fredag 20 februari 2009

GRÖNT ÄR SKÖNT

EFTER MYCKET DATA & KAMERA KRÅNGEL KAN JAG
ÄNTLIGEN GÖRA ETT INLÄGG...
MEN DET BLIR EN KORT SÅDAN FÖR NU ÄR DET FREDAG KVÄLL,
MIN & "GUBENS" MYSKVÄLL.
MÅSTE BARA VISA LITE GRÖNT ÖGONGODIS, FÖR
GRÖNT ÄR JU SKÖNT...ELLER HUR?
HÄRLIGT VÅRIGA TRÄSKOR FRÅN "INGA FROM SWEDEN"
PÄRLHYACINT & VÅGIG LJUSHÅLLARE

GRÖNA VÄXTER ÄR EN FRÖJD FÖR ÖGAT!

HOPPA I MYSBRALLORNA, HÖJ VOLYMEN
PÅ STEREON & ÖPPNA BOXVINET (om man hade ngt)
FÖR NU ÄR DET FREDAGKVÄLL!
KRAM/ JUNHE



33 kommentarer:

junhe sa...

GLÖMDE TILLÄGGA: ETT STORT TACK TILL KRÅKAN FÖR HJÄLPEN MED BAKGRUND/BANNER TILL BLOGGEN!
HEJ & HÅ, LUDEN TÅ =)

Lily of the valley sa...

Åh, vilka fina tofflor(träskor)!
Underbar färg :D
Usch, ja! Data & kamerakrångel! Det har jag också en viss erfarenhet av, inget vidare!
Ha en härlig mysstund med guben din :D
Kram Lily

Stina sa...

Det blev ju väldans snyggt hörru du kråkfisen! Puss

junhe sa...

klart det blev snyggt...det är ju du som ligger bakom =)

Gårdsromantik sa...

Åh så läckra träskor och namnet...underbart!

Det är en underbar färg men jag passar inte i den - hur jag än försöker.

Kram Maud

Kamomilla sa...

hej!
Mina smycken finns nu i nätbutiken Villa Wenla.(länk finns på min sida) Vill du maila henne så går det bra, men butikssidan går på bara på finska än så länge tyvärr. Jag hjälper vid behov. :)

Ha en skön helg!

Desirée sa...

Grönt av min favoritfärg!!

Önskar dig en trevlig helg =)

Lyktor och Tyg sa...

Hej va fin din blogg är. Så härligt med grönt, längtar till en grönare årstid.
kram Kristina

ellenors hörna sa...

Humm :/ färgen gillar jag, MEN inte pjucksen sket fin "ny" profilsida.. Jätte fint hörru.. Ska snart iväg på tjejmiddag.. om mindre än en timme måste jag åka :P
pok på er där uppe :)

Lallis - liv och leverne sa...

H aen fin fortsättning på helgen:)
Kram Lallis

alegni sa...

jo, till o med i mina ögon ser grönt väldigt skönt ut i "vår" ;)
jag saknar dina inlägg!
ha en skön söndag!
kram
ingela

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Underbart vårigt inlägg!
Tofflorna är underbara!
Hoppas ni haft en trevlig helg!
Må så gott vännen!
kram
nina

alegni sa...

vi har samma eländiga väder här :(
fuskfönstret är made in vårt garage by maken ;)

Stina sa...

Jo, de finns hos Country by mail du hönan.:-) Puss

Eleonora sa...

Grönt är skönt - verkligen - när man ser de vårglada träskorna! Ha en finfin söndag. Kram

Eva Agnes sa...

Grönt är jätteskönt, vännen.
Gillar skarpt dina trätofflor och hoppas att det snart blir väder att använda dem.
Kramar Eva Agnes

MiaMaria sa...

Hej Junhe!!!

Vilka underbara träskor och visst är grönt skönt!!!!!!

HA´en bra vecka!
MiaMaria

Nygammalt sa...

Grönt är skönt och framför allt så brukar det ju betyda sommaren!!! Jag längtar!!! =)

Kram.

♥ Fyra årstider sa...

Lyckliga du med de fina träskorna.
Kram Lotta

Lallis - liv och leverne sa...

Härliga tofflor och fina bilder:)
kram Lallis

Birgitta sa...

Såna härliga och vårliga träskor, skulle inte ha nåt emot att gå i ett par sådana. Jättesnygga. Kram och ha det gott, Birgitta

Radhusdrömmar sa...

Hej!

Kul att du fortfarande kikar in hos mig.... blogglusten kommer tillbaks ibland, men samtidigt är det ganska mycket med annat just nu, så jag fortsätter med min paus ett tag till. Förhoppningsvis så börjar jag igen.

Min smyckestillverkning har jag igång, det är jätteroligt, jag får ca 5-6 beställningar i veckan :-)
Gå in på min smyckessida och titta och maila mig sen vad du är intresserad av (mailadressen står på sidan)

Hoppas att allt är bra med dig!!!

http://dromshopen.blogspot.com

Kramar
Johanna

Jenny Oak Fae sa...

Vilka underbara skor!!!

: )

Tack snälla för din kommentar, blev väldigt glad för den ska du veta..!

STOR kram, Jenny

<3

Ullis/Leva på landet sa...

Härligt med grönt. Det får en att tänka på våren. Hoppas att er mysafton blev skön.

Kramar Ullis

Stina sa...

Moahahaha...Du är inte riktigt klok. Här kommer du och brakar in bara.:-D
Om du bara visste du kofångar'n. Du är ju för rolig du alltså.
Puss

Maria sa...

Javisst är grönt skönt på såå SÖTA skor!!! Bedårande!

Citroner och Maränger sa...

Hej Är ganska ny inom detta med bloggande och tassar nu runt bland mina favoritbloggar för att söka inspiration till mina nästa projekt.Och din blogg är ju en av mina favoriter.Trevlig helg!

Anonym sa...

Fin fina trässkor... jag har också ett par underbart sköna träskor från "Inga" men mina är i svart lack. Jag skulle gärna vilja ha ett par till & då ett mera färgglatt par :)

junhe sa...

stortrivs i mina gröna träskor...mmmmmm....idag har vi varit ute och tagit naturbilder på härliga istappar och snöiga träd (vackrare kan det inte bli). tack för alla goá kommentarer!!! bloggtorkan har suttit i ngr dagar nu, men snart så blir det ett inlägg...och tävling!

må så gott alla glada och goá människor/ junhe

Anonym sa...

Hejsan Juhne,
Jag ville bara önska den en skön härlig vår som jag tror är på väg nu,
Soliga hälsningar
Sanne

Wickans värld sa...

Det var en härlig grönfärg! Får lite vårkänslor här i snöstormen när jag ser dem!

Citroner och Maränger sa...

klart du får länka..Jag skulle bli väldigt glad då!Ska försöka göra detsamma med dej om jag klarar av..är inte så bra å detta än men jag tror jag fixar det!Fukta till din bloggtorka nu vet ja...:-)Ha det gott

Maria sa...

Hejsan :O) roligt om du vill länka mej, ska även lägga in din blogg i min lista :O)