måndag 9 juni 2008

TACKA VET JAG GOÁ VÄNNER...

HOPPAS NI HAFT EN BRA HELG & BRA START PÅ VECKAN!
MIN HELG HAR VARIT ROLIG, VARM (32,2 grader) &
ALLDELES, ALLDELES UNDERBAR!!!
MAN BLIR SÅ GLAD NÄR MAN STÖTER PÅ
MÄNNISKOR SOM ÄR OKOMPLICERADE, GENERÖSA
OCH HAR EN STOR SKOPA HUMOR.
ETT STORT TACK TILL SLÄKT & VÄNNER I ÖSTERGÖTLAND!
NÄSTA GÅNG "KLÅR" JAG ER I BILJARD =)
ETT RASKT KLIV FRÅN VÄNNER TILL INREDNING:
FÖR ETT ÅR SEDAN SÅG VÅRT "KÖKSHÖRN" UT SÅ HÄR



DÖRREN DÖLJER ETT LITET FÖRRÅD.
EFTER MYCKET SPACKLANDE, MÅLANDE, SNICKRANDE

& BLÄSTRANDE...SER DET IDAG UT SÅ HÄR...
SNACKA OM FÖRÄNDRING!

KRAM & HEJ, LEVERPASTEJ/ JUNHE


30 kommentarer:

My Lovely Things sa...

Hej Junh!!
åh vilken skillnad på er kökshörna..så otroligt fint..
Och jag gillar vad du har gjort med tallrikshyllan..den blev så fin..
kram anna

Anonym sa...

Så det va där du skulle använda beslagen;););) Gud va fint det vart....STOR SKILLNAD VERKLIGEN!!=)

Jag har startat en ny blogg....=)

Kika gärna in när du har tid =)

www.tankarochinredning.blogspot.com

Kram//Lie

faster atta sa...

Men så fint det blev efter renoveringen! Gillar de nya beslagen!

Hem och Harmoni Marie sa...

Oj, vilken skillnad! Jättefint!
Kram Marie

Stina sa...

Så fint du kråkberta!:-D Puss

alegni sa...

en äkta extreme makeover :)
vad roligt att du haft en trevlig helg i gott sällskap.
här regnar det idag - så välkommet!
kram,
ingela

Radhusdrömmar sa...

Vad fint det blev. En väldigt skillnad. Kul att se!

Ha det gott!

Kram Johanna

MiaMaria sa...

Hejsan!

Visst är det härligt med värme. Men här blåser det storm idag riktigt tråkigt!
Men så tjusig hörnan har blivit, Så SNYGGT!!!!!!!

HA´nu det så gott!
MiaMaria

ellenors hörna sa...

naaaaw tack så mycket för komplimangen :) när wilma slutar nu så kommer det bli en bratzdocka med klänning antagligen, bild kommer komma.. LOVAR :P
sköt om er

Anonym sa...

Självklart får du länka mig...det gör mig ju bara glad =) kram på dej

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Men oj! Vilken förvandling! Så vackert!
Kommer ihåg att du visade beslagen tidigare, vad fiffigt!
Ha det gott!
kram
nina

Eleonora sa...

Det blev ju läckert! Bra jobbat!
Likaså verktygslådan - så fin den blev och praktisk! En skön vecka hoppas jag att du får. Kram

Ann-Catrin sa...

ojoj så fint det blev... vilkjen skillnad alltså.. vad duktig du är!!
kram på dig A-C

Birgitta sa...

Visst känns det härligt när förändringen man sett fram emot blir så bra! Kram Birgitta

Anonym sa...

Hejsan, Vad fint det blev i din kökshörna, tänk vad lite vitfärg kan göra.
Ha en underbar varm solig sommar ( jag älskar också värmen)
Sanne

Eleonora sa...

Önskar dig en trevlig lördag/söndag. Kram till vännen

Gårdsromantik sa...

Men vilken skillnad! Blev ju ursnyggt!

Kram Maud

Jenny Oak Fae sa...

SÅ fint !!!

: )

Vad hemskt det lät med att hitta glasbitar i mjölken, jättefarligt ju..!

STOR kram från Jenny

<3

Eva Agnes sa...

Åh vad fint köket blev. Och du, jag har tänkt mycket på dig i flera dagar.
Tänkte gå in och kika hos dg men du hann före.
Stora kramar Eva Agnes

ellenors hörna sa...

Vad fint du/ni gjort,, måste verkligen komma upp och beundra :)
Tack för komplimangen får ju säga det samma till dig, Im totally speachless, tror det stavas så :)
Lämnade över studentmössor till saga och terec igår osså plus att jag hann slänga ihop en jordgubbstårta till Martin o gänget, som vi smaskade på till fotbollen med. Dom blev nöjda men jag tyckte jordgubbarna var ena aning sura, lite trisst men inte mycket att göra något åt :)
Krama om anders från oss här nere så ses och hörs vi snart
PoK

Stämningsfullt sa...

Hej!
Vilken skillnad det blev! Jättefint :)
Kram!

Stina sa...

Puss och fläskkramen!:-D

Fröken Fräken ifrån Fryken.. sa...

vad fint du har gjort det, gillar verkligen din nya dörr. Hur går det med datahörnan? jag har oxå sprungit på idétorkan när det gäller sovrummet.. får bli nya tag till semestern eller till hösten kanske. Ha det gott och njut av värmen /kram frida

Stina sa...

Hej & hå farbror Junne. Puss på dä!

Cornelias Corner sa...

Vitt är aldrig fel!!! Kram och ha en härlig midsommar!

Eva Agnes sa...

Trevlig midsommar lilla vän, önskar tant Eva Agnes
:-)))))

Lavendel & Romantik sa...

Hej hopp......Ser jättefint ut ju...Önskar er en glad midsommar..Kram/Majsan

Ann-Sofi sa...

Hej!
Vad fint du målat och grejat!(:
Snart har jag nog internet hemma.

Önskar dig en Fin Midsommar!

ellenors hörna sa...

yupp I say so :P
vad gör du léga?
är allt bra med er?
kram kram

Handplockat sa...

hej hopp
Nu är jag tillbaka i bloggandet efter tre härliga veckor i Bang Tao
Kikar in för att önska dej glad Midsommar denna sista söndag i Midsommarhelgen.
=)