måndag 10 maj 2010

GAMLA BRÄDOR BLIR SOM NYA

TÄNKTE MIG EN ORDLÖS MÅNDAG FÖRST
EFTERSOM VÄDRET ÄR MULET & TRIST.
MEN NÄR JAG NU MER KOMMER NER I KÖKET ÄR
BLAND DET FÖRSTA JAG SER ANDERS "LÅDA"

HAN HITTADE FLERA GAMLA BRÄDOR UTE
BAKOM LADAN. JAG HAR VELAT HA EN "LÅDA"
I KÖKET DÄR JAG KAN HÄNGA LITE "THE-SAKER"
(JAG DRICKER SÄLLAN & ALDRIG KAFFE SJÄLV,
MEN EN KOPP THE UNNAR JAG MIG STÄNDIGT).

DE GAMLA BRÄDORNA BLEV SOM NYA MED
LITE FÄRG, DEKORATIONSSPIK & KROKAR

SEDAN BLEV JU FÖNSTERBRÄDET "FÖRLÄNGT"
I OCH MED ATT LÅDAN STÅR DÄR
DEN GAMLA VÅGEN HAR ÄNTLIGEN FUNNIT
SIN PLATS I KÖKET


VILSAMT FÖR ÖGONEN...


EN ANNAN DAG SKA JAG VISA VAD MAKEN GJORDE
FÖR FINT MED DE ANDRA BRÄDORNA HAN HITTADE!
HOPPAS NI FÅR EN BRA MÅNDAG

KRAM JUNHE




10 kommentarer:

Stina sa...

Kråkfis! Bra att du är nöjd.:-)
Den där hyllan har jag sett. Undrar var? Jovisst ja!:-D Puss

alegni sa...

vad fint det blev med den nya telådan just där!
kram
ingela

Maria ( Idekroken ) sa...

Hei igjen .

Lenge siden jeg har tittet innom nå. Har vært så mye dårlig. Men litt bedre igjen :)
Så utrolig fin "låda"! Det ble veldig fint, og praktisk!
Likte den så godt at jeg fikk lyst på sånn jeg og, hehe.

Håper alt er bra med dere.
Varme klemmer fra meg

Villa Carl Larsson sa...

Alltså du är då för vänlig. Tack för dina kommentarer och fina ord hos mig. Det värmer! Det är bättre med mig. Inget speciellt egentligen, men ibland är inte livet alltid på topp. Bara man inte gräver sin grop för djupt så kommer man snart upp igen :)

Hoppas allt är bra med dig! Kram

Desirée sa...

Åhhh! Snyggt!!!

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Alltså jag gillar sådan återanvändning! Toppen!
Undrar vad mer han hittat på din man, nyfiken ;)
Hoppas helgen är bra!
kram
nina

Stina sa...

Jam gubben fick ju en 3-kilos gädda på sitt gamla och fula spö. Haha...:-D Puss

Ullis/Leva på landet sa...

Härligt att kunna återanvända gamla brädor. Lådan blev ju hur snygg som helst.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

My new beginning sa...

Vad fint sis, din make är såååå dukktig.. I allt vad han än tar sig för att göra, skickar med svägerskekramar till han och systrakramar till dig =)

Jenny Oak Fae sa...

Vad fint, smart idé!

: )

Önskar dig en fin vecka!

KRAM, Jenny