lördag 20 september 2008

GODMORGON =)

Här skiner solen och temperaturen kämpar sig vidare från 13 plusgrader...man hoppas på lite mer värme idag *burrrr*

Fick en utmaning från "lily of the valley" igår, som består i att
uttrycka 6 saker som gör mig glad :D


INGA PROBLEM...HÄR KOMMER DOM =)

  • MIN MAN

  • ATT FÅ VARA MIG SJÄLV I ALLA LÄGEN (även om jag mår dåligt)

  • ATT JAG FÅR VARA KREATIV

  • SANNA VÄNNER =)

  • FJÄLLVANDRA

  • CIVILKURAGE

Det finns ju många saker som gör en glad, men efter mycket "fnulandes" ligger dessa 6 mig varmast om hjärtat *fniss*


Igår hade jag ett par "qvinns" här som åt tacopaj & njöt av känslan att "bara vara"



IDAG ÅKER VI TILL IKEA & SEDAN VIDARE TILL ETT PAR VÄNNER =)

HA EN BRA LÖRDAG ALLIHOP/ KRAM J

15 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Bra svar - hade inte gjort det bättre själv!

Verkar bli en toppenhelg med andra ord.

Kram Maud

Jenny Oak Fae sa...

Önskar dig en riktigt trevlig helg!

KRAM, Jenny

<3

Lily of the valley sa...

Fina glädjeämnen! Kul att du ville dela med dig :D
Ha en härlig helg
Kram Lily

Lyktor och Tyg sa...

HA en bra lördag själv! hoppas du hittar något på IKEA. Jag blir avundsjuk på dig när jag ser bilderna från Sylarna, det är underbart att fjällvandra.
Kram Kristina

Ann-Charlotte sa...

härliga svar!!!!den där taco pajen ser god ut ;0)
Kramisar!
Ann-Charlotte

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att läsa dina svar. IKEA skulle jag också behöva besöka snart. Härlig dag det varit, sol i massor. Så gott det såg ut.

Kram Ullis

Monika sa...

Jisses Junhe!

Vilka korta och bra svar om glädje! Jag fick samma utmaning och har ju förstås skrivit bloggen full i vanlig ordning ;o)

Bra skrivet det där med att alltid få vara sig själv även när man inte är upppåt. Då känner man sig till hundra procent accepterad som människa. För ingen orkar ju vara glad precis alltid.

Ha det gott goa Du :o)

Kram

Monika

alegni sa...

hoppas ni fick en härlig helg!
bra svar, i synnerhet det första :)
kram,
ingela

Nygammalt sa...

Vilket mys med god mat och qvinns!
Kram.

Ann-Sofi sa...

Tittar in och säger Hej!(:
Den däe efterrätten såg läskande sött ut.
Önskar dig en fin vecka.
Mvh ann-sofi

Nina sa...

jag har säkert påpekat att jag aldrig fjällvandrat MEN jag ska - vet inte bara när. Underbara bilder du visar som vanligt och jag blev otroligt sugen på något gott....
Ha nu en härlig fortsatt vecka /kram

Desirée sa...

Tacopaj - det är ju så gott! Får göra det en dag. Kram!

Jenny Oak Fae sa...

Tack så hjärtligt för din kommentar!!!

Det mesta av kläderna hittade jag på catalog.se, men det är Ellos som äger det också, det var typ halva priset på det jag beställde..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Anneli sa...

TacoPaj är så mumsigt - blir lite Avis :)
Kramis/Annelie

Eleonora sa...

Härliga bilder du visat från ert besök på Sylarna. Du verkar vara i farten hela tiden. Nu får jag önska dig en mysig söndag så ryggen får vila lite. Ha det gott!