fredag 18 juni 2010

"OM DET BÖRJAR REGNA KAN MAN KLAPPA HÄNDERNA,
KLAPPA KLAPPA HÄNDERNA, SÅ HÄNDERNA MÅR BRA.
VARFÖR SKA MAN GÖRA SÅ, SLUTAR DET ATT REGNA DÅ?
NEJ, MEN HÄNDERNA MÅR BRA"
(trallvänlig melodi)
IBLAND GÄLLER DET ATT SE FÖRDELARNA MED REGN,
OCH VISST ÄR REGN BRA!
MEN NU VILL VI HA SOL & VÄRME...FÖR DET ÄR JU SOMMAR
...ELLER...?
REGNOVÄDER UTE GÖR ATT MAN KAN GÖRA DET
LITE MYSIGARE INNE...TÄNDA SMÅ LAMPOR...
GÖRA EN BRASA I KAKELUGNEN...

TÄNDA LJUS...

MÅNGA LJUS...*HIHI*
IKVÄLL BLIR DET FREDAGSMYS... SOM VANLIGT
ÖNSKAR ALLA EN BRA HELG/ KRAM JUNHE





11 kommentarer:

My new beginning sa...

vad trevligt sis =) inbjudande och mysigt =) ses nästa vecka.. LÄNGTAR =)

Maria ( Idekroken ) sa...

Hei igjen Junhe.

Lenge siden jeg har tittet innom. Men nå er jeg tilbake ;)
Så koselige bilder du viser. Ja alt har sin sjarm. Men nå er det på tide med litt varme.
Vi har vært en tur på Samos, og fått litt sommer der, så det er ikke så synd på oss da ;)

Håper alt er bra med dere.
Mange klemmer fra meg.

alegni sa...

nu är jag verkligen trött på att solen inte orkar skina mer än en eller två dagar i rad.
jag klappar i händerna allt jag orkar (hoppas det hjälper) ;)
skön helg!
kram
ingela

Stina sa...

Puss och kram din gamla dam.:-D

Ullis/Leva på landet sa...

Är ju mysigt med lampor och ljus men jag föredrar nog att solen skiner istället.
Ha en fortsatt skön helg!
Kram Ullis

Stina sa...

Jag är nog hemma då. Måste tvätta. Sedan ska vi till farmor kl. 17.
Kramis

Stina sa...

Jo, men jag skrev ju att jag är hemma då, pannkaka där. Det är bara att komma, vet du.
Puss

MiaMaria sa...

Hejsan!

Å så kom solen bara så skönt även om dina bilder är värmande o ljuvliga....

Ha en skön midsommar!

MiaMaria

Anonym sa...

hejsan Juhne,
Vad mysigt med en kakelugn, det vill jag också ha, nu har ju solen äntligen kommit för att stanna verkar det som, jag bara älskar detta väder= o)
Soliga hälsningar
Sanne

n o r d i n g å r d e n sa...

hallå igen, mmm mycket ljus är en stor mysfaktor!

Kul att ses idag och när jag satte mej i bilen och åkte iväg då trillade slanten ned! Jag visste ju om mangelbloggen men kunde inte riktigt placera dig, men nu när jag ser ditt namn så, det är ju DU! Jag har så olika faser och bloggvänner genom åren, vissa faller bort, vissa kommer till och fram å tillbaka... så jättekul att ses, du var så trevlig liksom din loppis! Säg till om ni blir sugna på att sälja den lejongula köksoffan!

Soliga kvällshälsningar från Nordingården, fd Guldkant på Livet

Anonym sa...

hej,, va fina ljusstakar och fin spegel. fin blogg kanske kikar in igen om jag får.

mvh carina