söndag 17 maj 2009

OCH VINNAREN ÄR...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD & SVAREN ÄR FÖLJANDE:
1) Det finns inget som slår lakrits i godisväg!
2) Fjällvandring! Det finns inte så mkt som slår följande: tältet slås upp vid en
vacker sjö med utsikt över fjällen och maten puttrar på triangiaköket =)
3) Joggingskor, inte för att de är snygga, utan för att de är praktiska!
4) Fisk, för att dt är så gott & nyttigt!
5) Silver...
6) Nejlikor är en favorit, men det finns ingen blomma som
går upp mot tulpaner när våren kommer.
7) Kanotfärd! Jag gillar att ta i när jag ska göra ngt jag tycker är kul.
8) Gröna växter passar helt klart bäst hos mig!
9) Jeans är bekvämt och praktiskt.
Jag gillar kjol oxå, men inte att få besök av getingar under den =(
10) Jag vill bo & kommer alltid trivas bäst på landet!
jag är 169 cm lång.
VINNAREN ÄR LANTLIGT I STAN
SOM PRICKADE IN 10 RÄTT =D
MEJLA MIG DIN ADRESS, SÅ SKICKAR JAG MUGGARNA!
TRÖSTPRISET SKICKAS TILL BIRGITTA
HOPPAS NI HAFT EN BRA HELG ALLIHOP!
SJÄLV HAR JAG VARIT PÅ TECKENKURS HELA HELGEN =)
KRAM J

20 kommentarer:

Lantligt i stan sa...

Åhhh vad glad jag är! Tänk att jag har vunnit dom vackra muggarna! Otroligt att jag prickade in 10 rätt av 10 möjliga! Brukar aldrig ha sådan tur! Jag mailar dig!
Stor kram Anki

ellenors hörna sa...

grattis till vinnaren =)

klarar mig inte helt själv, jocke var med och hjälpte mig med det mesta.. såg du min nya stereo... jag kan svara via den, jag kan lyssna på musik från min mobil med den =) m.m

Idag när vi for iväg för att handla på citygross så lät bilen skum, lillan som körde tyckte det lät från framvagnen och jag tyckte det var bakvagnen. När vi kom hem fick jocke köra en sväng, han konstaterade att det var ett däck som satt löst.. Jag sa att jag kollat på det och det stämde inte, så när vi går ur bilen för att se vad som är fel så säger jocke :

-Så dina däckbult sitter fast säger du, jag ser ju härifrån att ena snart ska lossna.. Mycket riktigt, av 5 bult som däcket sitter fast med så var det bara 2 som satt ordentligt fast... Så nu är det fixat det med =) tack vare svåger :)

Lily of the valley sa...

Grattis till vinnarna!
Jag gillar också Lakrits och gärna i kombination med choklad :D
Kram Lily

Handplockat sa...

Hej hopp
här kan du köpa björg smyckena
det är hur härliga som helst
http://butikenhandplockat.blogspot.com/

kramen

Anonym sa...

hejsan,
Hoppas allt är bra med dej, läste din kommentar att kryddkorgen kommit fram och allt var bra med den, jag hoppas att du får en härlig solig sommar,
Sanne

EVA / whiskyochchampagne sa...

Shit att jag missade tävlingen ! Nåja jag får hålla koll...

Ha en fin vecka !
***
KRAAAM EVA

ellenors hörna sa...

haha, det e klart den e min =)

tack för dina trogna inlägg sis dom är välbehövliga =) blir så glad när jag ser att du skriver något :)

trist med loppisen men som sagt skriv en stor lapp på ica eller nått, gör som han i anslagstavlan =)

jo det e klart man ska dubbelkolla allt men ibland skiter man i det blå skåpet =) *asg* men allt gick ju bra ..

ta hand om er så ses vi om 1½ vecka ungefär :)

PoK

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till vinnaren. Det var inte lätt att klura ut de svaren.

Ha det bra!
Kram Ullis

I ett litet hus sa...

Självklart får du länka till mig! Hoppas du får en skön och bra dag!
Mvh Lotta

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att du är piggare. Bokstäverna i stenen ser ut att vara utstansade ur den.

Ha det bra!
Kram Ullis

Villa Carl Larsson sa...

Hej! Tack för din hälsning :) De prickiga formarna har jag köpt på butiken www.forr.se. Men sen så vet jag att Syster Lycklig (www.systerlycklig.se) har prickiga formar och även Lagerhaus.

Lycka till! :) Kram Josefin

Villa Carl Larsson sa...

Så klart att du får :) Jag blir bara glad!!

Hoppas du hittar nåra fina formar. Det gör det roligare att baka hihi.

Kram Josefin

Patricia sa...

Ja visst, filter-hållaren är i keramik, det var det jag med letat efter, har varit utan hållare lääääänge i väntan på att hitta den rätta och den här kändes helt OK även om den inte var exakt som jag tänkt mig men man kan ju inte få allt, och för 10:- så var det ju inte så mycket att fundera på... =)

Ja det ska bli kul med Tjejkvällen, vi har sålt ca 80 biljetter än så länge och är 11 utställare som hoppas få uppmärksamhet av gästerna... =)

Nu ska jag ut och plantera lite igen, kom just hem från plantskolan.. =)

Ha en bra dag!
Kram Patricia

Villa Carl Larsson sa...

Hej igen haha.. men DU kolla här:
http://www.klarafardiga.com/category.php?id_category=3061

Här har du prickar i alla möjliga färger :)

Kram Josefin

Citroner och Maränger sa...

Hej på dej!
Vad fint det blev med stolen!!Har precis avnjutit frukost och ska nu gå ut i det regniga vädret och så lite i trädgårdslandet..Har ju haft sjuk hund med vetrinärbesök nu igen (under gårdagen)Suck!Ha det gott

ellenors hörna sa...

har du inte kommit hem ännu, bilder tack från resan....

Lyktor och Tyg sa...

Grattis till vinnaren!
Jag förstår att du gillar friluftsliv, det är underbart. Tyvärr pallar jag inte för att bära ryggsäck eller sova på liggunderlag längre men man kan njuta av naturen för det.'kram Kristina

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallå goa du...Vilken fin sida du fått...Ute o surfar hos alla gamla bloggvänner...Det blidde en låååång paus..men börjar allt bli sugen att börja snart igen.
Fått en underbar liten bebbe...o livet är på topp igen.Kanske syns vi snart här igen!!!Kramar 4barns mamma millan

EN INREDOHOLIC sa...

Ojojoj.. här har jag missat världens största tävling. Grattis till vinnarna. Kram Jannice

Ann-Sofi sa...

halooo:) veckan har börjat lite seg känner mig såå himmla trött helatiden, ite bra då jag börjar ett sommarvik på måndag, nå bra tips mot trötthet? föruto m att sova:) En keramik skärbräda har jag nog sett på loppisar,kan hålla utkik. kanske det finns nyproducerade på någon internetbutik country by mail kanske? har förmig att hemma på landet har en sån. Såg att du startat webbloppis vad spännande!
Ha det bra och en fin Pingsthelg.