söndag 2 mars 2008

ALLDELES, ALLDELES UNDERBART...

INNAN VI DROG IVÄG TILL IDRE FOR VI TILL FURUTORP I RÄTTVIK,
KÄKADE GOTT PÅ SÖDERGÅRDS CAFÉ (mittemot Furutorp).
VÄDRET HAR VARIT PERFEKT & SLALOM NERFÖR FJÄLLET VAR
HELT UNDERBART. SÅ SAMMANFATTNINGSVIS HAR VÅR HELG VARIT KANON =)
NU ÖVER TILL TÄVLINGEN!

1)JAG HAR ARBETAT SOM HEMBITRÄDE,
FABRIKSARBETARE & TIDNINGSBUD.
INTE SOM DEMONSTRATIS
2)JAG GILLAR ALLA RÄTTERNA, MEN FÖREDRAR HELT KLART FYLLD LÖVBIFF =)
3)JAG HAR 25 HJÄRTAN HEMMA (när vi kom hem idag, låg ett hjärta från fröken sidenskär i vår brevlåda.Denna är dock inte medräknad i dennna tävling. TACK VÄNNEN =)

VINNAREN ÄR ELLENOR med bloggen "ellenors krypin" som svarat rätt på alla frågorna
(skicka din adress via min gmail =)

TRÖSTPRISET GÅR TILL...

eva/whiskeyochchampagne

(skicka mig din adress via min gmail så kommer servetterna)

TACK TILL ALLA SOM VARIT MED I TÄVLINGEN. HOPPAS NI HAFT EN TREVLIG HELG. IMORGON SKA JAG VISA VAD JAG KÖPTE PÅ FURUTORP =)


8 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

Vad trevligt ni haft det(:
själv har jag väl blivit lämnad hemma när sambon åkt till fjällen 1hel vecka): skulle inte skada med lite miljö omväxling.
Hoppas du får en trevlig vecka...

Mvh ann-sofi

Radhusdrömmar sa...

Låter som att du haft en toppen helg!

Attans jag hade rätt i alla utom yrken, kunde verkligen tänka mig dig som demonstratis.
Ja ja jag har aldrig någon tur i bloggtävling.

Ha en bra vecka!

Kram Johanna

Stina sa...

Pruttgumma!:-)

MiaMaria sa...

Välkommen hem!

Och attans att man missade tävlingen så kan det gå när man är ute och far.....Grattis till den lycklige!

Håller på med dina kängor men det dröjer....

Ha´en skön vecka!
Miamaria

alegni sa...

tänk så fel man kan ha ibland ;)
roligt att höra att ni haft en kanonhelg. själv har jag varit riktigt illa däran, men mår faktiskt lite bättre idag.
ha det gott!
kram,
ingela

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Men vad härligt du har det!! Så kul med snö..har vi ju inte haftpå hela året här!!

dock är det 20 grader o sol på vår altan vägg..helt ljuvligt!!

En solig, vårig hälsning !!
Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥
~~~`*'*´~~~

husnummer30 sa...

Hej!

Vad skoj att du hittade till min blogg. Nu får jag ju chansen till att kolla in ytterligare en. Ska genast se vad du bjuder på - det verkar vara mycket fint iaf!

Ha en fortsatt trevlig måndag! //Jill.

Lilla Trollbacken sa...

Hej!
Vad kul att du tittade in till mej.
Vad avis jag blir på din fjällhelg.
Ha det gott!
Gabrielle