lördag 18 april 2009

VÅRPROJEKT

EFTER VÅRSTÄDNINGEN PÅ TOMTEN FICK VI IHOP
EN PRYDLIG HÖG SOM SKA BRÄNNAS/KASTAS.
MEN VAD HITTAR JAG I HÖGEN, EN GAMMAL TRÄSTOL =)

-MEN DET ÄR JU BARA SKRÄP GUMMAN, TITTA

DEN ÄR JU T.O.M TRASIG (säger "guben").

-JOVISST, SÄGER JAG. MEN JAG HAR INTE TÄNKT ATT

SITTA I DEN.

EFTER NGR SLIPNINGAR MED SANDPAPPER & EN

SKRÄLLDUS MED FÄRG BLEV STOLEN SOM JAG TÄNKT,

MEN DET FÅR NI SE EN ANNAN DAG *hihi*

NU SKA JAG UT I SOLEN, & MIN MAN SPIKAR IHOP

NGR ÖRTKRYDDLÅDOR TILL MIG!

TÄNK VILKEN GO GUBBE JAG HAR, SOM HJÄLPER MIG

MED "MINA" VÅRPROJEKT *hihi*

HA EN BRA LÖRDAG/ KRAM JUNHE

20 kommentarer:

Patricia sa...

Ja det är tur vi får hjälp av våra gubbar, min håller just på och sätter upp foder runt fönstren i vårt nytapetserade trapphus. Visserligen gör vi vårt vårprojekt inomhus men men.. =)

Ha en härlig lördag!
Kram Patricia

Maria ( Idekroken ) sa...

Så heldig vi er, med våre fantastiske "supermenn".
Og kan fint se for meg hvordan stolen din kan forvandles ved din kreative hånd ;)
Ha en flott dag i solen kjære venn ;)
Klem Maria fra Idekroken

Ullis/Leva på landet sa...

Tror nog att du fick till den stolen på ett bra sätt Vilken underbar gubbe du har som hjälper dig så.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Gårdsromantik sa...

Men vilket spännande projekt!

Kram Maud

alegni sa...

du din luring, jag hade velat se stolen direkt ;)
visst är det skönt att ha en gubbe som hjälper till att förverkliga alla fantastiska planer vi har! *vet*
kram
ingela

MiaMaria sa...

hej!

JA man kan ju inte slänga allt och speciellt inte när det dyker upp idéer i huvudet...ska bli kul att se vad det bidde.....

HA´en skön söndag!
MiaMaria

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Nä inte får man kasta något som faktiskt kan användas till något skönt! Nyfiken!!!
Tur vi har våra rara gubbar!
Må så gott!
kram vännen!
nina

Hem och Lycka sa...

Fin stol, ska bli kul att se vad du gör med den.

kram

MiaMaria sa...

Hej!

Tack för ditt bud...LYCKA TILL!

MiaMaria

Stina sa...

Tack själv...för igår. God mat, säger jag bara.:-) Kramis

Citroner och Maränger sa...

Hej
Men du va spännande projekt du har,jag har också en hög med bråte som ska brännas/kastas och det ligger en o annan stol i högen..Skynda nu med bild så kanske jag kommer på vad jag kan göra med eländet!=)
Väntar idag på besked om hur operationen går med min vovve...eländes elände....Ha det gott/Charina

färg o form sa...

Din stol ser jag redan färdig med en låda av blomster till sits.
Kul att kika kring hos dig
Må gott Hannah

Marits vita skrin sa...

Vilken fin stol du har hittat.

Vad kul att du var till Lavendel och romantik, visst är den underbar den butiken....
Och Majsan är så go.

Kram kram

Maria ( Idekroken ) sa...

Hei og hå! Jeg har en award til deg inne hos meg, min venn ;) Kom og hent! ;)
Stor klem, Maria fra Idekroken

Stina sa...

Jodå...jag såg. Men det står still i skallen och ryggen är i Spanien.:-D Kram

Lyktor och Tyg sa...

Det är det man ska ha gubbar till...att göra ens vårprojekt!! Eller hur fniss.

Kram Kristina

ellenors hörna sa...

vill se vill se vill se =) oj glömde fråga idag, men gör det imorn =)

visst är ja söt *asg*
det går bättre o bättre tydligen (enligt dom som kan svetsa=)

men själv är man inte nöjd, måste lära mig lyssna på beröm när man får det haha..

kram

Radhusdrömmar sa...

Ville bara kika in och önska dig en trevlig helg!!!

Kram Johanna

Nygammalt sa...

Vad spännande att få se vad du ska göra med stolen.
Örtkryddor låter härligt.

Tyvärr har jag dåligt med tips ang. fejkade olivträd. Köpte min i en inredningsbutik hemma.

Kram.

Monika sa...

Härligt med projekt! :o)

Kul att se resultatet sen.

Du undrade om min klänningar. Den översta klänningen är redan bokad. Den undre tänker jag göra lite ändringar på. Sedan är den till salu. Kommer ev också att göra fler i ungefär samma stil. Om du är itresserad kan du hålla utkik på min blogg :o)

Bara att maila om du ser nåt intressant :o)

tanttheas@yahoo.se

Nu måste jag kika runt lite mer här bland allt jag missat hos dej :o)

Ha det som allra bäst goa Du :o)

Kram

Monika