fredag 6 mars 2009

TÄVLING

JAG BLIR SÅ INSPIRERAD AV ALLA TÄVLINGAR SOM FLORERAR
I BLOGGSFÄREN...SÅ HÄR KOMMER MIN TÄVLING!


TÄVLINGEN GÅR UT PÅ 2 SAKER

1) IKVÄLL SKALL JAG GÖRA NÅGOT SOM JAG ALDRIG
GJORT FÖRRUT, MEN SETT FRAM EMOT LÄNGE.
NU ÄR DET DAGS!!! MEN VAD SKALL JAG GÖRA?

2) GISSA MITT SENASTE INKÖP VAD GÄLLER INREDNING?


HÄR GÄLLER DET ATT GISSA HEJ VILT, MEN DEN SOM
VÅGAR MYCKET, VINNER JU MYCKET!!!



PRISET DÅ?
VAD SÄGS OM 4 STYCKEN SOMRIGT GULA KERAMIKMUGGAR
FRÅN HOUSE DOCTOR! GULT ÄR INTE FULT!!!
MUGGARNA ÄR HELT NYA!!!


TÄVLINGEN PÅGÅR TILL TISDAG KLOCKAN 08:00

RÄTTELSE!!!

DEN SOM GISSAR ALLA RÄTT VINNER NATURLIGTVIS KOPPARNA

OM FLER GISSAT ETT RÄTT DRAS EN VINNARE.

BLAND DE SOM INTE GISSAT NÅGOT RÄTT,

KOMMER JAG ATT DRA ETT TRÖSTPRIS!

VINNAREN PRESENTERAS PÅ TISDAG KLOCKAN 09:00

ETT SVAR PER BLOGGARE, HAR DU INTE BLOGG KAN DU MEJLA =)

LYCKA TILL &

TREVLIG HELG/ KRAM JUNHE


15 kommentarer:

junhe sa...

NI SOM INTE HAR BLOGG KAN MEJLA SVAREN TILL: www.mangelboden@gmail.com

HA DT GOTT/ KRAM JUNHE

Maria sa...

Hejsan...här kommer vilda gissningar för jag har ingen aning om vad du shoppat senast eller vad du nu ska göra ikväll ;o)....spännande....

1....Tror att du hållit stadigt i dina slantar efter att du köpt de söta, gröna träskorna. Så de är ditt sista inköp.....

2....hmmm, vad kan man göra en fredagkväll som man inte gjort förut, hoppa fallskärm är ju FÖR överdrivet så jag gissar på nåt jag tycker är roligt...typ ridning!

Önskar dej en skön helg!!

Maria sa...

Uups....svaren blev omkastade......men du kanske kan plussa ihop mitt svar med rätt fråga *BLINK*

alegni sa...

på fråga nummer 1 svarar jag bowla och på fråga nummer 2 en blomkruka :)
söta muggar, vore hejsan att vinna dem :)
ha en fin helg, vännen.
kram
ingela

ellenors hörna sa...

hej sis! tack så mkt =)

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken svår tävling. Här blir det att gissa rejält.

1 Tror att du ska bada tunna

2 Det blev nog en ljusstake

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Jenny Oak Fae sa...

Oj vad svårt att svara på..!

Jag tror att du var ute & dansade i Fredags, typ bugg eller nåt..!

: )

Senaste inköp...ett överkast..!

KRAM, Jenny

<3

Desirée sa...

Hmmmm...inte lätt.

1. Tror att du ska färga håret

2. En ljuslykta

Kram-kram hejar på mig!

Lily of the valley sa...

En svår men rolig tävling :D

1. Jag tror att du planterat en del fröer till

2 Växthus och zinkkrukor

Ha de gott
Kram Lily

Eva Agnes sa...

OJ!!! Det var ingen lätt tävling.
Måste man ha rätt på båda sakerna....

Jag tror i alla fall att det du ska göra i kväll är tapetsera en vägg.

Det senaste inredningsköpet är en fotpall.
Försöka duger.
Tack för glada tillrop hos mig.
Kramar Eva Agnes

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

1. Va ska du träffa min svärmor o svärfar i Hedemora, för dom har du aldrig träffat?
2. Kan det vara en konsoll?

Må så gott!
Kram
nina

ellenors hörna sa...

hummm...

bada i en vak möjligen i en tunna men det e ju typ samma sak..

eehhmm du köper ju en hel del du.. ptjaa, nån sak att ha på bordet som dekoration..

kram sis

Anonym sa...

Du ska sova över i ert nybyggda boende vid sjön där:) svaret på fråga ett :) fråga två Nått i köksväg kanske om du vill att jag ska vara specifik får jag väll säga hm nått till köket :)kram lillan

Anonym sa...

Du ska pimpla fisk tror ja närmare bestämt :) ändrar mitt svar från att sova i ert hus kram lillan FAST FRÅGAN TVÅ KVARSTÅR nÅTT I KÖKS VÄG :)

MiaMaria sa...

Hej!

JAg har då ingen aning om vad du ska göra som du aldrig tidigare gjort..hmm....

Hoppas att du fått ditt hjärta....

HA´´ en bra vecka!
MiaMaria