måndag 28 april 2008

MORGONSTUND HAR GULD I MUN...

HOPPAS NI FÅR EN BRA START PÅ VECKAN...
SJÄLV SKA JAG FÖRST JOBBA...& AVSLUTA DAGEN
MED TACO-FILM KVÄLL HOS EN VÄNINNA =)


MÅSTE BARA VISA LITE ÖGONGODIS
VARDAGSRUMMET SKA MÅLAS OCH BÅRDEN SKA BORT,
MEN ÄR MAN OTÅLIG, SÅ ÄR MAN =)

PLANKAN HITTADES PÅ VEDBACKEN,
ANDERS BLÄSTRADE BARA AV DEN.


Extra tillägg: utmaning!

3 namn jag går under:

älskling, jojo (från mina syskonbarn som tycker jag gör allt så fort och har så mycket att göra jämt..sedan är det inte helt lätt att säga mitt namn) & jiban (från mina syskon)

3 saker som skrämmer mig:

människans oförmåga att skilja på mitt/ditt och rätt/fel, SPINDLAR & falskhet

3 saker jag gärna har på mig:

mascara, jeans & ringar

3 sanningar om mig:

oförmögen att ljuga, målmedveten & analytisk

3 saker jag vill ha nu (om jag får vara självisk):

tid, kraft & resurser att fixa färdigt sovrum, vardagsrum & kök

TREVLIG HELG!

22 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så fina kängor!
Har du gjort dem själv?

Spännande att se efterbilder!

Kram Maud

husnummer30 sa...

Snyggt! Och roligt att få måla om, alltid skoj med lite förändring.

Må gott! //Jill.

Jenny Oak Fae sa...

Ja, mina ögon fastnade också på kängorna ( även om det andra också var fint! ) SÅ fina !!!

Kram, Jenny

<3

EVA / whiskyochchampagne sa...

Vill bara önska Dig en underbar Valborg med massor av mys och goda korvar !
***
KRAAAM från EVA !!!

MiaMaria sa...

Hej!

Så fint du har gjort det....
Och vad kul med ommålning, låter spännande.....

HA´det gott denna dag!
Miamaria

alegni sa...

otålig är mitt mellannamn, så jag vet vad du talar om ;)
trevlig valborg!
kram,
ingela

alegni sa...

jo förresten, den där inspirationen vi båda saknar för tillfället... jag hoppas den ramlar över oss när vi minst anar det!

Radhusdrömmar sa...

Fint!

Ville bara titta in och önska dig en trevlig Valborg!

Kram Johanna

Hem och Lycka sa...

Skoj att läsa lite fakta om dig ;-) Och söta kängor! kram

Jes/Vita villa vila sa...

Tack för dina rara ord hos mig, blir så glad så!

Hoppas du njuter av en superfin valborg!

Kram/jes

Unknown sa...

Tack söta du!! =) Vi hade det sååå mysigt!! Önskar att fler var med! Ha en underbar helg! Många kramar Malin

HEMMA HOS LINNÈA sa...

hallo

Vad roligt att du ska få lite omgjort hemma..
Vem har gjort den där tidningskorgen? den var jättesnygg...
Och när öppnar du loppisen? Har ofta tänkt på att du har det i tankar..jag kommar och fyndar.
Där du bor börjar det på L eller E?
Nyfiken....
Ha det så skönt, det regnar.
Kram Liselotte

Jenny Oak Fae sa...

Inget vidare väder här heller, men perfekt att vara inne och måla & fixa då!

; )

Jag är alltid "ledig", jag är sjukpensionär dessvärre, men man får göra det bästa man kan av situationen...

Kram, Jenny

<3

me and alice sa...

Vad fin plankan blev! Du har öga för sånt ser jag...
Kram Susanne

n o r d i n g å r d e n sa...

Fint plankfynd! Ha en fortsatt skön helg!!! ( Café Bagarstugan har fr.o.m nu öppet tis-sön kl 11-17..) Mari.

Nygammalt sa...

Vad roligt att få veta mer.
Vilka jobb du har framför dig (enligt din lista), men det är alltid kul när det blir färdigt...innan man kommer på något mer, ha ha.

Kram.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

kul att få reda på lite om dig!!!!!söta kängor....tack för fina ord!!

ha en skööön helg kram millan

Ann-Catrin sa...

Jag känner igen det där med att var ivrig.. kan förstå du vill hänga upp så söta saker!!

Kul utmaning.. alltid så roligt att läsa..jag har oxå precis klarat av en!!

kram kram A-C

Stina sa...

Har du börjat plaska färg ännu?
Så kommer du hit snart och Tack för senast. Puss och kram från DalKullan.:-D

ellenors hörna sa...

vart ju bra det dära... när kommer ni ner och hur länge stannar ni? Tänkte om man hinner med att ni skulle få träffas... Kolla min blogg så får du se vad jag gjorde i lördags, KATASTROF blev det men i slutänden vart det bra faktiskt... Hade ju en som lugnade mig väldigt mycket :) ha det gött, vilken fin vagn det var btw... Puss och kram

Eleonora sa...

Tack för receptet på Panacotta! Bjöd på det till Valborg och den blev jättegod! Lätt att göra också. Nu har jag delat med mig receptet till Elisabeth.

Ha det gott. Vi hörs och ses. Kram kram

Stina sa...

Nu är jag hemma!

Min mobil är lite koko vad gäller ringsignalen. Puss