tisdag 22 september 2009

UTMANING!

JAG HAR FÅTT EN STAFETTPINNE & UTMANING FRÅN
AGNES SHABBY CHIC MED BLOGGEN
UTMANINGEN GÅR UT PÅ ATT SKRIVA POSITIVA SAKER
OM SIG SJÄLV, SÅ HÄR KOMMER JAG...

¤ JAG ÄR POSITIV =)

¤JAG ÄR DRIFTIG

¤ JAG ÄR OMTÄNKSAM

¤ JAG ÄR MÅLMEDVETEN

¤ JAG ÄR KREATIV

¤ JAG SKRATTAR OFTA (tänk vad tråkigt allt skulle vara utan glädje)

¤ JAG ÄR BRA PÅ ATT "SCRAPPA"

JAG SKICKAR STAFETTPINNEN VIDARE TILL FÖLJANDE:
ellenors krypin
hemma på landet
mamma millan
lallis liv och leverne
spring summer autumn winter

HA EN BRA VECKA ALLIHOPA =)

KRAM JUNHE


14 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hallojsan!! Så kul att läsa o dig!!! Härligt att ha så goda positiva sidor!! jag tar gärna emot stafettpinnen ...ska bara komma på nåt positivt om mig!;))
Hmmmm
Kramis ♥

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Hej!
Kul att läsa alla dina positiva egenskaper!
Ha det gott i höstrusket!
kram vännen!
nina

Stina sa...

Knäppgök!
Hitta på sånt där till mig, vet du. Nu blir det smisk nästa gång...eller kaksmulor i håret.
Kram till blåbärsnisse!

alegni sa...

vad kul att få skriva sådana saker om sig själv som omväxling :)
brödreceptet hittar du genom att klicka på ordet Brödet i min blogg :)
kram
ingela

Jenny Oak Fae sa...

Vad trist att du är sjuk...hoppas att du kryar på dig snart igen!

: )

KRAM, Jenny

<3

Kamomilla sa...

Roligt att läsa! Vi är allt för dåliga på att ta ta fram våra fina sidor! Tack för din hälsning hos mig! Kul att du kikar in!
Kamomilla

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att få veta lite mer om dig. Hoppas att allt är bra med dig.

Kramar Ullis

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej goa DU!
Tack för omtanken o fina hälsning!! Det värmer! känns bra man har bloggare som stöttar!
Ja trist när det blir så..men men...man får väl slå bort det bara,känns tufft ¨när man läser skiten:(

ska ta tag i din utmaning med..det kom ju av sig lite när det blidde så!

Kram Millan ♥

Jenny Oak Fae sa...

Önskar dig en fortsatt fin vecka/helg!

: )

KRAM, Jenny

<3

junhe sa...

ÅKER TILL ÖSTERGÖTLAND PÅ HÖSTBAL I HELGEN...HAR LÄNGTAT I 6 MÅNADER (HAR VARIT MED I PLANERINGEN AV BALEN...DEN SOM VÄNTAR PÅ NGT GOTT, VÄNTAR ALLTID FÖR LÄNGE *HIHIHI*)
DET BLIR LÅNGA OCH FRASIGA SIDENKLÄNNINGAR & HERRAR I BÅDE FRACK & SMOKING OCH FANTASTISKT GOD MAT *MUMS*

HOPPAS NI ANDRA OCKSÅ FÅR EN BRA HELG/ KRAM JUNHE

Eva Agnes sa...

Så som du beskriver dig själv uppfattar jag dig också.

Vad kul att du sa det där om halsbandet. Efter att ha sett bilderna kom jag på att halsbandet skulle vara vitt eller glittrigt.
Kramar Eva Agnes

Desirée sa...

Tittar in och önskar dig en skön söndagskväll!

Anonym sa...

hallolo...

nu får du ju komma igen sis..

inget inlägg på över en månad? vad e det nu som hänt?

löv ya sis



btw orka INTE logga in ellis här :P

Stina sa...

I looooove youuuuuuuuuu!