onsdag 2 april 2008

ÖVER 10000...

BESÖKARE PÅ MIN BLOGG BIDRAR
NATURLIGTVIS TILL GLÄDJE OCH GIVMILDHET.
TACK ALLIHOP FÖR ERA SNÄLLA & OMTÄNKSAMMA
KOMMENTARER...SÅDANT LEVER MAN LÄNGE PÅ!!!
(VISSA SAKER HAR LÖST SIG, MEDAN ANDRA
KOMMER ATT TA TID)
SOM TACK FÖR ALLA BESÖK HOS MIG TÄNKER JAG LOTTA UT
YTTERLIGGARE ETT PRESENTKORT PÅ
100:- FRÅN "ME & MY HOME".
DET ENDA DU BEHÖVER GÖRA ÄR ATT LÄMNA
EN KOMMENTAR HÄR IDAG, DEN 2 APRIL.
VINNAREN PRESENTERAS PÅ TORSDAG =)
HOPPAS SOLEN LYSER MYCKET PÅ ER IDAG! JUNHE

20 kommentarer:

alegni sa...

grattis till de tio tusen besöken! vilken tur att vi inte alla hälsat på hemma hos dig, för då skulle vi nog ha nött upp hallmattan ;)
du är så snäll som ger bort saker o ting! jag har inga förhoppningar om att vinna igen, men vill förstås lämna en kommentar till dig, vännen.
kram,
ingela

ellenors hörna sa...

tjena sis.. läget idag? bara bra hoppas jag.. sitter och väntar på att kl ska bli 11:15mtyp så jag kan sticka iväg till jobbet... men men.. klockan går såååå långsamt heheh.. pok

Eva Agnes sa...

Det är så underbart trevligt med utlottningar och stort grattis till 10000 sträcket.
Ett presentkort hos Me and my home är inte dåligt.
Ha nu en bra dag och vi hörs snart igen.
Kramar Eva Agnes

Anonym sa...

Grattis till alla besökare.
Det vore inte dumt med ett presenkort
på Me and my home.
Må så gott i vårvärmen.
Kram Monica
monikanen@yahoo.se

MiaMaria sa...

Hej!
GTATTIS!!!!!!!!!!!!!!!

Du är väl alldeles för härlig du Junhe.....En utlottning igen...
Så klart man vill vara med.
Ska också snart ha tävling ska bara klura ut vad jag ska lotta ut.

Jag drar en lott med detsamma och håller en tumme!

HA´en härlig dag!
Miamaria

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hellojsan!!!!
tack för förståelse;)!!!! HIHI!!

STORT GRATTIS TILL DINA 10000!!
Såååå kuuuuuul!!!!

Bamse kramar..ps..nu finns det vår bilder hos mig!!

~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan!!

Guldkorn i min vardag! sa...

Grattis till passeringen av 10.000 besökare.
VIlket slitage det skulle bli på golvmattorna om man hade så många besökare hemma ha.ha.
men här på nätet passar det ju utmärkt med besök och visst är det kul när "främman" lämnar en kommentar innan dom går ut...
oj ser nu att alegni gett en liknande kommentar, inte meningen att härmas men nu ids jag inte ändra..
Kul med utlottning, klart man är med!!
Kram Ulla-Bella

Maria sa...

Grattis!! Visst är det roligt att så många besöker ens sida, det ger lusten att blogga vidare *ler*

Karin i Villa Grå sa...

Jag hoppas att solen lyser alldeles extra mycket på DIG!

Grattis till de 10000 besökarna! Klart att jag vill delta i din utlottning :-)

Kram!

Karin

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo Junhe.

Jag håller med att VACKRA SMÅ TING är en trevlig affär.
Var och fyndade lite där igår.
Anna har fått in jättemycket fint från Miljögården.
Kul med en tävling.
Grattis till 10 000.....
Ha en fortsatt skön vecka
Kram Liselotte

Anonym sa...

Hejsan syster yster!

Tack för sensts det var jätte trevligt Får vi göra om.

MM ska skriva en komentar som vinner priset.

Får lov att tänka medans jag skriver..

Grattis säger många som har vart här inne

för att inte gå motströmms så säger jag det oxå grattis damen till din stilrena sida som jag tycker så mycket om och jag försäkrar att det inget fjäsk är hahaha lovar :)

vill ge dig ett tips om du är nere tänk på mig då ,eller tänk på att bakom varje grått moln finner du solen

*ett gott skrtt förlänger livet *

Ge mig ett J
GE MIG ETT U
GE MIG ETT N
GE MIG ETT H
GE MIG ETT E

VAD BLIR DET
JO EN KVINNA SOM BETYDER MYCKET FÖR MIG mIN SYSTER YSTER

GRATTIS TILL ATT SÅ MÅNGA HAR VART PÅ DIN SIDA ha det gött nu må bäste man eller kvinna vinna

Vem det än blir så är det en värdig vinnare kram till er alla speciellt till dig då

syster yster

-----;-;@ kram lillan

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.

IKT i min vardag sa...

10 000 besökare, det är en hel del det! Grattis!!
Självklart vill jag vara med och försöka vinna presentkortet!:-)

Kram

Unknown sa...

Jippie va spännande!! Va glad jag blir att jag hann sitta ner och blogga lite för en gång skull!! Ha det gott! kramar Malin

Lisas torp sa...

..å, då kommenterar jag också här, och tackar så jättemycket för titten hos mej!

Grattis till alla besökare!!

Ha det fint i vårsolen!

Lisa

Lavitadream sa...

they have a beautiful blog.
a their to work are beautiful
loves greet from germany
xo andy

Jes/Vita villa vila sa...

Grattis till 10 000 besökare!!! Vad roligt ☺ klart de hittar hit till din härliga blogg ♥

Kram Jes

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

GRATTIS till 10 000!
Vad roligt att du haft så många besökare!
Klart man vill vara med på utlottning!
Ha det gott vännen!
kram
nina

alegni sa...

tack, snälla!
kram!

Nina sa...

man får gratulera till de 10.000 besöken!

Hoppas att allt står väl till med dig !!! DET ÄR VÅÅÅÅÅR !

kram