tisdag 22 april 2008

ONSDAG - BLOMMIGT

Trots att jag inte sovit helt bra på 3 nätter (jag kan försäkra att det inte är bloggens fel *fniss*), är jag rätt piggelin...
Suck...hoppas man kan sova inatt iallafall.

Visst har jag lite blommigt hemma: handdukar (som används till dukar), skålar, gardiner och riktiga blommor.

Men eftersom jag vill visa något annorlunda...tänkte jag visa en bild på mig själv...*fniss* min man tycker att jag är den finaste blomman som finns =)


Skämt å sido, här kommer onsdagens bidrag - blommigt




Rosor är vackra, vilken form de än har...denna tavla har min man gjort =)

"Ser du solen, ser du solen.

Komma fram, komma fram.

Titta lite solsken, titta lite solsken.

varmt och skönt, varmt och skönt"

VARMA KRAMAR/ JUNHE








11 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Godmorgon kära Junhe!
Jo solen lyser på mig också. I går med då jag var och besökte min bror i Kullavik.
I dag ska jag fortsätta mitt utrensningsprojekt och köra prylar till RK och dumpen.
Kramar Eva Agnes

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Godagens,,,
Men så vacker...vad duktig han är din man, vad jobbar han med?

Just den versen älskar jag, prästen läste det när vi gifte oss!!!

Kram Millan
~~~<~~<<@

Stina sa...

Ja, den kärleken den kärleken.
Tänk om alla hade den du, korvspá...vad jag skulle va glá!

Puss och kram goa dagisdam!

Lilla Blanka sa...

Jättefin tavla!
Men din stackare..att inte kunna sova på nätterna är ju ur-jobbigt, hoppas du får sova gott i natt :)
Kram
Mia

My Lovely Things sa...

åh vad din man är duktig..så vackert utskuret..
kram anna

My Lovely Things sa...

glömde hoppas att du får sova gott i natt

kram

Jenny Oak Fae sa...

Tack för hälsningen! Ja denna dagen har varit underbar, bortsett ifrån att det blåser lite väl mycket...jag är precis hemkommen från en promenad vid Hammarsjön, härligt!!!

Kram, Jenny

<3

alegni sa...

hoppas du sover bättre i natt. du ska be din man trötta ut dig ordentligt innan du lägger dig i kväll ;)
vi har ljuvligt vårväder också, men ack så dammigt. det bara knastrar mellan tänderna när man är utomhus.
sov sött, vännen!
kram,
ingela

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vilken fin tavla din man har gjort !!
Fin vers på oxå !!
Hoppas på en god natts sömn , då !!
Kram/Lotta

MiaMaria sa...

Hejsan!
Du är så välkommen så.

Vilken vacker vers....och så blommig och fin. Gillade också det prickiga inlägget!

HA´nu det så gott Juhne!
Miamaria

junhe sa...

eva agnes...

tack för tiiten trots att du är så upptagen gumman =)

mamma millan...

den versen var med på ett hörn av vårat bröllop också =)

hemma på landet...

kärleken spirar iaf hos kråkor har jag hört *fniss*

lilla blanka/ my lovely things/ alegni/ en vilsen loppa...

men ikväll blir det sova av!!!

miamaria...

tack detsamma vännen =)

KRAM & GODNATT!!!