söndag 30 mars 2008

TROTS SOLSKEN...

ÄR DET INGEN BRA DAG IDAG =(
HAR INTE MÅTT SÅ BRA PÅ ETT TAG...MEN FÖRSÖKER HÅLLA HUMÖRET PÅ TOPP IAF.
FÖR UTAN DET OCH POSITIVA TANKAR HAR MAN INTE MYCKET HOPP!
SAKER & TING HAR EN LÖSNING, DET ÄR BARA SÅ ATT DET KAN TA LITE TID.
OCH JAG ÄR VÄL INTE DEN MEST TÅLAMODSANPASSADE INDIVIDEN SOM FINNS PÅ DETTA JORDKLOT.
NÄR MAN INTE MÅR SÅ BRA KAN MAN ALLTID GLÄDJA SIG ÅT "VACKRA SMÅ TING"
(en liten söt inredningsbutik beläget i vackra Svärdsjö).

KAKFAT MED GLASKUPA, VITA LJUSSTAKAR, GULDKRONA FÖR VÄRMELJUS.

LAVENDELPÅSEN KOMMER FRÅN STINA "hemma på landet".

NEJ, NU SKA JAG SE TILL ATT KOMMA UT I SOLEN...SÅ JAG INTE "KLADDAR" IHOP ALLDELES.

HA EN BRA DAG ALLIHOP/ JUNHE

32 kommentarer:

Lila sa...

Hallå! Du får superduper gärna länka mig:) Blir bara jätteglad!!

Hoppas att du snart mår bättre! Om du behöver "samtala" så är det bara att maila mig: lilasblogg@yahoo.se

Tusen styrke kramar *kram, kram* till dig. //Lila

MiaMaria sa...

Hej Juhne!
Men vad tråkigt att du inte känner dig så bra hoppas att det vänder.

Och det kan ju alltid vara trevligt att köpa sig något fint....så att man fåt tankarna på annat håll om så bara för en stund...
Så fint du har gjort det på skänken...

Hoppas att du känner dig bättre snart!!!!!!!!!

HA´det så gott!
Miamaria

Jenny Oak Fae sa...

Klart att du får länka till mig!!!

Kram, Jenny

<3

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Halloj gums! Trist att höra att du inte mår bra! Sänder dig därför massor av energi- och styrkestrålar!! Ut i solen och må gott!!
Önskar dig en fin söndag!
kram
nina

Anonym sa...

Ja ibland är det så att humöret är på botenrekord, hoppas att vårsolen höjde dig något:-)

Må gott

Hem och Lycka sa...

Vad tråkigt att du inte mår bra.. Sänder en bloggkram och hoppas att du snart mår bättre!

My Lovely Things sa...

hej vännnen!!
Va tråkigt att du mår dåligt....jobbigt att det känns tungt..ja solens strålar kan göra gott...

hoppas att det jobbiga snart vänder..
ha det gott..
kram anna

Lea sa...

Hej hopp!
Det var länge sedan, jag hoppas att du snart blir bättre!!!
/Lea

Ann-Catrin sa...

Hej där!!!
vad jobbigt att må dålogt.. jag vet precsi hur det är..mne jag hoppas det vänder och du känner dig bättre snart!!

Men du bjuder på en vcaker bild i allfall
En styrkekram till dig från mig
Ann-Catrin

junhe sa...

TACK ALLA GOÁ BLOGGER´S...ERA FINA ORD VÄRMER GOTT =)

stina sa...

Vad tråkigt att höra att du mår dåligt ,men så blir det ju ibland av olika anledningar! Hoppas att det känns lite bättre nu när solen skiner. Skickar dig lite energikramar -Stina

mittiminvillervalla sa...

Hej på dej!

Självklart får du länka mej! Jag gör detsamma med dej så klart :o)

Tråkigt att du inte mår bra. Du har i alla fall helt rätt inställning! Positiva tankar gör susen för det mesta :o) Och tålamodet, det måste man få tappa då och då! Du är ju en människa, ingen robot!

Hoppas allt känns bättre snart. Din ting är så fina! Lite tröst är gott att unna sig!

Skickar massor av tålamodskramar till dej! ;o)

Monika

Ann-Sofi sa...

Hej!
Inge kul att höra att du inte mår så bra...känner igen det där tur att det finns fina saker att trösta sig med(:
Hoppas du får en fin vecka!

Karin i Villa Grå sa...

För att komma upp måste man först ner och det är så jobbigt att befinna sig där, oavsett orsak! Det vänder, jag lovar!

Klart att du får länka, jag känner mig hedrad!

Stor kram till dig!

Karin

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej gumman..så tråkigt att höra du mått dåligt..hoppas det är bättre nu.....vet du prata med om att du var sjukskriven, gått i väggen eller nåt..har det med det att göra? Vet hur det är att måkasst...att känna ,,ibland bara man inte orkar eller vill nåt...det är jobbigt...inge energi alls....ja är bra på att lyssna...så om du vill kan du maila mig...har ju vart lite där du är...eller är fortfarande..så jag vet lite hur du känner det!!!
STOR KRA TILL DIG!!

~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~
¨¨¨¨¨¨¨¨¨`·.,(¯`·´¯)¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨(¯`·´¯).·´¨¨¨¨¨¨¨¨¨
~♥ W I T H`·.,.· L O V E ♥~
¨¨¨¨¨¨¨¨¨Mamma Millan¨¨¨¨¨¨¨¨
~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~

millan.orrben@hotmail.com

Randi sa...

Hej - självklart får du länka till mig!
Hoppas du snart känner dig bättre igen!
Sänder en stor cyber-kram!/Randi

alegni sa...

här kommer en varm kram från finland! jag vet hur det känns, är själv heller inte på topp just nu.
kämpa på!
kram,
ingela

Skatan sa...

Hej och tack för raderna hos mig! Jag tror nog att jag kommer att få svårt att hålla mig borta från er och den här världen som vi har skapat... :)Men, just nu behöver jag en lång vila!

Önskar dig en skön start på nya veckan! Vi ses ;-)

Radhusdrömmar sa...

Hoppas du känner dig bättre snart! Tack för din kommentar hos mig. Jag får koncentrera mig på jobbet, familjen och hemmet ett tag, så hoppas jag att jag kan komma tillbaka till blogganden snart.

Gillar fatet med lilla glaskupan!

Kram
Johanna

Lily of the valley sa...

Tråkigt att du inte mår bra.
Man måste må dåligt ibland för att kunna må bra.
Ibland måste man ladda batterierna...

Tänker på dig och sänder en stor kram
Lily

Cornelias Corner sa...

Hoppas att du piggnat till nu! Kram på dig1

Tidsmästarinnan sa...

hej Juhne, hoppas du mår bättre idag!
Många varma kramar (och kanske en liten filt att värma vårfrusna fingrar och tår under)

S

♥Linda♥ sa...

Tråkigt att du inte mår bra... Hoppas det är på övergående snart!

Trösthandla är en bra medicin, det lärde mig min mamma redan när jag var femton och satt o grinade med brustet hjärta. Hon stack till mig en hundralapp och sa jag skulle åka till stan en sväng och det hjälpte! Sedan dess är jag en obotlig trösthandlerska... tycker det funkar mot det mesta :-)

Skickar lite positiv energi från Jönköping till dig och hoppas du snart är bra igen!
Kram/Linda

Linneagården sa...

Ja, det är tur att man ibland kan glädjas åt små vackra ting i sin vardag.
Hoppas du får en toppen tisdag!
/madelene

Eva Agnes sa...

Godmorgon Junhe!
Ibland är det så att man inte mår så bra. Kanske en fråga om det konstiga vädret...?!
Hoppas du kryar på dig snart. Titta på ditt fina stilleben så mår du bättre.
Det är så vackert och rofyllt.
Kramar i massor
Eva Agnes

husnummer30 sa...

Tack snälla för grattishälsningen. Nej, vi var inte på Koh Tao, utan på Koh Lanta. Jag har lagt upp lite fler bilder...om intresse finns.

Ha det fint! //Jill.

Annie - Annalunda sa...

Såklart du får länka...känner mig hedrad! Inte roligt att höra att du inte mår väl... men så är det ju ibland...livet går upp och ner... och så plötsligt känns det bättre...och saker och ting löser sig...kanske inte precis som man tänkt sig och vill...men på det sätt som man behöver...

Kram Annie

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hellojsan..så klart du får...jag länka dig igår;) Hade en lista på personer som jag skulle länka, bara inte blivit av förrän nu ju...!Ha det gott!!!Kul att du kikar in hos mig!!!Kram Millan!!

Eleonora sa...

Nu tycker jag synd om dig. Hoppas verkligen du kryar på dig snart. Om det kan hjälpa - så finns det en gullviva i min blogg - till dig så klart! Kram

Cornelias Corner sa...

Hoppas du känner dig bättre nu ... och visst får du länkar. Många kramar från mig!

"M" sa...

Ja ut i solen å våren....hoppas du rycker upp dej....kram från mej

This is Kia sa...

Hej!

Tyvärr går ju humöret upp och ner, hoppas det löser sig och blir bättre. Att titta på vackra saker brukar glädja en. När jag är ledsen så shoppar jag alltid, ingen långvarig utväg men det känns bra för studen. Tårtfatet och glaskupan är jättefin.

Kraamar Kia