måndag 6 september 2010

VAD ÄR ETT BRÖLLOP...JO, ALLDELES UNDERBART!!!

I LÖRDAGS GIFTE SIG MIN LILLASYSTER MED
EN OTROLIGT GO´KILLE.
DAGEN VAR HELT PERFEKT, SOLEN LYSTE,
SLÄKT & VÄNNER VAR SAMLADE,
CHAMPAGNEFRUKOSTEN BLEV LYCKAD,
& FESTEN BLEV FÖRHOPPNINGSVIS ETT FINT MINNE
FÖR DEM...IAF FICK VI SKRATTA MKT!!!
JAG SÅG UT SÅ HÄR OCH JA, JAG VET...DET
SYNS INTE SÅ MYCKET. MEN DET ÄR JU DET
SOM ÄR MENINGEN! KLÄNNINGEN SYNS IAF =)

TACK LILLASYSTER *A* FÖR HJÄLPEN MED DUKNING
SERVERING OCH STÄDNING! DU ÄR EN KLIPPA =)
TACK STOREBROR *G* FÖR TALET, DET VAR PRICKEN ÖVER "I:ET"
ÄN EN GÅNG GRATTIS & LYCKA TILL
"SIS" OCH SVÅGER!
NU SKA JAG VILA UPP MIG LITE *HIHIHI*
KRAM & HEJ

11 kommentarer:

Stina sa...

Väldigt fina bilder på en söt kråka.:-) Ta hand om dig nu och drick te och vila.:-) Kram Stina

alegni sa...

vad roligt med bröllop! önskar din sis och svåger ett långt och lyckligt liv tillsammans!
kram
ingela

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Hej!
Var precis inne här och skulle kommentera men den gick inte igenom för jag var inne på fel googlekonto :)
Härligt bröllop du varit med på! Jättefina bilder på dig!
Jotack, det blev kaffekorg till skogen och vi hittade lite trattkantareller också=lycka!
Vi har varmt och fint väder här också nu och hoppas det håller i sig ett tag.
Ha det gott och krya på dig vännen!
kram
nina

Anonym sa...

Visst är det alldeles underbart med bröllop.
Du är jättefin!

Ha det bäst
Kram Lily

Unknown sa...

Hej
Så fint du skriver om din man, och allt vackert han tillför, i ert liv. Det är värt mycket.
Du är kreativ idéspruta med massor av idéer, kommer tillbaka, för nu ligger du bland mina favoriter.
Gillar även dina tänkvärda ord...

Många Kramar
/Maggan

Anonym sa...

Hej, Betongkrukorna hittar du här: http://www.perlanliving.se/list_varugrupp.asp?varugrupp=210&t=Tr%E4dg%E5rd

Ha det så gott!
Kram Perlan

Stina sa...

Puss

Desirée sa...

Åh så fina bilder :)

Salviaburken är inköpt i Jönköping, i en inredningsaffär där de också har the och sånt. Finns också här: http://www.olja-oliv.se/Product.aspx?DepartmentID=4&ProductID=208

H ennA sa...

Så härligt med bröllop! Fina bilder på dig :-)

Mvh Anne

Stina sa...

En liten fredagspuss.;-)

Ullis/Leva på landet sa...

Härligt att få gå på bröllop. Så fina bilder.
Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis