torsdag 24 april 2008

TORSDAG - RUTIGT

HURRA...inatt sov jag som en stock!!!
Men hallo...rutigt...det var värre det...fick leta ett bra tag
innan jag hittade något här hemma...visst kunde jag
hitta något ute, men jag hade liksom inte tid!


Mellan kalkonsallad, klyftpotatis (tack för tipset kråkan=)
pestosås,fruktsallad, kaffe & en massa skratt gick vi 4 tjejer
in på allt annat än "rutigt" i går kväll =)
Och nu på morgonen var man inte sugen att ränna runt
med kameran och hitta passande motiv...

Torsdag - rutigt fick bli ett hjärta från Vackra Små Ting och en
"full" mailbox från Me & My home =)




"Levnadskonst i få ord: lev sund & ta det lugnt"

- Carl O. Segerberg

Imorgon blir det verkligen knivigare...flätat..huga...

14 kommentarer:

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

hihi...jo ibland finns det precis framför ögonen. Fina rutiga saker iallafall. kram

Anonym sa...

Phuu... det verkar inte vara den lättaste utmaningen du har att göra, men den verkar du klara galant.
Kul att se vad som är flätat i morgon då.

Ha det bra
Kram Pernilla

My Lovely Things sa...

åh va bra att du fick sova gott i natt....

Så fin korg..
kram anna

Maria sa...

Korgen till tidningar är sååå snygg!!

ellenors hörna sa...

vart ju bra det där.. Idag ska jag få stänga för första gången, ever.. nervöst men det går nog bra.. jag körde försiktigt och allt gick braa.. hoppas allt går bra för dig osså, intressant läsning i mailen häromdagen :) poss

Stina sa...

Du kan ju komma och fläta mig, vet du.:-D Puss

Anonym sa...

Jajemensan! Kom du!"Puss

alegni sa...

jag väntar också med spänning på flätorna!
vad kul att ni fick en trevlig träff o framför allt god mat :)
sov gott!
kram,
ingela

IKT i min vardag sa...

Det går ju bra för dig med mönster-temat! Jag har inte tillräckligt bra fantasi för att kunna deltaga...
Tidningskorgen var riktigt fin...
Skriver väl upp den på "Vill-ha"-listan, som börjar bli väääääldigt lång ;-)

Kram

En inredoholic sa...

rutigt här oxå! jag har helt missat detta :)

Fint var det iaf.


Ha en skön helg! Kram Jannice

Mjuka sa...

Fina rutor som du visar. Åh du har så mysigt.
kramar Malin

♥ Pia... sa...

hallo hallo...usch vad jag har varit dålig på att besöka olika bloggar och ..vad dåligt jag HAR bloggat:)..ser att jag har missat jättemycket överallt..men det är så med den där tiden som bara rusar iväg..int hinner man nåt så roligt som att blogga...skärpning får det bli för mej nu...så ikväll har jag bloggat liiiite iallafalll...här är jag nu och ...du vad mycket kul du har för dej och har haft för dej...en rolig utmaning ser jag...och mycket annt smått och gott på återseende och kika gärna in ..men just nu har jag lite problem med blogger ..den tar inte in mina bilder..så hoppas på nytt försök i morgon...♥ ..PIA

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Men det var ju kanonbra rutr...jag kom knappt på nåt,,tyckrr det var det svåraste ju....underdagen nu..så har jag sett rutor överallt;)

Jaja..nu ska jag lägga in lite flätor,,med 2 döttrar blir det ju inte svårt!!!!

Kram Millan
~~~<~~<<@

Eva Agnes sa...

Det var väl den gulligaste lilla ruta jag har sett.
Tydligen är det många fler än jag som ansett pelargoner som tantblommor... :-)
Kramar och ha en skön helg.
Eva Agnes