måndag 8 september 2008

HÖSTEN ÄR PÅ VÄG...

Jaha...så har det gått en dryg vecka igen då...det är otroligt vad tiden går!
Håller som bäst på att lägger "sista handen" på sovrummet...
tänk, jag började för 3 månader sedan, & med
femtioelva andra järn i elden har så sovrummet äntligen blivit färdigt.
Det enda som fattas är nya sängen från IKEA =)
SÅ DÄRFÖR VÄNTAR JAG MED ATT VISA BILDER *fniss*


Vad har hänt utomhus då?
MASSOR!!!




HÖSTEN ÄR JU HÄR!!! MEN VEM SÄGER ATT MAN INTE KAN
GÖRA DET MYSIGT UTE FÖR DET?


NJUT AV DESSA BILDER TILLS VI HÖRS IGEN =)

Ljung samsas med cyklamen i fin shabby chic blomlåda från goá *N*
Ser ni de söta "rostiga" blommorna =)

Vita blomster tillsammans med björk pryder vår bro,

eller rättare sagt våra skor =)


Höstflox & stormhatt blommar i en lite för vildvuxen rabatt


Penseérna visar sin starka vilja att växa...ur krukan *fniss*

HÄRLIGT ÖGONGODIS!
HA DT GOTT/ KRAM JUNHE

24 kommentarer:

Birgitta sa...

Härligt med blomsterfägring ute, det finns en del kvar att glädjas åt, trevligt när det får samsas med skorna. Kram Birgitta

alegni sa...

ja, tack o lov för trädgårdens höstfärger! annars skulle man nog bli lite ledsen när sommaren övergår i höst!
allt gott! hoppas sängen anländer snart!
kram,
ingela

Fröken Fräken ifrån Fryken.. sa...

Hej,

Visst är det underbart med hösten. Jag älskar färgerna och den klara luften :-D

funderar på att sätta ljung utanför våra sovrumsfönster, men jag har inte hittat ngn bra fönster/balkonglådor till det än. Sugen på mörk-grå rotting.

/kram & önskar dej en skön dag

ps. hoppas sängen kommer snart

Eleonora sa...

Så mycket fint du har gjort ute vid bron. Det blir spännande att få se sovrummet så småningom.

Nu på lördag kl 13 - Focus konditori - kan du???

Desirée sa...

Välkommen tillbaka ;) Har varit här och kikat titt som tätt!

Vad fint det var med björken och vita blomman i stövlarna. Jag brukar bara sätta påskliljor i mina på våren. Får nog ta fram dem ingen tror jag för en höstmakeover. Kram!

Gårdsromantik sa...

Visst är trädgården fin på hösten också!
Jag gillar när det är lite sådär vildvuxet.

Kram Maud

Jenny Oak Fae sa...

Härliga bilder..! Du frågade var jag hittade mallen till skorna...men det minns jag inte, man jag kan kanske ta reda på det...mallen fanns nämligen inte på samma sida som bilden på skorna...

KRAM, Jenny

<3

Jenny Oak Fae sa...

Uppe till vänster på min blogg, finns det en "ikon", tryck på den så kommer du till hemsidan med fina bakgrunder till bloggen! När du valt vilken du vill ha, så kopierar du koden, sedan går du till din blogg, tryck på anpassa, därefter välj gadget, och bland dem väljer du HTML, där klistrar du in koden, och sparar det hela...KLART!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

Jenny Oak Fae sa...

Här hittade jag mallen till skorna:

http://www.splitcoaststampers.com/forums/showthread.php?t=9338

Den finns som fil där att ladda ner där, själva designen är från BY Donovan, men jag hittade inte mallen där...

KRAM, Jenny

<3

Stina sa...

Jaha ja...vad kan det vara för säng då? Hemnes kanske?
Puss

Lyktor och Tyg sa...

Så fina bilder, jag har inte smält än att det är höst, men jag gillar att tända ljus igen.
Ha en bra onsdag imorgon :)
kram Kristina

Jenny Oak Fae sa...

TACK! Nu blev jag ju nästan lite generad..!

; )

KRAM, Jenny

<3

MiaMaria sa...

Hej!

Så fint du gjort det ute!

Här står Pelargonierna kvar i lådorna...

Ha´det så bra!
MiaMaria

Ullis/Leva på landet sa...

Vilka härliga utebilder. Är ju så myckgt med hösten, men man tycker att sommaren var för kort bara. Så spännande att det snart är helt klart i sovrummet, vill se.

Kram Ullis

Jenny Oak Fae sa...

Prova med att välja enklast möjliga mall av Bloggers egna mallar, dvs en helt vit bakgrund, då funkar det nog..!

KRAM, Jenny

<3

junhe sa...

försöker byta ut bakgrunden på min blogg, men jag ger upp *SUCK*

Jenny Oak Fae sa...

Nu vet jag varför din bakgrund inte funkar, samma sak hände mig innan, den du valt finns inte kvar längre, så prova med en annan bakgrund istället..!

KRAM, Jenny

<3

Jenny Oak Fae sa...

Vad BRA det blev med den bakgrunden, skönt att du fick rätt på det till sist..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Stina sa...

Tack fisen...du är allt bra knäpp du...och jag mä.Haha...

Wickans värld sa...

Hösten är OK, om det är fint!! Annars är det tråkigt, tråkigt, tråkigt!!
Så fina blommor!! Gillar stövelarrangemanget!

Ann-Charlotte sa...

Underbara bilder!!!! Väntar med spänning på fler ;0)
Kramisar!
Ann-Charlotte

Ullis/Leva på landet sa...

Tack för din gulliga kommentar. det är faktiskt Stina som gjort hjärtat. Var ju på besök till hennes loppis i somras.

Kram Ullis

Ann-Sofi sa...

Hej!(:
Här har du fixat till din blogg snyggt. ska bli kul att se hur sovrummet blev... fint du har i din trädgård här har allt blommat över har inget somm ska blomma såhär års... måste plantera lite nästa år... fö ännu är det inte höst... Jag vägrar(;
Ha det fint kram!

Anneli sa...

Vad roligt med blomster i skorna- Älskar Hösten -tända ljus. varma kläder m m
Kramis/Annelie