onsdag 2 juni 2010

EN MYCKET VARM DAG...

Äntligen kan man få njuta av solen & värmen...
men man vet aldrig hur länge den varar,
så det är bäst att passa på!
Jag satt ute en bra stund igår...och naturligtvis
brände jag mig *SUCK*
Länge leve aloe vera kyl kräm
(köpt i Thailand)
När det är varmt ute är man inte så sugen på varm mat,
jag nöjer mig med en macka, sallad eller så äter jag ofta en frukt,
och mycket mycket vatten förstås =)


Perfekt sommarlunch för mig:

En grillad macka fylld med skinka, tomat, lök, oregano & ost

plus en rejäl klick hemmagjord coleslaw *mums*

och ett stort glas isvatten till!

VAD ÄTER NI TILL LUNCH EN VARM SOMMARDAG?

Nu ska jag ut och sola mig lite till...under parasollet =)

HA DT GOTT ALLIHOP/ KRAM JUNHE

10 kommentarer:

Stina sa...

Ja, kanske det! Man är ju hemma JÄMT! Mår ganska dåligt av allergin och hjärtat. Men jag skulle behöva komma ut lite. Jag hör av mig om en stund.
Puss

Stina sa...

Ja, senila jag glömde säga att jag är intresserad av din brända näsa. God mat ser jag i alla fall.:-D Puss

Stämningsfullt sa...

Gott!
Kan inte minnas att jag har gjort coleslaw själv någong gång. Sambon är inte så förtjust i det men jag tycker att det är gott så det ska jag testa att göra en dag :)
Här har det också varit fantastiskt väder idag och vi har njutit för fullt!
kram!

Stina sa...

Nä, inte grönt...men nästan.;-) kram Stina

Färjtorp sa...

Hej på dej!
Så skönt att ni har fått lite värme nu =) det har inte vi.... men den kommer väl snart!

Vad kul att du gillade min plansch!

Ha det fint
Kram Johanna

Desirée sa...

Grekisk sallad! :)

Stina sa...

Jaa, det är illgrönt!:-D Puss

Eva Agnes sa...

Smaskens med sådan lunch och isvatten till. Jag älskar vatten.
Kul att du har holken och jag misstänkte nog att du hade den inomhus.
Inte många fåglar som hittar in där hi hi.
Kram Eva Agnes

Jenny Oak Fae sa...

Ser gott ut!

: )

My new beginning sa...

nu blir jag lessen i ögat bigsis...
inga kommentarer på evigheter...