torsdag 3 april 2008

TACK FÖR MEDVERKAN

Jättekul när ni hakar på när det är tävling
eller utlottning på G!

Min man fick ställa upp och ta 3 lappar...

På första lappen stod det...

På andra & tredje lappen stod det Lillan W och Mamma Millan.

Skicka adress till mangelboden@gmail.com

kommer presentkort och 2 tröstpris med posten =)

TACK ALLA MEDVERKANDE!!!

IMORGON KOMMER EN VÄNINNA HIT & VI

SKA ÄTA GOTT OCH SKRATTA MYCKET =OD

HÄR HAR SOLEN LYST HELA DAGEN SÅ VÅRKÄNSLORNA ÄR PÅ TOPP

KRAM JUNHE

12 kommentarer:

faster atta sa...

Grattis till alla vinnare!!! har inte varit hos dig på ett tag, men tar igen allt jag missat nu. Så fint kakfat du har!!!....vill ha....

Annie - Annalunda sa...

Tänk vad man kan missa bara på någon dag...! :)

Kram Annie

IKT i min vardag sa...

Yeeeeeeeeeeees!!! Min lyckliga stjärna ler mot mig och min tur har återvänt!!!:-) Tack så hemskt mycket för detta, jag sitter och ler på denna sidan skärmen!!!:-D

Jag mailar bums!

Stoooooor kram!!!

My Lovely Things sa...

hej vännen grattis tll 10 000 besökare..åh vad trist jag missade viist utlottningen..men grattis till dem som vann!!!

ha det så trevligt med din kompis..
kram anna

Stina sa...

Ja, vi ska skratta ihjäl oss...bara lite.:-D
Puss

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej kära du!!!!!!
Men såååå kul...vinner ju aldrig annars!!!!!eller..jag vann ju inte...men tröstpris...lika så kul det juuuuu!!
tackar som hjärtligast!!!!
Bamsekramar till dig!!!!!!

Mailade dig just , fr din blogg..men det blidde så konstigt så jag vet inte om det kom i väg!!
skickar mitt mail här annars!!

millan.orrben@hotmail.com

Ha det nu såå jätte mysigt på din vänninekväll!! Låter sååå kul!!!!


Go kvällsingen!!!!

~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

ellenors hörna sa...

tack så jätte mycket min kära syster :) jag hoppas jag blir kvar ska ta lite kort på det jag gjort i bageriet imorgon, alltid bra att ha om inte annat hehe.. gjorde tårtor idag som kallas k-b tårtan var jättegod, med chokladkräm, mörbotten, marängbotten, grädde, marsipanlock och kakao-galler ha det super sis så hörs vi kram kram

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Stort grattis till vinnarna!
Ha det mysigt!
kram
nina

MiaMaria sa...

Hej!

Otur för mig men tur för andra..grattis till de lyckliga!

Låter som det kommer att bli en toppen dag med massor av skratt!

HA´en skön helg!
Miamaria

Guldkorn i min vardag! sa...

Grattis till alla vinnare!
Kul med tjejmiddag, hoppas ni får det mysigt, ett skratt förlänger livet!!
Kram Ulla-Bella

Gårdsromantik sa...

Hej!

Grattis till ditt besökarantal.
Ha det så kul i eftermiddag!

Kram Maud

alegni sa...

hoppas ni hade det mysigt med väninnan!
ha en skön helg, kram från
ingela