söndag 22 augusti 2010

ÅREN GÅR...

TILL MIN ÄLSKADE
...AV ALLA MÄNNISKOR ÄR DU JUST DEN JAG VILL HA.
DU VISAR MIG HÄNSYN, RESPEKT OCH OMTANKE.
DU GER MIG KÄRLEK & GLÄDJE, DU FÅR MIG ATT MÅ BRA.
TACK FÖR 12 HÄRLIGA ÅR ÄLSKLING!
VI DROG IHOP HELA FAMILJEN (TOTALT 19 ST)
OCH FIRADE DAGEN MED LEKAR, TIPSPROMENAD
TOKIGA UPPTÅG OCH MYCKET, MYCKET GOD MAT!!!
TACK ALLIHOP FÖR PRESENTER OCH HÄRLIGA
MINNEN ATT TÄNKA TILLBAKA PÅ =)

VAD GER MAN ETT PAR SOM HAR ALLT?

JAG GILLAR SPECIELLT JÄRNVÄGSSPIKARNA...

KRAM// JUNHE

15 kommentarer:

Kamomilla sa...

Härliga spikar! Rejäla grejer...

Stina sa...

Jag som tänkte SMS:a idag till er och gratta. Men det kom ju något i vägen som bara måste tas om hand.

Grattis till kråkfisen och grodan!
Puss

alegni sa...

vilket trevligt sätt att fira jubiléet på!
vi firar 20-årig bröllopsdag nästa vecka, och åker på en liten tur söderut i helgen som kommer.
ha en fin vecka! kram
ingela

Birgitta sa...

Grattis till er fina år, visst är det underbart att man har hittat den rätte. Kramar Birgitta

Stina sa...

Patent var rätta ordet.;-) Kramis

My new beginning sa...

det var verkligen roligt att få vara med er och familjen för att fira er dag =)
Man kan ju även ge upplevelser till ett par som har allt hehe, kanske kommer om några till år hehe.. Vi ses om 1 vecka, antar att du fick ledigt min älskade syster. Ska börja röja här nu och behöver din hjälp om lite tradera grejer, kan du ta med er våg? Ifall man har något som kan säljas.. Puss och kram sya later =)

Stina sa...

Mört!:-D
Puss

My new beginning sa...

Hoppas du fick några bra kort =) Vi fick inga trots att vi hade med oss en kanonbra kamera.. Den vart inte ens uttagen från sin väska.. Men men
Så kan det vara ibland..

NICOLINAS BONING sa...

Grattis (en vecka i efterskott)!
Härligt när man har hittat den rätte,tycker synd om dom som tyvärr inte har funnit sin kärlek ännu...

Vad ska det bliva av järnvägsspikarna månne?
Jag hoppas att du visar det på bloggen sen.

Kram Birgitta

Maria ( Idekroken ) sa...

Så koselig innlegg Junhe. Gratulererså mye :)
Håper alt er bra med dere :)

Suss og klem fra meg

YUME by Ellie sa...

Hejsan! Du undrade om pris på ett halsband. Får snabba på om du ska hinna få det så snart.
Priset blir då 115:-
Hör av dig till min mejl om du vill beställa. :-)

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis! Underbart med alla år ni har tillsammans.
Kram Ullis

Villa Carl Larsson sa...

Vad fint skrivet och vilken uppvakning! Grattis till 12 år tillsammans. Inte illa :)

Stina sa...

Haha... ja, du ska få hammocken. Hälsa syrran och ha det så trevligt nu.:-) Kram Stina

Anonym sa...

tack själv gumman min för alla trevliga år, alla har inte varit en dans på rosor men vi har varandra och det är viktigast!