torsdag 30 juli 2009

BUTIK

NI SOM REDAN BOR I YSTAD ELER I NÄRHETEN
HAR SÄKERT STIFTAT BEKANTSKAP MED DEN
LILLA INREDNINGSBUTIKEN:
RUT & MELKERS
TYVÄRR KAN JAG INTE VISA NGR BILDER
INNIFRÅN BUTIKEN, OCH DET ÄR HELT OCH
HÅLLET MITT EGET FEL =(
GUNILLA SOM ÄGER BUTIKEN SEDAN 4 ÅR (och
döpt butiken efter sina kära husdjur) GAV
TILLÅTELSE TILL BÅDE BILDTAGNING &
BLOGGUTLÄGG. MEN I MIN IVER ATT TA BRA KORT
BLEV DE HELT SUDDIGA OCH GRYNIGA!
MEN JAG LOVAR, BUTIKEN ÄR VÄRD ETT BESÖK!!!
SEMESTERN HAR VARIT UNDERBAR & VI
PASSAR PÅ ATT NJUTA DE SISTA DAGARNA INNAN
JOBBET SKA BÖRJA PÅ MÅNDAG.
ÖNSKAR ALLA EN FORTSATT BRA SEMESTER/ KRAM J

6 kommentarer:

Patricia sa...

Ja det var ju typiskt när du skulle göra dig till... =)

Har på tok för långt till Ystad så något besök blir det inte...

Kram Patricia

junhe sa...

ETT STORT TACK TILL DE SOM BESÖKT MIN LOPPIS & FYNDAT!

DELAD GLÄDJE ÄR JU DUBBEL GLÄDJE!!

TACK & HEJ, LEVERPASTEJ =)

JUNHE

Jenny Oak Fae sa...

Nej...där har jag faktiskt INTE varit..!

Ha en fortsatt fin vecka du också!

: )

KRAM, Jenny

<3

Stina sa...

Kråka!!!!!

Hem och Harmoni Marie sa...

Ha en skönt fortsättning på helgen och passa på att njuta ordentligt.

Kram Marie

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att hitta sådan butiker.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis