lördag 31 maj 2008

MÅNGA JÄRN I ELDEN

TÄNK VAD TIDEN GÅR...DET KÄNNS SOM EN
EVIGHET SEDAN MAN VAR "INLOGGAD"...
MEN SÅ ÄR DET NÄR MAN HAR TUSEN SAKER
ATT GÖRA (främst köket, trädgården och
sovrummet)& INTE TIDEN RÄCKER TILL!
JAG VET INTE HUR NI FUNGERAR, MEN IBLAND
HITTAR MAN LITE ANDRA SAKER MAN VILL
FÅ GJORT UNDER TIDEN MAN HÅLLER PÅ MED DET
STORA PROJEKTET (min man blir "galen")


FÖR NÅGRA VECKOR SEDAN HITTADE JAG
SVÄRFARS GAMLA VERKTYGSLÅDA...SOM FICK
EN SLÄNG MED PENSELN OCH BLEV SOM NY...
UNDER TIDEN MÅLADE JAG KÖKET &

FÖRSÖKTE FÅ NÅGON FASON PÅ MINA
RABATTER



ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG HELG, SJÄLV SKA JAG TA HAND OM EN FÖRKYLNING SOM FÖRMODLIGEN FRODAS ÄNNU BÄTTRE I VÄRMEN *fniss*

passar på att bjuda på lördagsfika; pannacotta, jordgubb & melonsalsa =)



KRAM JUNHE


27 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Här finns det många påbörjade men inte avslutade projekt, både stora & små, inte alls kul att ha det så rörigt...

Verktygslådan blev verkligen FIN !!!

Hoppas att du kryar på dig snart, det är ju extra jobbigt med förkylning när det är varmt!

Kram, Jenny

<3

Hem och Harmoni Marie sa...

Hi hi... vi funkar nog likadant där. Jag påbörjar massa saker hela tiden. :)
Verktygslådan blev superfin! Hoppas din förkylning försvinner snarast. Ha det gott, kram!

Lily of the valley sa...

Jag är som du, många järn i elden.
Mellan varven så laddar man batterierna...
Beundrar också dem som alltid är kreativa :D

Så fin din verktygslåda blev i vitt :D

Ha en härlig helg
Kram Lily

Gårdsromantik sa...

Precis så är det!

Idag skulle jag rensa de stora rabatterna - urtrist.

Mycket roligare att röja i hallonlandet. Sådärärdet alltid.

Så fin verktygslådan blev!

Kram Maud

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Sådär funkar jag också, kan inte slutföra förrän jag är igång med något nytt!
Vad fin verktygslådan blev!
Krya-på-dig-strålar!
kramiz
niniz
ps. vi hade ca 25 gr när du var inne hos mig!

Stina sa...

Du har ju en skattkammare hos dig du. Här springer det troll bara...JÄMT!
Puss

"M" sa...

Å vad fin den blev....vill ha en sån...kram

♥Linda♥ sa...

Hej Junhe!
Ja, ibland räcker berkligen inte tiden till allt man vill göra...Känner igen det!
Vad fin verktygslådan blev!
Ha en fortsatt härlig helg!!!
Kram/Linda

MiaMaria sa...

Kul att höra från dig!!!!!

JA men visst är det så alltid har man mer än ett järn i elden...

Och jag är makalös...det värsta är ju att det ser ut som värsta skrot hemmet när man är igång......

HA´nu det så gott och njut av det vackra vädret!
Vi hörs!

MiaMaria

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hellojsan...Tack för din fina kommentar!! ja nu kan jag nog blogga lite mer..Men dock är det ju spådant superväder nu!!! Att man har ju knappt tid nu...man vill ju bara va ute o gotta sig ju!!Hoppas du blir kry snart!!inget kul att va sjuk ifin vädret ju!

Fin du gjorde lådan..så mysigt det ser ut!! Ha en fin fortsatt helg!!!!Kram Millan!!

MiaMaria sa...

Och så fin verktygslådan blev!!!!!

junhe sa...

TACK ALLIHOP FÖR GOÁ KOMMENTARER, OCH JAG SOM TRODDE NI SATT UTE I SOLEN ALLIHOP =) TAKE CARE/ HUGS

Ann-Catrin sa...

ja du.. du skiver på pricken som det är!!

Och oj vad fint stället blev för burkaran.. så himla fint!!

kram a-C

Nygammalt sa...

Men tack för det goda fikat! Tog en söndagsfika istället ;)
Verktygslådan passar ju perfekt hos dig. Men det förstod väl du diretk ;)
Ha en jätteskön dag!
Kram.

n o r d i n g å r d e n sa...

Mmm det där såg verkligen gott ut! Och vilka fina bilder på gamla lås och beslag! Krya på dig! Mari.

Fröken Fräken ifrån Fryken.. sa...

Vi fungerar nog likadant där, jag påbörjar massa saker hela tiden och gubben blir alltid lika konfunderad :)

Verktygslådan blev jättefin!

Hoppas din förkylning försvinner snart. Jag har oxå varit föryld/influensa i över 1 månad.. inte alls roligt.

Ha det gott & njut lite av livet och juni oxå!

kram!

ellenors hörna sa...

vad du pular å håller igång sis..
kommer man känna igen sig när man väl kommer? hehe... har inte sett indy filmen än, ska dra med rose-marie tänkte jag :) sköt om dig poss o kram hälsa "guben"

Kamomilla sa...

Så fin den lilla verktygslådan blev!
Krya på dig nu, är det säkert att du inte är allergisk? Min son är helt snorig nu, på grund av tallens blomning. Allt är gult därute och när det blåser så flyger gula damm moln förbi..
Anyway hoppas jag du snart mår bättre!
kamomilla

Eva Agnes sa...

Tack för fikatrecept. Alldeles underbart.
Köket, det lilla du visar ser jättefint ut.
Kul att du skulle ha köpt av mig om du bott närmare.
Kramar EvaAgnes

Radhusdrömmar sa...

Jag vet hur det är, jag har också en massa projekt på gång. Vad fin lådan blev!
Och vad gott det ser ut! Mums, nu blev jag hungrig.

Ha det gott!
Kramar
Johanna

Glitter och Marsipan sa...

Man kan ju hålla på hur mycket som helst,och det kommer till nya saker hela tiden.
Tänk om man blev färdig(!) nån gång.Men det vore nog inte heller kul.
Sommarförkylning är imget roligt att dras med.
Men vad fin verktygslådan blev.
kram Anette

Fröken Fräken ifrån Fryken.. sa...

Hej,
skönt att förkylning går åt rätt håll. Självklart får du länka till min sida :-)

//frida

Eleonora sa...

Jamen snälla Junhe, ligg inte på latsidan nu. Har du bara målat kök och fixat rabatter - det duger inte - sätt lite fart va´!!

Ta det lite lugnare nu, så att du inte säckar ihop alldeles!!
Sköt om dig och förkylningen.
KramKram

Hem och Lycka sa...

Vilken fin verktygslåda som blev ännu finare som vit! Smarrigt det där ser ut, mums! Krya på dig, kram

www.missfixtrix.com sa...

Hade inte varit fel att få lite pannacotta... Ska nog skärpa till mig vad det gäller kreativiteten i köket:) Johanna

Lea sa...

Visst är det så tiden räcker aldrig till.Men tänk så tråkigt att inte ha en massa idéer...
Vilka härliga bilder du bjuder på!
Vitsippor och gamla beslag mmmmm
/Lea

Cornelias Corner sa...

hihiiii...känner igen det där att börja på massor av saker på en gång. Sen är man helt slut på slutet! Härlig verktygslåda. Kramar!