tisdag 7 oktober 2008

UTMÄRKELSE & TÄVLING


IDAG NÄR JAG LADDADE UPP BLOGGEN SÅG JAG 2 SAKER SOM
GJORDE MIG EXTRA GLAD, TROTS INFLUENSAN


FÖR DET FÖRSTA HAR JAG FÅTT EN UTMÄRKELSE FRÅN
goá Ewa med bloggen


TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!!


DET SVÅRASTE ÄR ATT SKICKA DEM VIDARE TILL 7 ST
ANDRA BLOGGARE...har försökt att kolla runt hos er för att se
vilka som inte har den...men ALLA har den ju *hihi*
VILKET JAG KAN FÖRSTÅ!!!

JAG SKICKAR DEN VIDARE TILL FÖLJANDE 7:


(för att ni är mina goá systrar, som skänker
mig glädje varje dag!)

(härlig blogg med tips på kläder, skor och
mycket mer =)



(SKÄNKER MYCKET INSPIRATION,
HUMOR & GLÄDJE =)

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån!
3. Nominera minst 7 andra.
4. Länka till dom i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.


DET ANDRA SOM GJORDE MIG GLAD VAR ATT
JAG HAR HAFT ÖVER
20.000 BESÖKARE PÅ MIN BLOGG.

VILKET RESULTERAR I EN TÄVLING =)
TÄVLINGEN GÅR UT PÅ ATT MED HÖGST 20 ORD
BESKRIVA VARFÖR NI TYCKER OM/
INTE TYCKER OM HÖSTEN
skriv på rim, vers, tokigt, insiktsfullt eller hur ni vill
ni kan också skicka ert bidrag till
TÄVLINGEN PÅGÅR T.O.M
FREDAG, 10 OKTOBER KL. 15:00
PRISER?
första pris - ett presentkort på 100:- hos fridas gård
andra pris - en hemlig gåva
HA EN BRA DAG ALLIHOP &
LYCKA TILL MED TÄVLINGEN
KRAM JUNHE












17 kommentarer:

Ewa sa...

Hej vännen!

Markera för namnet på bloggen i texten/inlägget, därefter klickar du på länksymbolen upptill i "menyn". Klistra in bloggadressen som du lämpligtvis kopierat från bloggens sida, och klicka sedan på ok. Lättast är det om du öppnar upp två fönster. ett med din blogg och inlägget du skriver, och sedan ett där du tar fram de bloggar du ska ta adresser från. Vill du sedan ändra färg på det länkade namnet, märker du bara för det och byter färg uppe i menyn.

Hoppas jag beskrev så att du förstod...

Kramis
/Ewa

Ewa sa...

PS: Detsamma gäller ju vad du än vill länka till i din text.


Kram

Gårdsromantik sa...

Sprakande färger, den milda höstsolen, lingonplockning och skogspromenader får mig att acceptera hösten även om jag är en sommartjej!

Kram Maud

Jenny Oak Fae sa...

Hösten för mig:

Klar hög luft,vackra färger i naturen, härliga promenader, mörkare kvällar med tända ljus och middagar med nära & kära...

KRAM & ha det GOTT!

/Jenny

<3

Hem och Lycka sa...

Tack sööta du men jag har redan också fått den. Jag tar dock till mig den och bugar och bockar! kram

Hem och Lycka sa...

Te och varm choklad,
Tända ljus och långa varma bad.
Myspys med kak- och bullbak,
Hösten - helt i min smak!

Desirée sa...

Grattis till alla besökarna! Här kommer en liten hemknåpad dikt. =)

Hösten sprakar och småler
rödfärgade löv lekfullt flyger

men varför isigt hjärta
varför all denna smärta

Du är inte kvar....

Lily of the valley sa...

Grattis till awarden!

Kram Lily

Ullis/Leva på landet sa...

Så glad jag blir att du ger den utmärkelsen vidare till mig. Tack så jätte mycket.

En liten dikt om varför hösten är så härlig.
Ty hösten är kommen det är själva stommen, till vintern som nalkas en dag. Fåglarna flyger till varmare land, löven som seglar ner i min hand.

Faktidkt inte jag som skrivit den utan min son och jag gillar den så mycket.

Kram Ullis

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

VARMT GRATTIS och
TACK SNÄLLA SÖTA DU!!! Du gör mig lycklig idag! Vad fint du skriver om mig, och du, jag tycker samma om dig <3 och jag sänder den i första hand tillbaka till dig, gumman!
Höst
En dag som vi haft idag är underbar. Trots att jag fick skrapa rutorna på bilen idag :(
Det värsta med hösten är kylan och mörkret och att alla människor stänger in sig. Men det bästa är att få stänga in sig när det är mörkt och kallt och värma sig med en brasa, lite ljus och något gott att äta och dricka!
Nu då... massor av krya-på-dig-strålar!!! Flunsan låter inget vidare.
kram
nina

Lallis - liv och leverne sa...

Kul att kika in här till dig.
Det har jag inte gjort innan, och jag kommer gärna tillbaka.
kram Lallis

Eleonora sa...

Lycka till med tävlingen. Har förresten en egen just nu. Välkommen att titta in om du vill.

Hoppas du snart blir bra från influensan. Inget vidare att dras med nu, men du har ju fått lite uppmuntringar ser jag i alla fall. Krya på dig och kram

ellenors hörna sa...

Och det menar du att jag ska göra?? En som inte fattar något om länkning osv.. Humm sen har jag ju bara 3 eller 4 jag kan skicka till =) haha.. Behöver din hjälp ska du veta med mitt jobb... Jag skickr över manus så skriver du om det =) pretty pleas sis <3 LÖV YA U KNOW

alegni sa...

grattis till awarden, junhe!
uj, jag är helt tom i huvudet efter veckans uppdrag o kommer inte på något klyftig att säga om hösten annat än att efter den blir det jul, o det om nåt är kul :)
kram,
ingela

ellenors hörna sa...

Hej sis! 1000 tack, har fått in 1 bok idag, använde ditt manus =)
Skönt att flundran e borta =) Jag e seg i skallen, men annar e det helt ok =)
Något som är bra med hösten hummm

Vinden blåser hårt
Regnet vräker rått
Solen torkar bort
Drick en kopp choklad
då blir du go och glad!

Eleonora sa...

Lycka till med din tävling. Jag får fullt sjå med min egen, men det är bara roligt. Ha en bra fredag och måla inte för mycket nu i helgen. Kram på dig.

MiaMaria sa...

Hej!

Grattis grattis till dig!!!!!!


När snuvor och luvor kommer fram man fryser, ryser i hela kroppen och sitter gärna med Te i koppen...Prosit!

HA´en bra dag!
MiaMaria