tisdag 3 mars 2009

E.F.I.T.

(ETT FOTO I TIMMEN)
PÅ EN HELG HÄNDER MYCKET, BÅDE ROLIGA SAKER
OCH "MÅSTEN"
09:00 GODMORGON
10:00 FRUKOST
10:30 DET ÄR SÅ KUL ATT "SCRAPPA"
12:30 HÄRLIGT MED EN SKIDTUR

13:30 T.O.M I NATUREN SYNS "KÄRLEKEN" *hihi*

15:30 VACKRA ISTAPPAR VID VEDSKJULET

16:30 SEN LUNCH/MIDDAG

17:30 FIKA =)

18:00 STÄDADE UR BOKHYLLAN MED ALLA SMÅ SKRYMSLEN
OCH HITTADE ETT ALFABET I TROLLDEG
JAG GJORDE FÖR 7 ÅR SEDAN...

21:00 VÄLBEHÖVLIG FIKA VID KAKELUGNEN

22:30 GODNATT

HA EN BRA VECKA ALLIHOP/ KRAM JUNHE










10 kommentarer:

ellenors hörna sa...

OOO ja e först på kommentarerna :P den här gången iaf =)
Vad mysigt.. Redigt trevligt att titta in hos dig idag, brukar ju vara det annars med men du förstår.. Har lagt till dig o andra sis på min blogsida =P Stor kram

alegni sa...

kul att följa med din lördag. kanske man borde ta efter o fota sin dag nån gång. fast då borde jag kanske vara lite mer akti än normalt ;)
ha en bra vecka du med!
kram
ingela

Ewa sa...

Hej vännen!

Jo, jag la ner den efter lite tråkigheter. Håller till här numera: http://ewasfotosida.blogspot.com/
Kul att du skrev. Ska läsa ikapp mig här sen.

Kramis
/Ewa

ellenors hörna sa...

klart du får.. äntligen kunde jag fixa ngt själv =)
gillar trädet med snön btw, redigt snyggt.. o fräckt... vad hände med e.f.i.t. mellan 18-21?
kramar

Stina sa...

Du är en liten fis du. Men en värdefull en.;-)

Anneli sa...

Fina, Mysiga och smaskiga bilder du visar...
Kram/Annelie

ellenors hörna sa...

ahaa.. måste man göra det med, går det att äta? är ju inte så van vid det dära =P

Nina sa...

men jösses vilken snygg duk !
är det vax?

kram/Nina

Lyktor och Tyg sa...

Kul att se!

Jag tycker absolut du ska vara med i marsutmaningen. Roligt att se vad alla gör.
kram Kristina

Ullis/Leva på landet sa...

Härligt att få följa en dag med dig. TAck för krya på dig hälsningen. Behövs verkligen nu.

Ha en bra helg!
Kram Ullis