söndag 23 augusti 2009

REGNIG START...LYXIG AVSLUTNING!

ETT STORT GLÄDJEÄMNE I LIVET ÄR ATT HA VALT
RÄTT PERSON ATT LEVA MED!!! NU ÄR DET
11 ÅR SEDAN JAG & MIN MAN SA "JA" TILL VARANDRA.
TÄNK VAD TIDEN GÅR *HUGAMEJ*
EFTERSOM VI BRUKAR HITTA PÅ NGT SPECIELLT JUST
DEN DAGEN VARJE ÅR, ÄR DETTA ÅR INGET UNDANTAG.
TACK VARE "SVIRRE" (TRADERA) FICK JAG MINA EFTERLÄNGTADE
SIFFROR ATT HÄNGA UPP I VARDAGSRUMMET
MIN MAN BRUKAR ALLTID HITTA PÅ NGT KUL
ATT GE MIG, SÅ ÄVEN I ÅR!
DESSA STENAR MED INGRAVERADE EGENSKAPER
HAR HAN LYCKATS BRA MED. VEM KAN VARA ARG PÅ SIN
"GUBE" EN LÄNGRE TID NÄR STENEN
"FRID" & "TÅLAMOD" LIGGER PÅ BORDET?

VI DROG IVÄG TILL FJÄLLEN (OVANLIGT VA?)
TYVÄRR BÖRJADE DET REGNA NÄR VI PRECIS KOM
UPP PÅ TOPPEN, MEN REGNBÅGEN KOM MED PÅ
ETT HÖRN IAF...

VI TOG IN PÅ HOTELL (MINISVIT) & DÄR VÄNTADE
VITT VIN & FRUKT-CHOKLADBRICKA *MUMS*
GISSA OM MIN MAN BLEV FÖRVÅNAD...DETTA VAR
MIN PRESENT TILL HONOM!

EFTER VIN & FRUKT GICK VI NER TILL BASTUN.
EFTER EN KVART I BASTUN VAR DET SKÖNT ATT
BADA KALLBAD *BURR* EN TIMMES HELKROPPSMASSAGE
VAR INTE HELLER FEL!!!

PÅ KVÄLLEN NJÖT VI AV TOAST SKAGEN...

OCH MAJSKYCKLING MED MADEIRASÅS *MUMS*

ETT STORT TACK TILL MINA FÖRÄLDRAR,
SLÄKT OCH VÄNNER SOM PÅ ETT ELLER
ANNAT SÄTT UPPMÄRKSAMMAT VÅR DAG!

KRAM & HEJ
JUNHE

JUST DET JA...VARDAGSRUMMET...
DET FÅR NI SE EN ANNAN DAG!
NU SKA JAG OCH "GUBEN" GRILLA FLÄSKFILÉ...









25 kommentarer:

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Härligt med oförglömliga bröllopsdagar! Grattis!
Kram vännen!
nina

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis i efterskott på bröllopsdagen. Låter som om ni fick det så mysigt i fjällen.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

STOOOORT GRATTIS till er båda ♥

sååå himla mysigt ni haft!!!
Vi brukar med fira, fast mest på ihop dagen, strax 19 år!;)) O så vår förlovningsdag,,som är 18 år!
Vi är ju ganska nygifta...o att börja fira en tredje dag lika mycket kändes för mycket!! japp..vi är lite udda! Men klart det blir nåt ialla fall..o nästa gång är ju jämt, 5 år..så då måååste vi ju hitta på nåt!!

ha det såå gott goa du... sådana stunder kan man leva lääänge på;)

Hoppas helgen vart bra!
kramelikram Millan ♥

alegni sa...

ni har sån fantasi! jättekul att ni alltid hittar på något intressant på bröllopsdagen!
grattis till era elva år!
kram
ingela

ellenors hörna sa...

stort grattis =) guben e såå dukktig, vilka fina stenar sis, är så glad för er skull att just ni fann varandra =) FAAAAANTASTIC.. Älskar er så mycket, men det vet ni redan =) Många kramar från lillsyrran

Ps Nytt inlägg idag DS

ellenors hörna sa...

tack för inlägget sis.. kommer lite nya bilder idag =) poss o kram..

Jenny Oak Fae sa...

Grattis i efterskott, vilket trevligt sätt att fira det på, mysigt!

: )

Ha en fortsatt fin vecka!

KRAM, Jenny

<3

Stina sa...

Ja, ta och stoppa i en så där 10 blommor så ska du se. Då doftar du nog i ett halvår.:-D Kram

Desirée sa...

Grattis!!! Härligt att läsa =)

♥ Fyra årstider sa...

Å vd lyxigt..sådant borde man göra oftrae. Grattis.
Kram Lotta

Anonym sa...

Hejsan,
Vilken mysig bröllopsdag du har haft, verkligen mys. Stort grattis till er båda.
Jag har nu kommit hem från min regniga Skottlandresa,tassa in på min sida och kika lite på bilderna,
Ha en solig helg
Sanne

ellenors hörna sa...

Jag tänkte gå till sjukan om en vecka om det inte blivit någon förändring.. Men nu börjar svullnaden gå ner =) alltid ett plus ju.. Ska åka hem till mamma o pappa idag, så pappa kan ju titta på den o ev dra den.. då slipper jag ju ha ont iaf =) den är fortfarande svullen om man säger vid nagelroten och nagelbandet.. Stor kram sis

junhe sa...

JA, VISST ÄR DET HÄRLIGT MED BRÖLLOPSDAGAR & VERKLIGEN NGT SOM ÄR VÄRT ATT FIRA! TACK FÖR ALLA ERA GULLIGA KOMMENTARER =))

MIN MAN BLEV FÖRVÅNAD NÄR JAG LÄST UPP VAD NI SKRIVIT...jasså, sa han...det var ju snällt av dom (läs "er") att gratta *hihi*

MEN SÅ ÄR DET I BLOGGSVÄNGEN...MAN BRYR SIG LITE OM VAD ANDRA GÖR & KOMMENTERAR GÄRNA =))

HA DT GOTT ALLIHOP & HOPPAS NI HAFT EN TOPPENHELG!
KRAM J

Monika sa...

Vilken härlig bröllopsdag! Jättefina stenar och mysig överraskning du hittat på också.

Så fiffigt med siffrorna :o) Snyggt!

Må så gott!

Kramar

Monika

softgrey sa...

Grattis på bröllopsdagen i efterskott!

Första besöket hos dig. Vilken mysig blogg du har!

De graverade stenarna toppenfina!

Kram, Anette

www.shabbychickort.se

softgrey sa...

Kul att du ville vara med i min tävling! Du har två vinstchanser varje månad så länge tävlingen är länkad.

Kram, Anette

www.shabbychickort.se

Lallis - liv och leverne sa...

Härligt!!!
Så mysigt att komma in och läsa:)
Kram Lallis

Stina sa...

Hahaha...jag förstår nog vad en kraxande kråka menar.

Nä, kom inte och smitta mig...för då vippar jag nog.

Puss och Kram och krya på dig.:-)

Stina sa...

Ja, det är så...så svag är mitt hjärta.
Det värsta är vetskapen om vad som lett det fram hit....och då blir jag nästan gräsligt arg.

Kramis pannkaka där.:-)

Jenny Oak Fae sa...

Vad lyxigt med Barbiehus!

: )

Jag har inga av mina gamla Barbies kvar längre, däremot ett antal som jag köpt som vuxen, mestadels sådana som ser ut som den första Barbien som gjordes..!

KRAM, Jenny

<3

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hallojsan i Höstrusket!!!
tackar såå för hälsning!ha det gott!

~~Höstkramar ♥ Millan~~

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God kväll!
Kul att du ville vara med i min lilla tävling;)

Ha en fin vecka!:)
~~Kramisar ♥ Millis~~

Nygammalt sa...

Grattis i efterskott! Ni verkar verklgien ha valt rätt! :)
Kram.

Malin sa...

Gratulerer med dagen dere to:)
Så ut som en fantastisk dag!

Godt å feire, og ta vare på de tingene som man virkelig kan sette pris på:)
Vakre stener du fikk;)

God klem malin

Anonym sa...

det är bra att ha sådana stenar, för det är lättare att komma ihåg dem (egenskaperna)
mamma =)