torsdag 12 mars 2009

HAR HAFT EN UNDERBAR SOVMORGON =)
INNAN JOBBET HOPPAR JAG PÅ EN UTMANING
FRÅN AGNES SHABBY CHIC *hihi*
3 JOBB JAG HAR HAFT
lokalvårdare, hembiträde och reklamutdelare
3 PLATSER JAG BOTT PÅ
Vargön, Grästorp och HJO
3 TVPRG ELLER FILMER
hinner inte titta på tv eller film så mycket
men jag gillar POIROT =)
3 FAVORITRÄTTER
potatisgratäng med fylld lövbiff
min indiska kycklingsoppa
anders köttfärssås med fullkornsspagetthi
3 PLATSER JAG SKULLE VILJA VARA PÅ JUST NU
HJO, Göteborg (dt är vår där nu =) eller Sthlm (shopping)

SKICKAR UTMANINGEN VIDARE TILL:
HEMMA PÅ LANET
CORNELIAS COTTAGE
LILLA BLANKA

FYLL EN BALLONG MED VATTEN, GÖM DEN I SNÖN,
NÄSTA DAG HAR DU ETT FRUSET SKAL SOM DU KAN
FYLLA MED VAD DU VILL...
GÖR NÅGON GLAD IDAG!
KRAM JUNHE

8 kommentarer:

Stina sa...

Den där har jag redan gjort...fisen...för ett tag sedan.
Den där ballonggrejen var ju fräsig ju.
Idag är jag hemma om du kan komma. Kram

Eva Agnes sa...

Nu var du allt snabb som fick in utmaningen innan du gick till jobbet.
Tackar och kramar
Eva Agnes

Ullis/Leva på landet sa...

Kul med utmaningen. Så fin ballonggrejen blev. Sådant har jag inte provat.

Kramar Ullis

Desirée sa...

Tack för den fina hängaren!!! Den hänger nu så fint i mitt kök.

Antar utmaningen! Kram-kram!

Citroner och Maränger sa...

Hej på dej!Har haft lite mycket ett tag och MISSADE din tävling...vilka muggar!Suck!
Men du,vilken frän ballonggrej!Den skulle jag vilja göra men nu har jag bestämt att våren ÄR här!Har idag 2,5plus.Kramelikram

{oc cottage} sa...

How beautiful!!!!

m ^..^

Eva Agnes sa...

Kramar till dig också denna tisdag den 17 mars.
Eva Agnes

ellenors hörna sa...

ehm detta fattade inte jag =) explane pls =)