och Thailand...åker ni till samma ställe eller vart blir det denna gång? Önskar er en fantastisk härlig och avkopplande resa!

Må så gott och god fortsättning på det nya året!

Kram!

Stina sa...

Fiskråka!:-D Puss:-)

ellenors hörna sa...

QUE!!!!!!??????
vad betyder taffel????
ingen aning om vad du pratar om ???

visst serru min bakdel ser bättre ut än min nuna heheh =)

Tack så mycket sis, får se om jag tar mig till farbror docktor...

poss o kram

ellenors hörna sa...

tack för den ordboken =)
NOW I KNOW hihihi---

så du läser dina kommentarer iaf =)

poss o gurka =)

MiaMaria sa...

Hej Junhe!

God forts...

Hoppas allt är väl med dig med det ä det säkert när ni snart far till Tailand på 3 veckor....låter underbart...min pappa är där just nu och har även han snart varit där i 3 veckor.....

Ha´en fortsatt bra helg!
MiaMaria

Nygammalt sa...

Jag önskar er en trevlig resa, iväg som ni nu är!
Kram!!

junhe sa...

nu har vi bara en vecka kvar! men med en svalkande pool & 33 plus grader ser vi till att njuta fullt ut! kram \ junhe

Stina sa...

Well honey...I can send you some snow if you want to?
We have about 50 cm.
Sooooo you are so welcome home.
Moahahaha...
Kiss and hug Stina

ellenors hörna sa...

nu måste du ju skriva något nytt juh.. har ju vart hemma i vaddå 2 timmar? pok sis

ellenors hörna sa...

VISST ÄR DOM =) blev dökär =) hehe ojj vad jobbigt, men men snart kommer du på rätsida av den grå vardagen =) Mkt snö där uppe eller?
100000000 tack för den fina "tunikan" ska jag ha i sommar över en svart läcker sak =) Den är jättefin, hörde du btw att pappa o mamma var hjälte-aktiga härom dagen? Anyway, ta hand om er pok