onsdag 4 juni 2008

HÄRLIGA HETTA

JAG ÄLSKAR VÄRME...
OCH KOMMER NOG ALLTID GÖRA DET =)
EN STOR FÖRDEL MED MITT JOBB ÄR
ATT JAG FÅR VARA UTE SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT!!!
PASSAR PÅ ATT ÖNSKA ALLA EN TREVLIG HELG...
JA, JAG VET ATT DET ÄR TIDIGT, MEN VEM HAR
TID ATT SITTA INNE OCH BLOGGA NÄR DET ÄR SÅ
FINT VÄDER...INTE JAG IAF. OCH SEDAN ÄR JAG
LEDIG I MORGON OCH DRAR SÖDERUT I NÅGRA DAGAR
FÖR ATT UMGÅS MED SMÅ HÄRLIGA "BUSFRÖN".
MEN FÖRST LITE RÄKOR, OST, KEX & VIN =)






HA DT GOTT & GLÖM INTE ATT TA HAND OM VARANDRA/ KRAM JUNHE



16 kommentarer:

Karin i Villa Grå sa...

För din skull hoppas jag på en varm sommar! Ha en riktigt trevlig helg du också!

Kram!

My Lovely Things sa...

Ha en riktigt härlig långledighet..
kram anna

Gårdsromantik sa...

Så gott med räkor!

Ha det nyu riktigt skönt och mys under ledigheten!

Kram Maud

En inredoholic sa...

Ha det riktigt skönt.. håller med, vem vill sitta inne och blogga :)

kramar i massor
Jannice

ellenors hörna sa...

ojojoj, löövly.. hehe
hälsa alla så gott så tar du hand om dig i helgen.. kram

MiaMaria sa...

Hej!

Mums ser smakigt ut det där.....
Visst är det underbart med värme och har man ett jobb som man kan vistas ute en hel del är det ju toppen!

HA´nu det så gott på din ledighet!

MiaMaria

Anonym sa...

Hej Junhe
OJ det var länge sen jag besökte din blogg, det var kul att komma tillbaka hit och läsa en stund =)

Själv har jag inte varken skrivit eller startat en ny blogg än...och har inte bestämt mig ifall jag ska göra det heller....men jag kommer hur som helst gå in hit till dig lite då och då...och läsa och skriva nån kommentar osv =)

Hoppas du mår bra och har haft en härlig vår....=)
MVH//Annelie (Lie, Fransk Romantik)

Anonym sa...

Hej Junhe
OJ det var länge sen jag besökte din blogg, det var kul att komma tillbaka hit och läsa en stund =)

Själv har jag inte varken skrivit eller startat en ny blogg än...och har inte bestämt mig ifall jag ska göra det heller....men jag kommer hur som helst gå in hit till dig lite då och då...och läsa och skriva nån kommentar osv =)

Hoppas du mår bra och har haft en härlig vår....=)
MVH//Annelie (Lie, Fransk Romantik)

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Åh vad sugen jag blev nu , mmmm !!
Ha en trevlig helg själv och ledighet !!
Kram/Lotta

Ewa sa...

Tack kära du. Önskar dig/er detsamma. Sommaren har nu ÄNTLIGEN hittat hit upp också.

Kramar i massor
/Ewa

alegni sa...

USCH, så gott det där ser ut! (jag är på strikt diet o får inte unna mig något gott överhuvudtaget)
jag gillar också värmen, så länge den är moderat :)
skön sommar!
kram,
ingela

Cornelias Corner sa...

Hoppas att din helg är underbar! Själv bär det av på grillfest ikväll - det ÄR underbart med värme! KRAM

Hem och Lycka sa...

Å mums, ser ju hemskt gott ut det där.. Önskar dig en härlig ledighet, kram!

Beas sa...

Ja, det är underbart med värmen!

Ha det underbart!

Beas sa...

Åhhh..jag blir bara glad om du vill länka! :-)

Så kikar man in här sent på kvällskivsten...och blir så OTROLIGT sugen på RÄKOR av någon anledning. :-) En riktig CRAVING...hihi...

mittiminvillervalla sa...

Hej goa du! :o)

Tack för påhälsningen!

Jag har nu startat en ny blogg. Inom en par dagar kommer en tävling där.

Hjärtligt välkommen! :o)

http://www.tanttheaslillatorp.blogspot.com/

Kram

Monika