torsdag 8 april 2010

MÅ BRA-DETALJER

NÄR MAN VARKEN HAR TID ORK ELLER PENGAR
GÖR MAN SOM KAJSA VARG...
TAGER VAD MAN HAVER!
SAKER BEHÖVER INTE KOSTA EN MASSA PENGAR
FÖR ATT GE VÄLBEFINNANDE ELLER ETT
LYFT TILL ETT RUM!
LITE MÅ BRA-DETALJER KAN FÅ VEM SOM
HELST PÅ GOTT HUMÖR...I ALLAFALL MIG =)

EN GAMMAL STOL FÅR AGERA HYLLA ÅT MJUKA
FROTTÉ BADLAKAN
TVÄTTMEDELSHINKEN KOMMER FRÅN AUKTIONSSAJTEN
ENKRONAN.SE

KANNAN & FATET KOMMER FRÅN TRADERA
VÄLDOFTANDE GÄSTTVÅLAR KOMMER FRÅN
SMÅ GLÄDJEN
GLASBURKEN (MED PADS) ÄR FRÅN IKEA
EN TRÅDKORG (LOPPIS) FYLLD MED MASSAGEOLJA
BLIR ETT DEKORATIVT BLICKFÅNG I BADRUMMET!
BLOMMAN & KRUKAN KOMMER FRÅN
MINA GOÁ ARBETSKAMRATER
IGÅR FICK JAG BESÖK AV GOÁ VÄNNER;
SÄGER TACK FÖR BÅDE
BESÖKET, BLOMMAN & SKRATTKRAMPERNA =))
HA EN BRA DAG ALLIHOP
KRAM JUNHE

15 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vilken härlig färg på stolen!

Kram Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

Anonym sa...

enkel och praktiskt/mor

Lilla Blanka sa...

Hej goa Junhe!

Helt rätt, man kan "trolla fram" fina resultat med hjälp av fantasi, det behöver inte kosta så mycket som du säger. Jag tycker det är en utmaning och blir mycket mer personligt också :)

Det blev i alla fall jättefint!

Kram
Mia

PS Min lilla No 01-skylt köpte jag på Countrystyle när jag var där. Kanske hon har dem i nätbutiken oxå. www.countrystyle.se

junhe sa...

TACK ALLIHOP FÖR KOMMENTARERNA, DE VÄRMER NU NÄR MAN NTE KAN GÖRA SÅ MYCKET MER ÄN SITTA & SURFA RUNT HOS ER ANDRA OCH "SUGA" ÅT SIG LITE INSPIRATION!!!
KRAM J

Eva Agnes sa...

Men fy och usch för skadorna du skaffat dig.
Men du har helt rätt inställning.
Tag avra på tiden och gör roliga saker hemma.

Hälsa "knäppskallen" också.
Kramar Eva Agnes

Jenny Oak Fae sa...

Det är bara bilder som jag har hittat på nätet..! Finns tydligen en väggalmanacka med sådana bilder, annars finns säkert både vykort och planscher också.

KRAM, Jenny

<3

Ann-Sofi sa...

Heej!
Vad bra att det löste sig! :) det är säkert nått med varningen som gör att det krånglar, jag vet att när man har länklistor med bild från senaste inlägget, så uppdateras inte min blogg på den:(
Fint du gjort det, jag är så inrednings sugen men vet inte hur och vad jag ska inreda. måste kolla in på auktions siten de e nått jag missat tror jag:) Hoppas det är bra med dig och benet. Kram!

Daniel sa...

Så hemtrevligt å snyggt!

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Hej Junhe!
Vad fint du fixat! Jag gillar också färgen på stolen, är som sagt lite svag för turkos :D
Måste kika in på den där enkronan, helt ny för mig. Tackar för tips!
Ta vara på dagen!
Kram
nina

MiaMaria sa...

Hejsan!

Nej inte behöver det kosta pengar...man tager vad man haver och vips så blir det så bra!!!!

Hoppas allt är bra med dig!

HA det så gott!
MiaMaria

Stämningsfullt sa...

Mysigt! Det måste inte kosta en massa för att det ska bli bra :)
Kram!

Ullis/Leva på landet sa...

Det är helt rätt. Oftast så har man en massa hemma som man bara kan plocka om.

Kram Ullis

Stina sa...

Hahaha...:-D

Desirée sa...

Ah- enkrona kände jag inte till! Tack för tipset!Kram

ellenors hörna sa...

Tack kära storasyster för att du finns =) Tack även till länken, ska check it out.. nu blir det att sova tror jag =)