fredag 23 april 2010

GÄSTER ÄR VÄLKOMNA

ÖVRE HALLEN ÄR TOTALT OMÅLAD OCH I BEHOV
AV LITE EXTRA OMSORG =)
FÖRSTA FÖRÄNDRINGEN INNEBAR EN MÅLNING
AV VÄGGARNA...OCH SEDAN IN MED LITE
MYSIGA DETALJER & MÖBLER



TÄNK ATT SAMMA BILDER KAN BLI SÅ OLIKA
BARA FÖR ATT MAN ÄNDRAR LJUSSÄTTNINGEN,
MÖBLEMANG OCH MÅLAR LITE MER!
ÖVRE HALLEN ÄR ÄNTLIGEN KLAR...ALLT
ÄR VITT & FRÄSCHT, OCH MAKEN HAR GJORT EN
"DUBBELSÄNG" PÅ LÄNGDEN MED STORT
FÖRVARINGSUTRYMME UNDER SÄNGARNA.

TITTA & NJUT...FÖR DET GÖR JAG =)





ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG HELG
SJÄLV SKA VI NER TILL HJO OCH
TRÄFFA SLÄKT, VÄNNER OCH
GÖRA ETT BESÖK PÅ "NJUTA"


KRAM/JUNHE






24 kommentarer:

alegni sa...

vad fint och fräscht det blev! vem vet, en vacker dag dyker jag kanske upp ;)
kram
ingela

Jenny Oak Fae sa...

...sätta ut plantor..?
Nej...jag bor ju i lägenhet nu..!
Det enda jag har där är en kruka med Rosmarin!

: )

Vad jobbigt med ditt ben, hoppas det blir bra SNABBT..!

Trevlig helg!

KRAM, Jenny

Stina sa...

Väldigt fint tycker Stina. :-) Puss och kram

Lyktor och Tyg sa...

Så fint med det vita. Jättesnyggt. Nu har jag inte sett hur det såg ut förrut men jag vet hur trött ja gär på vårt furu på övervåningen.
Nu tycker jag synd om dig som är skadad, inte kul. Hoppas det läker fort.

Kram Kristina

My new beginning sa...

Hej sis =) Vad fint det vart.. Jättesmart lösning med "sängarna" kan man ju ligga och tåflörta med den på andra sidan sen ju =) Meesa lajk =) eller ligga huvud mot huvud =) Jätte lyckat tycker jag verkligen, ni är så duktiga =)
Hälsa familjen när ni är där.. Ville ju med åka =) hehe.. får bli en annan gång.. puss o kram sis love you

Färjtorp sa...

Oj vad fint ni har gjort! såå mysigt.
Trevlig helg till dej med!!

Kram Johanna

MiaMaria sa...

Hejsan!

Så fint det blev!!!!!

Och gjutjärnsurnorna har jag köpt i en trådgårdsbutik för ett antal år sedan då var de svarta men vi har målat dem....Noll54 säljer liknande fast i lera vitmålade, tror säkerligen att ett flertal butiker till har denna urna i sina butiker.....märket Dommo by Gawor...Lycka till!

HA en bra söndag!
MiaMAria

Desirée sa...

Men sååå fint!!

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Åh så vackert! Får jag anmäla mig som gäst?
Hoppas ni njutit av Hjo-besöket!
Ha det gott!
kram
nina

My new beginning sa...

Jag ska försöka :) känns som man inte kommer någonstans bara, man ser inte lådorna för alla kartonger typ.. eller nått.. men men, på lördag e nog det mesta med till k - the big city =).. hoppas jag.. stora varma kramar

My new beginning sa...

tack för inlägget oxå puss kram

Stina sa...

Haha...Jamen båt ät ju härligt. Vilken båt förresten? Måste bli balja då, för du måste ju fara hit via bäckar och åar.;-)
Puss

junhe sa...

svar till lilla kullan:
det är mycket du inte vet kråkfis =)

junhe sa...

TACK FÖR ALLA KOMMENTARER OM GÄSTSÄNGARNA. POSITIV FEEDBACK UPPSKATTAS ALLTID =))
HA EN BRA TISDAG PÅ ER ALLIHOPA/ J

LILLSNÖRPA sa...

Åå, så ljuvligt fint!

Tack så mycket för att du är med och tävlar hos mig! Alltid kul att få höra vad ni läsare tycker. Jag gillar verkligen din blogg. SÅ mycket fint att titta på!
5 lotter är dina till lotteriet!
Ha det så bra. Vi ses! /Lillsnörpa

[ c o y o t e ] sa...

Åh, vad fint där är!!
Kul att du lämnade spår efter dig..
Tack!

♥Mia

Interiörboden sa...

Hej!!

Tack så mycket för din fina kommentar hos mig!
Självklart får du länka :)

Jätte fin blogg du har! Och sååå fint ni gjort....jätte smart att göra en dubbelsäng på längden, och en massa förvaring...super :)

Ha nu en jätte bra dag!!
Kram Sandra/Interiörboden

Viola sa...

Vad roligt att du vill vara med på min utlottning, ska ska det bli dragning så jag håller tummarna för dig, kram

Eva Agnes sa...

Junhe så fint ni har gjort och så mysigt det blev.
Ett helt annat rum.
Kramar och njut av Hjo.
Eva Agnes

Västbacken sa...

Men åh vilken fin dubbelsäng!

ha det bra

Lotta

Stina sa...

Jag älskar ju furu. Varför tog du bort det för?:-D

Haha...Nädå...eller jodå...vi kommer nog att skratta och köra av vägen.
Då skyller jag på DIG!
Träben!
Kramis

Myggan sa...

Vilken smart idé med sängarna på längden. Det blev verkligen fint.
Vitt är verkligen mycket finare än "fulfuru".
/Anna

Stina sa...

Haha...Ja, sätt dig under klumpen du...med ditt stålben...eller det kanske är järnsläpp...alltså i benet.;-)
Puss

Lycka är ~ Onnea on sa...

Så fint du lagat det i hallen.
Hälsar ~Marita~ som hittade in här på bloggrundan.