fredag 11 april 2008

MILJÖGÅRDEN & GREENGATE

Jaha...då var det fredag igen då. Tänk vad tiden går fort!

Förra veckan var jag på en MÅ-BRA MÄSSA, och den höll
verkligen vad den lovade... jag mådde bra hela tiden jag var där *fniss*


Jag fick massage, smaka god (och dyr) choklad, hittade bra hudvårdsprodukter från Marja Entrich och
hittade jättefina saker från MILJÖGÅRDEN
Anna (från butiken Vackra Små Ting var där
och visade upp nyheter)

Förrutom choklad och en massageboll köpte jag bla kaffe/the
burk i porslin =)


Något annat som fått mig att må bra denna vecka är ett besök hos "kråkan"...hos vilken jag äntligen fick tag på en greengate pläd (tack stina)

NU SKA VI AVNJUTA EN APELSINPANNACOTTA


LÄMNAR ETERN & ÖNSKAR ATT SOLEN TITTAR FRAM PÅ OSS ALLA NU I HELGEN/ JUNHE

27 kommentarer:

Stina sa...

Men du...den där soffan blev ny nu...om du låter bli att kolla under.:-D Puss

Ann-Sofi sa...

Hej!
Vilken härlig mässa du varit på(:
Och rosenpläden e ju precis sån jag vill ha(:
Hoppas du får en trevlig helg!
(:

Mvh ann-sofi.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

O så got det såg ut...både pannacottan, o kaffedrinken...är det Irich coffe??
Älskar ju kaffedrinkar med el utan starkt i;)

fina saker...älskar green gate, o burkarna...VILL A DEM!!!!! just min stil o smak!!!!!
Mässan lät ju jättekul, så skönt med massage!!..just hemmkomen från barn o baby mässa här!

ha en fortsatt mysig kväll&
Ha en go helg!!
♥ Kram Millan ♥

P.s, nu visar jag din vackra handuk!!;)

My Lovely Things sa...

vilken härlig mässa...så fina saker du kom hem med...

pläden är lovely..

Du har du fått hyllan?

hoppas att du är belåten..

kram anna

Cornelias Corner sa...

Härlig mässa! Önskar dig en trevlig helg! Här snöar det, så det blir till att städa innen idag! Kram

Stina sa...

Vad är idag då? Hehe. Jag är hemma tills kl. strax efter 15. Puss

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Vad härligt du haft det - masage är så skönt på ömmande muskler.
Fina burkar, ser ut som mina äggkoppar!
Vacker pläd!
Frestar du med Irish Coffe?? Hmm, blev sugen på en sån varm nu. Fryser i vårt ruggiga snöväder - solen lyser med sin frånvaro!!
Önskar dig en skön helg!
kram
nina

Stina sa...

Du är härlig du Junne. Tur att du finns.

De ska ju få stå till svars sedan. Då undrar man...

Puss snittgurka.

alegni sa...

vilka ljuvliga burkar, o pläden är jättetjusig!
skulle du vilja dela med dig receptet på apelsinpannacottan? vår italienskkurs har avslutning med knytkalas på torsdag. jag ska laga efterrätt o har beställning på tiramisu, men tänkte att jag kunde överraska dem med pannacotta istället. den ser läcker ut!
skön helg!
kram,
ingela

Eva sa...

Härligt med en må bra mässa. Vilka fina kaffe och te burkar du har köpt.

Trevlig helg!

IKT i min vardag sa...

Vilken härlig mässa, en sådan skulle jag gärna gå på.
Pläden är en dröm, så fin. Precis som allt annat från Greengate...:-)

Pannacotta är mums, gjorde en enkel med vaniljstång häromdagen. Ljuvligt, men den godaste jag ätit var det Bailey´s i...;-)

Kram ♥

Ann-Catrin sa...

Härlig mässa det lät... kiul att gå på såna och få massa inspiration och info!!

pannacotta..mums.. sitter här och är lite smått sugen!!

Greengate.. ja den pläden gick direkt till mitt hjärta!
Kram kram A-C

Annie - Annalunda sa...

Ljuvlig pläd! Pannacotta...mmmmmmm!
Ha en skön söndag!

Kram Annie

IKT i min vardag sa...

Hello!

Det var min bror som gjorde pannacottan och jag har testat en gång själv, då tog jag helt enkelt och bytte ut en del av grädden i receptet mot likören t ex ersatte 1/2 dl grädde med 1/2 dl likör (beror nog lite på hur mycket sprit man vill ha i ;-)) Gott blir det iallafall!
Lycka till!

(Jag får nog ett litet fint paket från Me and my home i veckan...:-))

Kram

A home far away sa...

Mässan lät ju helt underbar! Hoppas att du haft en mysig helg.

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Va mysigt , må bra mässa :-)
Visst är det härligt med män som vet att laga mat , nackdelen är väl att man äter föör mycket ;-)
Gillar pläden , köpte en liknande från Ellos , billig !
Du får jättegärna länka till mej , jag blir bara mallig ;-)
Kram/Lotta

alegni sa...

det var en hel massa grädde i receptet, undrar om jag måste tänka om. fast det ser så otroligt gott ut, så kanske jag slår till i alla fall...
ha det gott!
kram,
ingela

Stina sa...

Nä, jag är inte klok. Men tänk vad bar, då är vi två.:-D

Tack för den fina burken blåbärsBerta.
Puss

Maria sa...

Greangate, det kan man aldrig få nog utav!!!!

Karin i Villa Grå sa...

Burkarna du köpte var jättefina och jag är ett stort fan av Marja Entrich! Åtminstone av hennes lermask ;-) Jag, eller rättare sagt min stackars hy, behöver all hjälp jag/den kan få och MJ har bra produkter *gillar*

Härligt med en må bra-mässa. Var höll den hus?

Kram, Karin

Eleonora sa...

Du, den där panacottan ser inte ut att gå av för hackor! Skriv gärna ner receptet om du har lust.

Är det Irish Coffee till? Gott det med. Ojoj vad du festar varje dag.

Ha en skön måndagseftermiddag och kram på dig

Eleonora sa...

Tack gulle för receptet - kramis och sov gott, det är väl snart dags.

MiaMaria sa...

Hejsan!

Låter härligt med må bra mässa!

Och vilka köp du gjort coh pläden lyser vår och sommar!

HA´det så gott!
Miamaria

Nygammalt sa...

Jag förstår att du mår bra av allt det där ;) Låter underbart!
Kram.

En inredoholic sa...

Ååå vad mycket gott ni alltid lagar :)

kram
Jannice

Unknown sa...

Guuu va det lät härligt!! Hoppas att du njöt åt mig med...=) Ha en härlig vecka du med..kramar Malin

IKT i min vardag sa...

Hej!

Idag visar jag vad det blev för fina saker för presentkortet.

Tack än en gång!

Kram ♥