lördag 18 oktober 2008

E.F.I.T

SÅ HÄR BLEV MIN LÖRDAG...

Ett Foto I Timmen= E.F.I.T


08:35 Vaknar och ser hur dimmigt & grått det är ute



09:35 Frukost =)


10:35-13:35 Tänk att det tog så lång tid att höst städa trädgården


13:35 Lunch - tortillawraps med ajvar relish, skinka & ost


14:35 Städning av skafferi...ett måste


15:35 Strykning av handdukar & dukar...ett nödvändigt ont


16:35 VILA, efter en vecka med influensa får man ta det lite lugnt


17:35 Mysmiddag med älsklingen..."köttfärsfrestelse"

& vit chokladmousse med whiskeykräm *mums*


18:35-21:00 Popcorn och film...vi orkade inget annat


21:35 Kollade mejl & bloggen...


22:35 Godnatt =)

ÖNSKAR ATT DENNA DAG INTE BARA HADE BESTÅTT

AV STÄDNING, MEN DET ÄR SÅN´T SOM MÅSTE GÖRAS.

OCH NU GÅR JAG OCH LÄGGER MIG MED ETT

SMIL PÅ LÄPPARNA =)


TREVLIG HELG/ KRAM J












21 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Bra inlägg, kul idé att få se hur en dag i ditt liv ser ut..!Hoppas att du blir piggare snart!Man är ju ganska så mör efter en influensa, själv var jag förkyld i 3 veckor...usch...

KRAM, Jenny

<3

Ann-Charlotte sa...

Hahahaha att du orkar med sjukor o allt ;0)
Ta det lugnare i morgon!
Kramisar
Ann-Charlotte

Desirée sa...

Hoppas att du känner dig piggare idag! Rolig idé med att fota dagen!

Min morotssås äter jag till pasta bara, men kan tänka att den är smarrig till fisk och kyckling också. Ha en bra söndag! KRAM

alegni sa...

vilken härlig fotodagbok!
höstens förkylning tycks vara en seg sort. hoppas du mår bättre idag!
kram,
ingela

Anneli sa...

Kul med foto över dagen...
Pigga på dig.
Man behöver vila efter sjukan
Kramis/Annelie

Ewa sa...

Vilken härlig dag!

Du. Mejla mig din adress. Hittar inte igen den.

ewa67eriksson@hotmail.com

Kram
/Ewa

Lyktor och Tyg sa...

Du hann mycket trots att du varit sjuk, ha det bra.
Kram Kristina

ellenors hörna sa...

Ja det lär vi göra, jag kommer absolut att närvara, kommer ni ner samma dag eller dagen innan? Idag skulle jag åkt till jobbet men anledning
1) Jag saknar motivationen
2) Jag har inga pengar kvar till P-parkeringen, det kostar 40/8h att stå där borta så nu är alla mina pengar gone..

Fina bilder sis, har alla era löv dalat till backen redan? Här är det typ hälften som fallit, resten sitter kvar, så jag tänkte att när det sista beroende på snönedfall så ska vi räfsa upp det..

Ta hand om er, ses den 29.
PoK

ellenors hörna sa...

Vi ska tstea om dteta fnkuar..
Ser du vad som såtr?

Stina sa...

Här har datorn varit kass p.g.a telia. Grrr...Jag som skrev ett meddelande till dig.
Ha det gott nu kråkfia. I love you!

ellenors hörna sa...

då är världen som den ska vara med andra ord =) hihi Min värld iaf

vi bakar bullar jag har gjort mandelmassa idag gick sådär..

nu ska väl lillan fixa käk tror jag sen ska jag göra en lingonpaj mummsigt värre

Ewa sa...

Ja, de är fina. Skulle vilja ha 3 stycken, en i var fönster.
Får kanske köpa en lite då och då, sen fyller jag snart år - så vem vet! ;-)

Hoppas du blir nöjd med vantarna. De reste från Kalix idag...

Kramis
/Ewa

Vitt och blandat sa...

Men guuu vilken kul grej - att visa ett foto i timman =) Fin blogg du har!!Synd att jag missade tävlingen, grattis i alla fall till så många besökare! Tar ett tag innan min blogg är där!.. Varm kram/Anneli

Eleonora sa...

Du jobbar på och sliter såå fast du inte är riktigt frisk i kroppen än. Var rädd om dig, ta det lite lugnare. Du blir nog snart pigg och bra som vanligt. Kram på dig.

Ewa sa...

Ja då, det tvivar jag inte på en endaste sekund! =) Ta det då du hinner och kan. Ingen panik!

Visst var mini-sockorna söta. Hittade dem på nätet. Tror det var en i USA som gjort dem. Måste varit otroligt pillrigt. Hade en kompis då jag var ung som gjorde en vante och en socke med tandpetare som stickor... De vart pyttesmå, och hon gjorde en nyckelring av dem, och hade dem på sin rygga.

Här har det stormat och regnat inatt, så jag trodde förnster rutorna skulle komma in.

Ha en fin dag. Vi ska nog fortsätta städa ur vår mosters lägenhet idag, då min syster är ledig.

Kramis
/Ewa

MiaMaria sa...

Hej!

Här har man varit så flitigt....skulle behöva en rensning ute i trädgården här också..

Hoppas att du blivit frisker nu.....

Ha´en bra dag!
MiaMaria

Gårdsromantik sa...

Hej!

Trodde att jag lämnat en kommentar här! Visst har presentkortet kommit fram - jag har lagt in en order på Fridas gård och väntar ivrigt på leverans!!! Tänkte visa på bloggen vad det blev när sakerna kommer - visst går det bra att jag länkar till dig då?

Så mycket du hinner med på en dag!

Kram Maud

Eleonora sa...

Hoppas du får ett lika fint och bra program denna helgen, fast att du är pigg och kry då!! Kram på dig

Jenny Oak Fae sa...

TACK vännen för din gulliga kommentar!

Jag kommer att fortsätta med att kommentera på andras bloggar, så helt slipper ni mig inte..!

; )

I morgon ska jag ringa till Vårdcentralen, för jag misstänker att min sköldkörtel krånglar...

KRAM, Jenny

<3

Eleonora sa...

Du har en utmaning att hämta hos mig. Kram kram

Nygammalt sa...

Hej svejs!
Det var en händelserik dag du visar. Och tyvärr så brukar ju städning ingå på den lediga dagen. Håller på och rensar i min garederob nu *pust*

Kram.