tisdag 28 april 2009

FÖR ETT TAG SEDAN FICK JAG EN AWARD FRÅN MARIA MED BLOGGEN "IDE´KROKEN". TACK & BOCK =)
Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold.Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til seks bloggere, som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres."


SKICKAR DEN VIDARE TILL FÖLJANDE 6:

mirre - krusomix

lillan - spring, summer, autum, winter
ellenor - ellenors krypin

jema rose

agnes shabby chic

fröken sidenskär

HÄRLIGT ENKELT:
KELDAS KARIBISKA KYCKLINGSOPPA
KYCKLINGKLUBBA INLINDAD I SALLADSBLAD
BAGUETTE

ÖNSKAR ALLA EN FORTSATT BRA VECKA
JAG FÖR MIN DEL ÄR UTE I TRÄDGÅRDEN
& GÖR MYCKET ANNAT SMÅTT & GOTT =)


14 kommentarer:

Stina sa...

...och Fisen är välkommen hit imorgon.:-) Kram

ellenors hörna sa...

hello hur o vad ska jag göra med den? =) stora possar o kramar i högar.. ehm.. svetsar fortfarande, så kul =) hälsa guben =) m.fl

Ann-Sofi sa...

Tack för awarden! va kul! känner mig lite bortglömd här i bloggvärlden ;) Trevlig valborg!

färg o form sa...

Såååå gott det ser ut...mums!!!
Trevlig Helg //Hannah

Jenny Oak Fae sa...

TACK snälla för awarden!!!

: )

Numera visar jag dem dock inte på min blogg, blev så mycket jobb med att skicka alla vidare...men jag är ändå SÅ tacksam för att du tänkte på MIG..!

KRAM, Jenny

Maria ( Idekroken ) sa...

Så flink du er! ;)
Stor varm klem fra meg :)

alegni sa...

grattis till awarden o glad valborg o första maj!
kram
ingela

Anonym sa...

hej gumman, vad fint du har
kram mamma

ellenors hörna sa...

vaa har mamma kommit in o kikat runt!!! är i chock tillstånd, vad kommer näst haha trevligt, kanske tom hon börjar blogga snart :P

ellenors hörna sa...

*asg* hon är för go.. så vad vart det för käk dårå? nyfiken, vart på ksk i jkpg idag träffade folk från hjo, tibro o jkpg plus ellionor carlsson hon har flyttat bara 20 minuters väg härifrån =) hon hade det bra, hälsade till er

Lyktor och Tyg sa...

grattis till din award!

Vilken god mat du visar och enkel. Soppan är så god.
kram Kristina

Kamomilla sa...

Såg att du vann hos MiaMaria- Grattis!!
Ha en bra vecka!
Kamomilla

Ullis/Leva på landet sa...

Ser verkligen så gott ut. Tack för tipset.
Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Radhusdrömmar sa...

Grattis till awarden!!!
Ser gott ut :-)

Kramar
Johanna