måndag 21 april 2008

UTMANING! MÅNDAG-RANDIGT

Nu gäller det att hålla tungan rätt i munnen...
Jag har antagit en utmaning hos mamma millan... som går ut på att göra ett inlägg per dag med utgångspunkt från mönster. Phu, detta blir svettigt...jag har inte tid eller ork att göra ett inlägg per dag, men nu ska jag försöka...denna gången iaf =)
Få se om jag fick det rätt nu: Idag, måndag ska jag lägga in en bild på något randigt, tisdag-prickigt, onsdag-blommigt, torsdag-rutigt och slutligen fredag-flätat.

Här kommer första bilden-randigt


När man ska pressa citron till en sås eller dressing, utan att få saften i ögat

*fniss* kan denna vara bra att ha =)

NU SKA JAG ÅKA OCH JOBBA... HA DT GOTT/ JUNHE

6 kommentarer:

Stina sa...

Kanske jag ska det ja. Tänkte faktiskt på det när jag slog på datorn. Då hade ju du skrivit om det tokfia.
Ska tvätta lite fönster först.

Puss

MiaMaria sa...

Hej!

Ska bli kul att se vad du visar....
HAr aldrig sett denna randiga sak förut....

HA´en bra dag på jobbet!
Miamaria

alegni sa...

vilken kul utmaning! ska bli intressant att se dina bidrag. ha en bra jobbdag o lycka till med tiramisun på tjejmiddagen!
kram,
ingela

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

spännande mojäng!!!!Sån vill jag ha!!!!Bra bidrag..nu är mitt ute!!!!


hoppas du får en skööön o häärlig vecka, dden har ju börjat bra i alla fall!!!!!

Kram!!!

Radhusdrömmar sa...

Oj, ska bli kul och se inlägg varje dag från dig denna vecka då :-)

Vad gott det ser ut med Vitchokladmoussen och jordgubbarna.

Ha det gott!

Kram Johanna

♥Linda♥ sa...

Hej hopp!
Ska bli spännande att se vad du visar...! Citronpressen var verkligen originelll, har alr´drig sett någon liknande innan. Är det Tuppevare eller vad? De brukar ju komma på spännande "måste ha" saker :-)
Ha en bra dag! Tittar in igen i morron!
Kram/Linda