torsdag 20 maj 2010

När jag var "hemma" sist, hittade jag en gammal
släde bakom ladan. Den skulle slängas för den var trasig
hävdade pappa. Jag bokstavligen "slängde" mig över
klenoden och ville ta med den hem. Min man blev blå
i ansiktet och frågade varför jag skulle ta med en trasig släde
hem, som ändå skulle slängas på tippen.
Nehe du så jag, jag vet exakt vart jag ska ha den!
Anders blomlådor (som han snickrade ihop förra
sommaren & som jag målade vita) passar perfekt i släden
VÄLKOMNANDE ELLER HUR?

Tack för alla kommentarer om "kökslådan"
Alltid lika roligt med positiv feedback =)
Det är inte alltid det blir kanonbra det man gör,
men huvudsaken är att man är nöjd själv!
KRAM // JUNHE

11 kommentarer:

Stina sa...

Jag vet en som är en ÄKTA kråkfia! Du!;-) Puss

Västbacken sa...

Fiiint!

Ha en trevlig helg.

Lotta

Jenny Oak Fae sa...

Att man blir inte rik på f-kassans pengar, det är jag MER än väl medveten om som sjukpensionär..!

: (

Det är ju därför som jag handlar på H&M och liknande butiker, och oftast bara på REA.

: )

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så fin! Förstår verkligen att den inte fick slängas, jag hade också tagit den under mina vingar. :-)

Önskar dig en fin helg!

[ c o y o t e ] sa...

Så fin!!

Jaadu.. Var har jag hittat den.. Var ett tag sedan men jag undrar om det inte var på M&M living i ljungby... tror jag..

Ha en fin helg!

♥Mia

Vikeskärs hem och vardag sa...

Tack så mycket :) Fint med släden och lådan i förra inlägget. Smart idee, kanske man tar efter :)
Trevlig helg, kram

My new beginning sa...

har du tagit min släde? gråter floder... dumma dig...













heheh näråå.. inte min såååå gammal är jag inte än.


snyggt sis =) kramar i massor

Anonym sa...

Vilken härlig klenod du räddade!

Solen har försvunnit igen!
Kanske du har fått möjligheten att njuta av den lite..

Kram Lily

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hej igen!

Den lilla nummerskylten på karmstolen har jag köpt hos Systrene Grene (http://www.grenes.dk/). De har butik nere i Stavanger, så jag brukar passa på att ta mig en tur in dit då jag far dit ner. Enligt deras hemsida har de i Sverige butiker i Malmö och Norby.

Hoppas du har haft en fin tisdag!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Okje...nu är jag ju bara världens mest förvirrade människa. Det är ju inte tisdag idag. Alltså hoppas jag att du har haft en fin måndag! :-)

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Kanonfint!
Hade aldrig låtit den gå till tippen :D
Ha det gott!
kram
nina