onsdag 11 augusti 2010

LITE KVAR AV SOMMAREN...

NJUTER FORTFARANDE AV SOL & VARMA VINDAR!
I MIN SOLSÄNG HAR JAG TILLBRINGAT MÅNGA, BÅDE
FRIVILLIGA OCH OFRIVILLIGA TIMMAR. KLART MAN VILL SOLA
NÄR SOLEN VÄL BEHAGAR TITTA FRAM, MEN PÅ EN GÅRD
FINNS DET MYCKET ATT GÖRA, MEN PGA KNÄSKADAN
KAN JAG INTE GÖRA SÅ MYCKET!
LIVET GÅR DOCK VIDARE & ISTÄLLET
FÖR ATT GRÄMA MIG ÖVER DET JAG
INTE KAN GÖRA, ÄR JAG GLAD
ÅT DET JAG FAKTISKT GÖR!
FORTSÄTT NJUTA AV SOMMARENS SISTA STRÅLAR,
MAN VET INTE HUR LÄNGE DET VARAR =)
HA DT GOTT// KRAM JUNHE

5 kommentarer:

Stina sa...

Ja, det är ju det jag säger till min kära kråka. Nu blir det inget mer med skidor, utan det blir att sitta på en stol och dricka juice. Tänk vad gott!
Tack själv du kråkisen. Love You!"
Stina

junhe sa...

Men det var då ett evinnerligt tjatande...ramlade inte du i skogen när du och majsingen skulle ut? Då måste det betyda att du inte ska ta några promenader mer! Du får helt enkelt sitta i din mysiga hammock med en kopp kaffe och mysa till det lite, OCH DÄR MED BASTA! *hihi*
Ta hand om dig "bråkstina"
kram

Stina sa...

Klart att han ska vara med. Det har vi aldrig sagt något annat om. Så det så!;-) Kramis

Lily of the valley sa...

Ditt solställe ser mysigt ut.
Att vara stilla när man måste är hur svårt som helst.

Var rädd om dig
Kram Lily

Birgitta sa...

Tråkigt med knäskadan, men som man säger inget ont som inte har nåt gott med sej, det ger dej ju tid och tillfälle att stanna upp och njuta i nuet, det kan vara nog så svårt att göra.

Ha det skönt i solen, kram Birgitta